Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 159 van 159 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    iemand enig idee wanneer deze op dvd gaat komen ? (R2nl)

  2. #152
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ben ik ook wel benieuwd naar, kan er niets over vinden!

  3. #153

    Standaard

    12 maart 2008 pas op koop en zou dus in februari vast op huur zijn, best wel schandalig lang nog .

    Dus denk dat ik maar ga voor de blu-ray versie die uit al uit is in Engeland.
    What ?

  4. #154
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Heb deze gister aangeschaft op Blu-Ray en ik moet zeggen dat ie me niet tegenvalt.. lekker wegkijk filmpje.. ook één van de weinige films op Blu-Ray die onder de 20 euro te koop is (meer dan 20 euro voor een schijfje vind ik gewoon belachelijk).

    Ben ook benieuwd naar de extra's maar die bekijk ik later nog wel een keer..

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Heb deze gister aangeschaft op Blu-Ray en ik moet zeggen dat ie me niet tegenvalt.. lekker wegkijk filmpje.. ook één van de weinige films op Blu-Ray die onder de 20 euro te koop is (meer dan 20 euro voor een schijfje vind ik gewoon belachelijk).

    Ben ook benieuwd naar de extra's maar die bekijk ik later nog wel een keer..
    Waar heb jij 'm onder de €20 gezien? In alle winkels waar ik kom was hij nog €29.99?

  6. #156
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Daar is de pricewatch op dit forum voor

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=61906

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Daar is de pricewatch op dit forum voor

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=61906
    Sorry, je hebt gelijk .

  8. #158

    Standaard

    Een aantrekkelijke prijs mag ook wel extra in het topic over de film zelf vermeld worden hoor Andersom mag er dan weer niet over de film gediscussieerd wordt in de pricewatch.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #159

    Standaard

    Deze film vond ik eerlijk gezegd nog geen 3 euro waard, erg zwakke superheldensequel.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •