Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard geen geluid wel beeld

    heb dus precies het zelfde probleem als dinos, kan ook daar geen keuze maken voor het geluid waar het aan ligt weet ik nog niet. wanneer je het weet graag een reactie.

    [Het is zowat 7 maanden later maar heb jij de oplossing ?
    Wel beeld maar geen geluid. Bij mij staat Soundmax en dat moet usb emp adio device zijn. Kan dit NIET veranderen. Bvd. grt. Dinos quote]

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jong Bekijk bericht
    Weet iemand hoe ik de op de doos vermeld resolutie van 720x480 videoresolutie kan instellen? Ik kan in de Arcsoft software of in Moviemaker slechts kiezen tussen320x240 of 160x120 beeldresolutie
    Dat probleem heb k dus ook...alleen heb k dan graag 720x576 want dat is PAL resolutie... lukt niet met arcsoft... niet met moviemaker.. en ook niet met pinnacle studio... dus ja... wie o wie kan mij hierbij helpe?

  3. #28

    Standaard vista driver

    Heb hem ook aan geschaft maar ben op zoek naar een driver voor vista.
    weten jullie hier een oplossing voor?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pplaurey Bekijk bericht
    ook ik kocht deze tv stick. Alleen: ik kan nergens het serienummer vinden dat je moet invullen bij het installeren van de bijgeleverde software Arcsoft Total Media 3.

    Hoe los ik dit op / waar vindt ik dat serienummer?


    m vr gr
    PP Laurey
    het serie nummer staat op het envelopje van de cd S/N nummer

  5. #30

    Standaard

    Topic voor only once posters?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #31

    Standaard

    krijg geen kleuren bij het afspelen van een ntsc videoband in de vhs speler.
    pal is gewoon in kleur met geluid
    ntsc is zwartwit met geluid.
    het apparaat zou dit zondere meer zelf moeten omzetten, volgens de doos.
    heeft iemand hier ervaring mee?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moeskoetie Bekijk bericht
    krijg geen kleuren bij het afspelen van een ntsc videoband in de vhs speler.
    pal is gewoon in kleur met geluid
    ntsc is zwartwit met geluid.
    het apparaat zou dit zondere meer zelf moeten omzetten, volgens de doos.
    heeft iemand hier ervaring mee?
    Dit programma kan waarschijnlijk wel NTSC omzetten naar PAL, maar als het bronmateriaal niet goed binnenkomt, dan kan het programma daar ook niets mee. Blijkbaar kan je VHS speler geen NTSC banden afspelen. Als je een VHS speler hebt die dat wél kan, zullen de kleuren wél tevoorschijn komen. Het programma kan dat NTSC signaal dan omzetten naar PAL, zodat je wel gewoon PAL DVD's kunt branden.
    Dus het probleem ligt bij de bron, niet bij Zolid.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #33

    Standaard

    ook ik heb dit apparaat, maar ik krijg bij de start van opnemen : geen videsignaal gedetecteerd , controleer videobron. ik denk dat het iets te maken heeft met kabelaansluiten . imk heb het als volgt : PC usb ==> naar Zolid ==> 7 polig rond naar video recorder VHS op scart aangesloten (met de meegeleverde scart stekker) met gele kabel naar video . mijn vhs recorder heeft een scartpoort en een RF OUT (male) en AERIAL(female) wat doe ik verkeerd ?? bedankt voor reaktie

  9. #34

    Standaard zolid dvd maker

    Ik heb geen problemen met opnemen maar als ik de film ga bewerken en omzetten kom ik erachter dat het geluid niet goed meer meeloopt wel in de ruwe versie maar eenmaal omgezet gaat het mis en je moet hem wel omzetten om naar dvd te branden wie weet waar dat aan kan liggen.

  10. #35

    Standaard

    Gezien het feit dat hier nooit zinnige antwoorden komen en nieuwelingen dit topic zien als een reden om lid te worden om daarna weer spoorloos te verdwijnen lijkt het me zinvol dit topic te sluiten.
    Blijkbaar is die Zolid DVD maker niet zo'n goed product....
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •