Pagina 384 van 384 EersteEerste ... 284334374380381382383384
De resultaten 9.576 tot 9.600 van 9600 worden weergegeven.
  1. #9576

    Standaard

    Wat mis je eigenlijk bij zo'n goedkope 360? Wist niet eens dat de console zo goedkoop te krijgen was.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #9577

    Standaard

    De Elite is volgens mij ook maar 250 euro momenteel. Je mist volgens mij een harde schijf en een HDMI-aansluiting, of hebben de cheape dingen die tegenwoordig ook?

    Zou het verder niet weten eigenlijk.

  3. #9578

    Standaard

    HEFTIGE DISCUSSIES!!!

    Konami heeft een nieuwe naam geregistreerd. Namelijk:

    METAL GEAR SOLID EXISTANCE

    Deze naam zal bij sommige mensen een belletje doen rinkelen, dit is namelijk dezelfde naam als de 3de schijf van Metal Gear Solid 3: Subsistence

    Wel gek dat het geen Metal Gear Solid 4: Existance heet. Voorgaande delen met vernieuwde subnaam waren MGS2: Substance en MGS3: Subsistence. Het feit dat er geen getal tussen de volledige naam staat, doet mij twijfelen of dit wel MGS4 gerelateerd is.

    Mijn gok gaat naar OF een LOSSE uitbreiding voor MGS4 (lees: VR-missies en dergelijke) OF een remake ofzo van MGS1 of de eerste twee Metal Gear spellen

  4. #9579

    Standaard

    Of een of ander deel voor de PSP.

    Remake van MGS1 8) Wat een idee... Of een volledige grafische remake van 1,2 en 3! Mjaaaaaammiiiieeee

  5. #9580

    Standaard

    Of een collectie van MGS 1 t/m 3 op blu-ray dat iedereen (met of zonder BC) kan afspelen...

  6. #9581

    Standaard

    De Blob voor de Wii krijgt bovengemiddelde scores. Nog een weekje. Volgende week ook Pure.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #9582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    HEFTIGE DISCUSSIES!!!

    Konami heeft een nieuwe naam geregistreerd. Namelijk:

    METAL GEAR SOLID EXISTANCE

    Deze naam zal bij sommige mensen een belletje doen rinkelen, dit is namelijk dezelfde naam als de 3de schijf van Metal Gear Solid 3: Subsistence

    Wel gek dat het geen Metal Gear Solid 4: Existance heet. Voorgaande delen met vernieuwde subnaam waren MGS2: Substance en MGS3: Subsistence. Het feit dat er geen getal tussen de volledige naam staat, doet mij twijfelen of dit wel MGS4 gerelateerd is.

    Mijn gok gaat naar OF een LOSSE uitbreiding voor MGS4 (lees: VR-missies en dergelijke) OF een remake ofzo van MGS1 of de eerste twee Metal Gear spellen
    Of een port naar de 360 :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #9583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Of een port naar de 360 :P
    1, 2.... NEE. Dat gaat echt niet gebeuren. Jullie zijn een keer gematst met MGS2 maar die kwam ook naar de PC. Daarna is t erg stil geweest wat betreft MGS op een andere console/handheld als een Sony

  9. #9584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    De Elite is volgens mij ook maar 250 euro momenteel. Je mist volgens mij een harde schijf en een HDMI-aansluiting, of hebben de cheape dingen die tegenwoordig ook?

    Zou het verder niet weten eigenlijk.


    na wat zoeken (vanmiddag) ben ik erachter dat de Xbox360 Arcade (vervanger van de Core) ook een HDMI aansluiting heeft, en er zit geen harde schijf bij......wel een memory unit van 256 mb:wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #9585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    1, 2.... NEE. Dat gaat echt niet gebeuren. Jullie zijn een keer gematst met MGS2 maar die kwam ook naar de PC. Daarna is t erg stil geweest wat betreft MGS op een andere console/handheld als een Sony
    Of een port naar de Wii ? Er waren tenslotte ook twee Metal Gear games op de NES. Of is dit wishful thinking :wink:.


    Overigens net Wario Land 2 uitgespeeld voor de GBC. Geweldig game en ik heb alles uitgespeeld op 100%. Ik dacht dat ik toen klaar was, maar er kwam nog een extra level. Wario besloot om het kasteel van Syrup binnen te sluipen en haar schatten te stelen. Level was erg moeilijk, maar de eindbaas een makkie (in tegenstelling tot het spook van het zijpad voor 100% (of 90%, afhankelijk van welke volgorde je aanhoudt)).

    Maar een geweldige game, al vind ik Wario Land voor de GB nog steeds beter, misschien ook omdat de upgrades permanent waren en ook een bepaalde strategie mee brachten. Maar het is wel een erg toffe platformer die nog verdomd moeilijk kan zijn, ondanks dat je niet dood kan gaan. Vooral de hidden exits zijn haast onmogelijk te vinden (heb daar ook een walkthrough voor moeten gebruiken ). Maar het is zeker een dikke aanrader. Leuk dat er ook meerdere eindes zijn en meerdere zijpaden die, nadat je het spel uit gespeeld heb, nieuwe levels biedt met nieuwe schatten.

    De enige klacht die ik kan bedenken is dat het (net als in Wario Land voor de GB) opnieuw bad guy tegen bad guy is. Hetgeen toch een beetje vreemd aanvoelt.

    Nog 6 dagen voor Wario Land voor de Wii verschijnt (die hopelijk die dag ook op mijn deurmat ligt). Dus 3 dagen voor Wario Land 3 voor de GBC en 3 dagen voor Wario Land 4 voor de GBA. Hmm, ben bang dat ik dat niet gaat redden . Maar ik ga mijn best doen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #9586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    1, 2.... NEE. Dat gaat echt niet gebeuren. Jullie zijn een keer gematst met MGS2 maar die kwam ook naar de PC. Daarna is t erg stil geweest wat betreft MGS op een andere console/handheld als een Sony
    Dat zeiden we waarschijnlijk ook bij FF en DMC :P

    En tada ook op de 360 verschenen dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

    Maakt mij ook niet veel uit want heb hem al op de PS3 gespeeld
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #9587

    Standaard

    Heb Raining Blood dan eindelijk ook uit kunnen spelen. Feit is gewoon dat ik zoveel mogelijk op 100% moest blijven zitten tot aan de chorus en flood, want daar gaat het vaak mis bij mij en als je eenmaal het ritme kwijt bent is het heel lastig om het ook weer op te pakken, maar goed...
    Momenteel dus elk nummer op minimaal 4 sterren, behalve Raining Blood, die dus op 3 sterren staat. Vanaf morgen maar weer even concentreren op de battle tegen die verrekte Morello...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #9588

    Standaard

    Nu bezig met Wario Land 3 voor de GBC. Of moet ik zeggen Metroid Wario.

    Verhaal is simpel, Wario's vliegtuig stort neer, Wario vind een muziekdoos maar belandt erin. Een verborgen figuur vraagt je om hem te helpen de doos te maken. Alle schatten die je vindt mag je houden. Daar heeft Wario natuurlijk wel oren naar.

    Daarna krijgt je een plattegrond te zien met levels. Het leuke is dat ieder level een dag en een nacht stand hebben waarbij er dingen veranderen en dus hele levels anders worden. Verder heb je in het begin ook maar één "wapen", je schouderbeuk. Sommige schatten brengen een upgrade. Je krijgt dan een nieuwe move erbij. Hiermee kan je locaties bereiken in een level die je eerder niet kon bereiken. Ieder level heeft dan ook meerdere schatten. Die beschikbaar komen bij iedere nieuwe upgrade. Soms gebeurt er ook iets waardoor een level wezenlijk veranderd. Zoals zaadjes van een plant die bomen in levels laten groeien.

    Verder ondergaat Wario (net als in Wario Land 2) verschillende gebeurtenissen waardoor hij andere plaatsen kan bereiken. Zoals bijvoorbeeld vuur Wario die vuur vast blokken kan breken, Zombie Wario die door platformen valt en vampier Wario (erg cool) die kan vliegen.

    De enige klacht die ik heb is de golf mini game. Snap niet wat het in het spel doet. Had liever een ander mini game gezien. Maar verder is het geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #9589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    1, 2.... NEE. Dat gaat echt niet gebeuren. Jullie zijn een keer gematst met MGS2 maar die kwam ook naar de PC. Daarna is t erg stil geweest wat betreft MGS op een andere console/handheld als een Sony
    "Jullie zijn een keer gematst"...

    Nou, veel plezier met MGS4, hopelijk was het de 450 euro die je voor je PS3 hebt neergeteld waard
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #9590

    Standaard

    Ik ben Dennis Vansant en doe een kortzichtige fanboy na:

    Nou, veel plezier met MGS4, hopelijk was het de 450 euro die je voor je PS3 hebt neergeteld waard



    God, get a life. Ik kan hier nu wel weer heel makkelijk gaan lopen BoxBashen, maar dat doe ik niet.
    Alombekende argument blijft van toepassing voor mij: console + makkelijk update-bare BR-speler in 1
    Dit is verder mijn keuze geweest dus kap gewoon met die fanboyisme. Wordt er nou een beetje moe van hoor.
    Laatst aangepast door Chris W : 21-09-2008 om 21:43

  16. #9591

    Standaard

    Ik vond anders The Twin Snakes voor een cube ook erg lekker speelbaar .
    Klinkt erg cool Patrick, die Wario met Metroid invloeden.

    Nog vijftien nummers, en dan heb ik hard van Guitar Hero II ook weer gehaald, alleen weet ik niet of ik serieus ga proberen alles op vijf sterren te halen. Sommige nummers worden echt heel erg lastig, met alle noten achter elkaar. En er liggen nog meer games op me te wachten.
    Ook weer even opnieuw begonnen met Bioshock, op hard ditkeer en zonder de Vita Chambers (inderdaad, voor de achievement) maar het is een flink stuk pittiger.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #9592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik vond anders The Twin Snakes voor een cube ook erg lekker speelbaar
    Speelt zeker lekker, enige minpuntje voor mij was dat de filmpjes NOG meer over the top zijn dan dat ze al waren in het origineel

  18. #9593

    Standaard

    Ik heb het origineel nooit gespeeld, nooit een Playstation gehad.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #9594

    Standaard

    MGS4 was echt goed. 1 van de beste games.

    maar het zou me echt niet verbazen da het ook naar de 360 komt. enigste waar het om draait is geld. als Microsoft genoeg ophoest komt het gewoon. en als ze slim zijn doen ze het ook.

  20. #9595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb Raining Blood dan eindelijk ook uit kunnen spelen. Feit is gewoon dat ik zoveel mogelijk op 100% moest blijven zitten tot aan de chorus en flood, want daar gaat het vaak mis bij mij en als je eenmaal het ritme kwijt bent is het heel lastig om het ook weer op te pakken, maar goed...
    Momenteel dus elk nummer op minimaal 4 sterren, behalve Raining Blood, die dus op 3 sterren staat. Vanaf morgen maar weer even concentreren op de battle tegen die verrekte Morello...
    en op welk niveau praten we dan?
    Ik heb gisteren eindelijk raining blood op hard uitgespeeld....zeker 40 keer geprobeerd.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #9596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    en op welk niveau praten we dan?
    Ik heb gisteren eindelijk raining blood op hard uitgespeeld....zeker 40 keer geprobeerd.
    Easy...

    Ach, weet je, ik heb nooit gitaar gespeeld o.i.d. dus de houding en bewegingen van de linkerhand en -vingers is nog helemaal nieuw voor mij.
    Nu kun je het zeer waarschijnlijk absoluut niet vergelijken met het echte werk, maar ik neem toch aan dat er wel enige overeenkomsten zijn.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #9597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Klinkt erg cool Patrick, die Wario met Metroid invloeden.
    Is ook erg cool . Dit is tot nu toe de leukste Wario Land (moet Wario Land 4 en de aankomende (en gepreorderde) Wario Land: The Shake Dimension voor de Wii nog). Het is echt heel tof om met een nieuw "wapen" het level nog een keer door te spelen en eerder onbereikbare plaatsen nu wel te bereiken. Ook dat bepaalde gebeurtenissen een eerder level veranderen is erg leuk gedaan. Dikke aanrader voor de (2D) platform fans en omdat het al een vrij oud spel is, is het online voor een prikkie te vinden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #9598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    en op welk niveau praten we dan?
    Ik heb gisteren eindelijk raining blood op hard uitgespeeld....zeker 40 keer geprobeerd.
    Hard ---> r.e.s.p.e.c.t.!!

    Ik speel nu op medium en het gaat allemaal wel ok, merendeel 5 sterren, sommige zelfs 100%. Sinds vorige week online veel bezig met GH III en toch weer wat achievements binnen gehaald
    Maar enkele keren op Hard geprobeerd te starten maar krijg het niet voor elkaar. Het tempo ligt een stuk hoger en dan ook nog die oranje noot erbij waardoor je je hand steeds moet verzetten, brrrr. Maar aan de andere kant, toen ik voor het eerst van easy naar medium ging had ik bijna hetzelfde probleem en veel moeite met blauw en rood tezamen en dat gaat nu toch redelijk vlekkeloos.
    Hmmmm, misschien dus gewoon een weekje op Hard doorbikkelen.....
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  24. #9599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ach, weet je, ik heb nooit gitaar gespeeld o.i.d. dus de houding en bewegingen van de linkerhand en -vingers is nog helemaal nieuw voor mij.
    Nu kun je het zeer waarschijnlijk absoluut niet vergelijken met het echte werk, maar ik neem toch aan dat er wel enige overeenkomsten zijn.
    Ik vind ervaring met gitaarspelen juist alleen maar in de weg zitten met Guitar Hero, vooral omdat op easy en medium je knoppen moet indrukken die vaak niet overeenkomen met de noten.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #9600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Ik ben Dennis Vansant en doe een kortzichtige fanboy na:

    Nou, veel plezier met MGS4, hopelijk was het de 450 euro die je voor je PS3 hebt neergeteld waard



    God, get a life. Ik kan hier nu wel weer heel makkelijk gaan lopen BoxBashen, maar dat doe ik niet.
    Alombekende argument blijft van toepassing voor mij: console + makkelijk update-bare BR-speler in 1
    Dit is verder mijn keuze geweest dus kap gewoon met die fanboyisme. Wordt er nou een beetje moe van hoor.
    Ach, een typisch geval van de pot die de ketel verwijt...

    Ik heb trouwens alle drie consoles staan thuis, maar wanneer er een mening verkondigd wordt (in mijn geval dat de PS3 in mijn geval de aankoop eigenlijk niet waard was), moet er blijkbaar weer gehuild worden.

    Een nieuwe plaag die gameland verpest: het fanatiek anti-fanboyisme, waar mensen de minste kritiek op een bepaalde console gaan afknallen als fanboygedoe.

    De andere systemen mogen van mij gerust bestaan, maar ik blijf terugkomen naar de 360, dat is gewoon zo. Er is niets verkeerds aan een favoriet te hebben. Ik kan moeilijk de positivo uithangen over consoles die ik achteraf gezien de aankoop niet waard vond. Het is mijn mening, en jij hebt de jouwe, live with it. Iedereen speelt gewoon lekker met de console(s) die hij of zij verkiest, zo is het mooi en zo moet het blijven.

    Nou ben ik het trouwens zelf ook kotsbeu, van zodra je je bek durft opentrekken ben je een fanboy. Het is goed beste man, jij wint, ik zwijg.

    MGS4 was echt goed. 1 van de beste games.

    maar het zou me echt niet verbazen da het ook naar de 360 komt. enigste waar het om draait is geld. als Microsoft genoeg ophoest komt het gewoon. en als ze slim zijn doen ze het ook.
    Inderdaad. Het idee dat een bepaalde publisher of developer "trouw" blijft aan één bepaald platform is ronduit belachelijk en naïef. Van zodra er een hogere bieder komt (en het contract afgelopen is), is de liefde over. Zo is dat nu eenmaal.
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 22-09-2008 om 14:03
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 384 van 384 EersteEerste ... 284334374380381382383384

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •