Pagina 249 van 308 EersteEerste ... 149199239245246247248249250251252253259299 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.201 tot 6.225 van 7690 worden weergegeven.
  1. #6201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht


    Na goede recensies hier en op IMdB deze maar "blind" aangeschaft voor € 17,50 op Amazon.com
    Eerste seizoen is al goed, maar het tweede is nog veel beter! Veel spanning en een geweldige Hall, prachtserie
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #6202

    Standaard

    Ik speel met de gedachte om bij DeepDiscount ook een paar Criterions te bestellen. Dit zouden dan mijn eerste exemplaren worden. Omdat mijn dvd-speler niet regiovrij is ben ik genoodzaakt om alleen te kiezen uit R0 titels. Nu heb ik in elk geval de volgende films in mijn hoofd om eventueel te bestellen:

    - Solaris
    - Battle of Algiers

    Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat deze regiovrij zijn? Ik ben hier namelijk in het verleden tegenstrijdige info over tegen gekomen op een aantal mailorder sites, dus ik weet niet wat te geloven. Op de site van DeepDiscount zie ik hier niks over.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 24-07-2008 om 21:24
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #6203

    Standaard

    Ik kon het niet laten liggen na al die tijd er tegenaan te hebben gekeken


  4. #6204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik speel met de gedachte om bij DeepDiscount ook een paar Criterions te bestellen. Dit zouden dan mijn eerste exemplaren worden. Omdat mijn dvd-speler niet regiovrij is ben ik genoodzaakt om alleen te kiezen uit R0 titels. Nu heb ik in elk geval de volgende films in mijn hoofd om eventueel te bestellen:

    - Solaris
    - Battle of Algiers

    Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat deze regiovrij zijn? Ik ben hier namelijk in het verleden tegenstrijdige info over tegen gekomen op een aantal mailorder sites, dus ik weet niet wat te geloven. Op de site van DeepDiscount zie ik hier niks over.
    Volgens dvdcompare.net zijn zowel Battle of Algiers als Solaris wel degelijk R0.


    Overigens heb ik deze titels binnen gekregen:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #6205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik speel met de gedachte om bij DeepDiscount ook een paar Criterions te bestellen. Dit zouden dan mijn eerste exemplaren worden. Omdat mijn dvd-speler niet regiovrij is ben ik genoodzaakt om alleen te kiezen uit R0 titels. Nu heb ik in elk geval de volgende films in mijn hoofd om eventueel te bestellen:

    - Solaris
    - Battle of Algiers

    Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat deze regiovrij zijn? Ik ben hier namelijk in het verleden tegenstrijdige info over tegen gekomen op een aantal mailorder sites, dus ik weet niet wat te geloven. Op de site van DeepDiscount zie ik hier niks over.
    Deze twee Criterions zijn inderdaad allebei regiovrij. Dvdbeaver.com is wel een betrouwbare bron hiervoor.

  6. #6206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht

    Overigens heb ik deze titels binnen gekregen:


    Heb je 4 maanden 3 weken 2 dagen nog voor een mooie prijs gekocht.
    Ik wil hem ook graag hebben.
    Maar 20 euro vind ik wat veel
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #6207

    Standaard

    Sopranos seizoen 1 en 2


    Joey seizoen 2


    Pirates 3, Usual Suspects, Once Upon a Time in America
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  8. #6208

    Standaard



    Voor 1,99 euro (in de Saturn Antwerpen) kon ik hem niet laten liggen!

  9. #6209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik speel met de gedachte om bij DeepDiscount ook een paar Criterions te bestellen. Dit zouden dan mijn eerste exemplaren worden. Omdat mijn dvd-speler niet regiovrij is ben ik genoodzaakt om alleen te kiezen uit R0 titels. Nu heb ik in elk geval de volgende films in mijn hoofd om eventueel te bestellen:

    - Solaris
    - Battle of Algiers

    Kan iemand bevestigen of ontkrachten dat deze regiovrij zijn? Ik ben hier namelijk in het verleden tegenstrijdige info over tegen gekomen op een aantal mailorder sites, dus ik weet niet wat te geloven. Op de site van DeepDiscount zie ik hier niks over.
    Volgens mij is dit de meest betrouwbare site.

  10. #6210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht


    Voor 1,99 euro (in de Saturn Antwerpen) kon ik hem niet laten liggen!
    geloof me, je had voor die 2 euro beter een biertje kunnen halen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #6211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    geloof me, je had voor die 2 euro beter een biertje kunnen halen!
    Of een ijsje, of een paar rollen wc papier, of een zak kattenbakvulling etc. etc....

    Wat viel die film mij tegen zeg...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  12. #6212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Of een ijsje, of een paar rollen wc papier, of een zak kattenbakvulling etc. etc....

    Wat viel die film mij tegen zeg...
    Ik heb hem nog nooit gezien...blijkt geen goede film te zijn dus, tja...kan gebeuren he!

  13. #6213

    Standaard

    Criterions! Me like!
    The Complete Mr. Arkadin
    The Last Emperor
    La Jetee/Sans Soleil
    The Lady Vanishes
    Ratcatcher
    Loves of a Blonde
    An Angel at my Table
    Sweetie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #6214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Criterions! Me like!
    The Complete Mr. Arkadin
    The Last Emperor
    La Jetee/Sans Soleil
    The Lady Vanishes
    Ratcatcher
    Loves of a Blonde
    An Angel at my Table
    Sweetie
    Je moet jezelf toch bezig houden hè ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #6215

    Standaard

    Don't judge me...love me...hug me...embrace me...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #6216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    geloof me, je had voor die 2 euro beter een biertje kunnen halen!
    Mijn enige hoop is dat hierdoor mensen misschien interesse krijgen in het origineel...die ik echt geweldig vind. Alhoewel ik ook kan begrijpen dat mensen die hopeloos gedateerd vinden.

  17. #6217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Ik heb hem nog nooit gezien...blijkt geen goede film te zijn dus, tja...kan gebeuren he!
    Ach, ik heb wel eens (veel) meer uitgegeven aan een film die heel erg slecht bleek te zijn, en laten we heel eerlijk zijn... voor € 1,99 kan je er niet echt een buil aan vallen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  18. #6218

    Standaard

    Videodrome CC
    Ikiru CC
    Laatst aangepast door Wim S. : 25-07-2008 om 11:07

  19. #6219

    Standaard

    Videodrome
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #6220

  21. #6221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    prachtige film, voor een mooie prijs gevonden?
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  22. #6222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Videodrome
    Thanx, zag gisteren toevallig wat beelden van deze film op een sf docu en dat zag er ook goed uit.

  23. #6223

    Standaard

    Besteld bij DeepDiscount:

    Battle of Algiers CC
    Solaris CC
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-07-2008 om 12:32
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #6224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raznov Bekijk bericht
    prachtige film, voor een mooie prijs gevonden?
    12,99€ bij free record shop..niet spectaculair dus:razz:

  25. #6225

    Standaard

    Criterions! Me like too!

    Man bites dog
    The importance of being Earnest
    Floating Weeds
    Sawdust and Tinsel
    Early Summer

Pagina 249 van 308 EersteEerste ... 149199239245246247248249250251252253259299 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •