Pagina 54 van 102 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Da's inderaad heel groot.
    Maar PotC 3 zit er zeer dicht in de buurt.
    In Amerika heb je ook veel Digitale zalen waar deze film digitaal draait, dus dat is helemaal makkelijk voor de distributeur.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 18-07-2008 om 23:42

  2. #1327

    Standaard

    Het heeft niet zo heel veel zin om over het imdb cijfer te discussieren, aangezien (bijna) niemand de film zelf gezien heeft.

    Maar goed......
    Mijn voorspelling is dat deze film heel erg hoog blijft staan, ook na 100.000 stemmen. Nolan kennende heeft ie weer een meesterwerk afgeleverd. En met Bale in de hoofdrol kun je haast ook niet missen. Ben ook heel erg benieuwd naar Heath "The Joker" Ledger. Hij moet echt de show stelen in deze film. Er wordt zelfs al gesproken over een "post human Oscar".
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #1328

  4. #1329

    Standaard

    Weet wel zeker dat deze niet meer de top 250 uit gaat.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Weet wel zeker dat deze niet meer de top 250 uit gaat.
    dat lijkt me wel duidelijk ja.. maar of hij in de top 10 blijft... dat zal wel niet. Zelfs LOTR is er niet meer terug te vinden (gelukkig)

  6. #1331

    Standaard

    The Dark Knight heeft het eerste record te pakken. De film heeft alleen al op vrijdagochtend tijdens speciale voorvertoningen 18,5 miljoen dollar binnengehaald in de Verenigede Staten. 2 miljoen meer dan de vorige recordhouder, Star Wars Revenge of the Sith.
    http://www.destentor.nl/algemeen/cul...te-records.ece
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  7. #1332

    Standaard

    De cijfer op imdb zal inderdaad nog wel wat zakken maar ik voorspel nu al dat het hoog blijft staan.

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    The Dark Knight heeft het eerste record te pakken. De film heeft alleen al op vrijdagochtend tijdens speciale voorvertoningen 18,5 miljoen dollar binnengehaald in de Verenigede Staten. 2 miljoen meer dan de vorige recordhouder, Star Wars Revenge of the Sith.
    http://www.destentor.nl/algemeen/cul...te-records.ece

    Echter dit alleen het gevolg van de hogere toegangsprijzen (gemiddelde prijs The Dark Knight was $7.08 tegen $6.41 voor Star Wars). Het aantal bezoekers was 30,000 lager dan bij Star Wars (2,61miljoen bezoekers tegen 2.64 miljoen voor Star Wars). Het is natuurlijk wat je benadrukt, maar de komende tijd zullen wij wel genoeg "record" press releases krijgen.Overigens is de verwachting dat The Dark Knight USD140 mio gaat opleveren dit weekend (11mio minder dan Spider-Man 3).

    BTW bron van de cijfers is http://www.bloomberg.com/apps/news?p...d=ai4ghII77rkk

  9. #1334

    Standaard

    de eerste dag heefte de film al meer dan 66 miljoen opgebracht, dit gaat veruit de beste openningsweekend worden in the USA ooit, ik schat zo rond de 159 miljoen.

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De cijfer op imdb zal inderdaad nog wel wat zakken maar ik voorspel nu al dat het hoog blijft staan.
    Ik denk dat de cijfer op den duur tussen een 9 en een 8,5 zal blijven hangen.

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    de eerste dag heefte de film al meer dan 66 miljoen opgebracht, dit gaat veruit de beste openningsweekend worden in the USA ooit, ik schat zo rond de 159 miljoen.
    Als de film het hele weekend door zo blijft presteren kan Spider-Man 3 inderdaad wel eens van de troon gestoten worden. Maar ik blijf voorzichtig aangezien sommige blockbusters op hun 2e of 3e dag al 40-50% minder opbrengen dus we zien wel na het weekend

  12. #1337

  13. #1338

    Standaard

    #1 in de IMDb top 250 bereikt.

    Jarenlang hebben The Godfather en Shawshank Redemption om de nummer 1 positie zitten strijden en along comes a bat....
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #1339

    Standaard

    23611 stemmen en een 9.7 op imdb .. bizar
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    #1 in de IMDb top 250 bereikt.
    En niet zo'n beetje ook zeg. Zie het verschil in de regular rating ten opzichten van de nummer 2 en 3.


  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    En niet zo'n beetje ook zeg. Zie het verschil in de regular rating ten opzichten van de nummer 2 en 3.

    Hahah. Sorry, ik heb de film nog niet gezien, kan niet wachten en verwacht er erg veel van, maar dit is toch wel lachwekkend. Ben benieuwd hoe dit over een jaar is.

    Toch leuk dat ze in ieder geval op 1 hebben gestaan.
    The future is Blu

  17. #1342

    Standaard

    Tijd voor een overzicht.

    De imDb top 250 statistieken van The Dark Knight:

    Drie dagen geleden nog geen stemmen.
    Eergisteren: #4 met 4,600 stemmen en een cijfer van 9,7 (regular voting 9,0).
    Gisteren: #3 met 7,041 stemmen en een cijfer van 9,6 (regular voting 9,1).
    Vandaag: #1 met 23,611 stemmen en een cijfer van 9,7 (regular voting 9,5).

    Ben benieuwd waar het uiteindelijk eindigd.

  18. #1343

    Standaard

    Top 50 moet er in zitten! Daar moet elke filmmaker eigenlijk al voor tekenen. Top 30 is eigenlijk al heel hoog. We shall see.
    The future is Blu

  19. #1344

    Standaard

    Jezus, nummer 1, niet te geloven. Kan niet meer wachten om hem te bekijken.

  20. #1345

    Standaard

    Can't wait! Het wachten op deze film blijft maar duren voor me. Ga al blij zijn dat het woensdag is!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #1346

    Standaard

    Volgens het ''Dagblad van het Noorden'' is ie dinsdagavond bij Pathe Groningen in de Sneak!

  22. #1347

    Standaard

    Idd, 23000 votes geeft wel aan hoe goed de film is, zijn echt niet alleen maar fanboys.

    Die 5 min preview heb ik alleen al 5 keer bekeken in hd, en als ik zo lees dat de hele film een en al climax is dan zal dit weer 1 van de weinige films zijn die ik gelijk nog een keer, of de dag erna wil zien.

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S. Joeri Bekijk bericht
    Het zou me verbazen als deze ooit uit de top 10 gaat vallen.
    Ja maar dat klinkt zo te mooi om waar te zijn.

    De tijd zal het leren.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-07-2012 om 12:12
    The future is Blu

  24. #1349

    Standaard

    Een van de voordelen om in Sydney te wonen is dat ik afgelopen woensdag al The Dark Knight in the Imax heb kunnen bekijken.. nog eerder dan de Amerikanen :razz:

    1e WOW factor:
    Grootste scherm van de wereld, het is net alsof je in de film zit. Scherm is 3x zo groot als IMAX Amsterdam.

    2e WOW factor: De film zelf, vindt dit tot nu toe de beste stripboekverfilming ooit. Wellicht ook omdat het niet als een strip is verfilmd. Net zoals Tim Burtons versie steelt ook hier de Joker de film. Heath speelt formidabel. Vooral de pootloodscene is erg grappig. Ook Two-Face ziet er erg knap uit (veel beter dan Tommy Lee Jones). Film verveelt geen moment en de 2,5 uur vliegt voorbij.........

    Paar minpuntjes:

    1.De rol van Maggie (Rachel) vond ik niet erg sterk, niet echt een vrouw waar om gevochten wordt. Vond ik Katie Holmes toch nog beter.......
    2.De stemvervorming van Batman vond ik iets te overdreven, wellicht astma
    3.Erg jammer dat er maar 6 IMAX scenes zijn en een paar tussenshots, van mij had de hele film in IMAX formaat geschoten mogen worden.

    Ook het dagrecord van Spidey 3 is verbroken

    'The Dark Knight' shattered the single day record, raking in an estimated $66.4 million on Friday. The previous champ was 'Spider-Man 3,' which made $59.8 million on the first day of its release. 'Spider-Man 3' went on to gross $151.1 million on its opening weekend, which is the current benchmark for 'Dark Knight' to beat...

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Volgens het ''Dagblad van het Noorden'' is ie dinsdagavond bij Pathe Groningen in de Sneak!
    Hmz misschien dan toch maar een kijkje gaan nemen..... Hij draait woensdag al wel in een speciale premiere in Groningen.

Pagina 54 van 102 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •