Pagina 15 van 29 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 716 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    300
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  2. #352

    Standaard

    167
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    168, met nog 2 onderweg! (Fight Club SE & Children of Men)
    Nu 185

  4. #354

    Standaard

    In What I Watch staan er 1244 en daar moeten er nog ongeveer 20 stuks bij aan muziek dvd's en diversen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    heb er nu 200, dus mag nog flink aan de bak om hier me heir een beetje thuis te voelen
    Ja, jij kan je inderdaad nog niet tussen de grote jongens hier voegen

    Word tijd dat ik trouwens ook weer eens ga tellen, als je je bedenkt dat ik in een week of 6 tegen de 40 dvds heb gekocht, waavan bijna de helft de afgelopen week gekocht is. Ik merk wel dat ik het afgelopen jaar meer ben over gestapt van serie's naar films. de enige serie's die ik nog spaar zijn de CSI reeksen, en ER
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #356

  7. #357

    Standaard

    ondertussen zijn het er 197. kan me ook nog lang niet bij de grote jongens voegen maar ik vind het een leuke collect.

  8. #358

    Standaard

    25-08-08 = 280 DVD's
    02-09-08 = 284 DVD's

    (Houd het voortaan wekelijks bij, al gaat het om 1 titel dan kan ik per maand beter uitrekenen wat ik gemiddeld koop.)

  9. #359

  10. #360

    Standaard collectie

    Volgens mijn Excel-sheet zit ik op 1734 titels, seizoenen dus als 1 geteld. Er zit bij mij nu ook niet veel rek meer in qua opslagruimte. Heb de tweede slaapkamer al geheel in gebruik, maar langzaam is de grens bereikt.

    Mvg, Peter

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Vanaf heden: 1000 stuks, alles als 1 titel geteld. Holé. En nu stop ik.
    Een maand later en een week later: 1038

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Een maand later en een week later: 1038
    op naar de 1500
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #363

    Standaard

    3271 titels incl. 478 animatie shorts; complete TV series (bv Sopranos) voor 1 geteld
    de aanwas van dit jaar is tot nu toe 246

    (nog) geen BlueRay

    wel flinke 'kijkachterstand'.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    3271 titels incl. 478 animatie shorts; complete TV series (bv Sopranos) voor 1 geteld
    de aanwas van dit jaar is tot nu toe 246

    (nog) geen BlueRay

    wel flinke 'kijkachterstand'.
    Howla Herman. Heb je daar foto's van?

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Howla Herman. Heb je daar foto's van?
    Neen, nog niet. Ik moet eens kijken of ik ze ergens op een site kan stallen.

    Overigens heb ik circa 80% 'overgezet' in 7mm slimline boxjes; dubbeld dvd's in 9mm boxen. Een dikke box van bv 'Foyles War' of ' Midsomer Murders' omgeturnd naar een 14 mm bx.
    Het groeide op een gegeven moment uit z'n jasje, dus heb ik deze ingrijpende (tijdvergende) maatregel genomen. Nu is het een kwestie van bijhouden.

    De inlays heb ik aan weerszijden 3,5 mm afgesneden, zodat het weer past etc. etc.

    Archivering op 1) Favoriete Acteurs/actrices 2) genre 3) Nederlandse produktie 4) BBC Humor ed.

  16. #366

    Standaard

    Zonde eigenlijk, originele hoezen aanpassen. zou persoonlijk nooit doen... echter blijf wel benieuwd hoe het er uit ziet... mogelijk imageshack.us gebruiken voor uw foto's?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    121
    132. 11 titels erbij in een maand tijd. Toch redelijk veel, meestal zit ik rond de 5 per maand.
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 03-09-2008 om 20:07
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    - 22-02-2008 -
    395 en eentje in bestelling (Ying Xiong). De grens van 400 komt nu toch wel erg dichtbij...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    - 05-04-2008 -
    ...inmiddels 416, maar ik doe het al een tijdje wat rustiger aan en dat zal de komende tijd ook nog wel zo blijven.
    - 03-09-2008 -
    DVD Profiler geeft momenteel 463 stuks in bezit en 0 in bestelling aan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #369

    Standaard

    Teller geeft 1921 DVD´s aan. Series heb ik als 1 geteld, anders zijn het er nog veel meer.

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zonde eigenlijk, originele hoezen aanpassen. zou persoonlijk nooit doen... echter blijf wel benieuwd hoe het er uit ziet... mogelijk imageshack.us gebruiken voor uw foto's?
    Ik zou photobucket gebruiken, die is ook gratis. Imageshack heeft een limited aantal views dat nogal snel bereik gaat worden.

    Als je dat gemakkelijk vindt mag je mij de foto's ook wel mailen, dan upload ik ze en mail ik je de links terug.

    Ik ben in ieder geval benieuwd Herman! :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    1504

    1517

  22. #372

    Standaard

    Damn..zoveel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    3271 titels incl. 478 animatie shorts; complete TV series (bv Sopranos) voor 1 geteld
    de aanwas van dit jaar is tot nu toe 246

    (nog) geen BlueRay

    wel flinke 'kijkachterstand'.
    Omdat jij al je animatie shorts erbij rekend mag ik dan ook al mijn afleveringen van Tom & Jerry erbij rekenen ?

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Neen, nog niet. Ik moet eens kijken of ik ze ergens op een site kan stallen.

    Overigens heb ik circa 80% 'overgezet' in 7mm slimline boxjes; dubbeld dvd's in 9mm boxen. Een dikke box van bv 'Foyles War' of ' Midsomer Murders' omgeturnd naar een 14 mm bx.
    Het groeide op een gegeven moment uit z'n jasje, dus heb ik deze ingrijpende (tijdvergende) maatregel genomen. Nu is het een kwestie van bijhouden.

    De inlays heb ik aan weerszijden 3,5 mm afgesneden, zodat het weer past etc. etc.

    Archivering op 1) Favoriete Acteurs/actrices 2) genre 3) Nederlandse produktie 4) BBC Humor ed.
    Echt zo zonde, als mensen dat zien zullen ze misschien eerder denken dat het illegale dvd's zijn/gekopieërde/gedownloaden omdat zulke films meestal in die kleinere hoesjes zitten en de covers vaak misvormd zijn.
    Zou ik nooit doen bij mijn dvd's, maar ja iedereen zijn eigen ding...

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Echt zo zonde, als mensen dat zien zullen ze misschien eerder denken dat het illegale dvd's zijn/gekopieërde/gedownloaden omdat zulke films meestal in die kleinere hoesjes zitten en de covers vaak misvormd zijn.
    Zou ik nooit doen bij mijn dvd's, maar ja iedereen zijn eigen ding...
    Ik kan het wel goed begrijpen dat je zoiets doet wegens plaatsgebrek. Ik zit nu aan 1150 DVD-titels en het zal niet lang duren eer de laatst aangekochte DVD-kasten ook weer vol zitten. Veel anders zit er dan niet op dan weer maar een kast bijkopen, al zou ik momenteel niet weten waar die nog te zetten Maar ik zou het er zelf ook wel moeilijk mee hebben om de DVD's in andere doosjes te gaan steken, dan zou ik toch nog eerder kiezen om een aantal DVD's die ik toch niet meer kijk eens weg te doen

Pagina 15 van 29 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •