Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Mr Horror Label

  1. #26

    Standaard

    Horror in huize Oranje




    Eerder dit jaar werd AFFF-oprichter Jan Doense geridderd door de koningin. Een bedankje kon natuurlijk niet uitblijven.

    En dus heeft Jan Doense onlangs persoonlijk een aantal titels van zijn dvd-label Mr. Horror Presents afgegeven op Paleis Noordeinde, waaronder Possessed, The Unknown en They Are Watching Us. Hare Majesteit was niet in de gelegenheid om de dvd's persoonlijk in ontvangst te nemen, maar Doense denkt dat ze in goede aarde vielen. Voor alle zekerheid had hij ook de door hem samengestelde dvd van de Barend Servet Show toegevoegd, waarop de legendarische sketch staat van een op Koningin Juliana gelijkende, spruitjes schoonmakende vorstin.

    Doense: 'Ondanks het feit dat hierover destijds grote publieke commotie ontstond en er zelfs kamervragen werden gesteld, wil een hardnekkig gerucht dat de direct betrokkenen er de humor wel van konden inzien.' Inmiddels heeft het Kabinet der Koningin laten weten dat HM het gebaar zeer op prijs heeft gesteld. Jan Doense werd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau geslagen wegens zijn tomeloze inzet voor de verspreiding van de fantastische film in Nederland. Zo was hij in 1984 de oprichter van het Weekend of Terror en liet hij dit evenement in 2000 een doorstart maken als het huidige Amsterdam Fantastic Film Festival.

    Bron: preview.nl
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #27

    Standaard

    Castle Freak (1995)
    Dit is mijn derde of vierde aanraking met regisseur Stuart Gordon en iedere keer weer zijn het afschuwelijke films. Ook nu weer een heel goedkoop amateuristische filmpje die nergens weet te overtuigen. Vooral de manier van acteren en de slecht uitziende Freak uit de titel zorgde er bijna voor dat ik de film vroegtijdig afzette maar heb dat helaas niet gedaan. En dan heb ik het niet eens gehad over de manier hoe de acteurs hun tekst oplepelen of het verhaal dat vanaf minuut één voorspelbaarder is dan een film van Michael Bay. Nee, de films van Stuart Gordon bevallen me stuk voor stuk heel slecht. 2.0

  3. #28

    Standaard

    Neem nu een tweejarig abbo op www.schokkendnieuws.nl en ontvang een t-shirt EN een Mr Horror dvd naar keuze. Mooie deal lijkt me...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Neem nu een tweejarig abbo op www.schokkendnieuws.nl en ontvang een t-shirt EN een Mr Horror dvd naar keuze. Mooie deal lijkt me...

    Zo te zien heb je het blad ook binnen...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Neem nu een tweejarig abbo op www.schokkendnieuws.nl en ontvang een t-shirt EN een Mr Horror dvd naar keuze. Mooie deal lijkt me...
    Zat al lang te twijfelen, maar nu word het toch maar eens tijd
    Thanks voor de heads up


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •