Hoi,

Ik wil wel wat meningen horen. Ik wil een beamer aanschaffen, maar ben ook niet rijk Ik heb een niet al te grote kamer. Projectie afstand zal zo'n 3 meter of minder worden. Ik ga hoogstwaarschijnlijk op een projectiescherm (128x128cm) projecteren. Mijn kamer kan ik helemaal donker maken. Als ik op de lichste dag mijn raam dicht doe en mijn raamscherm naar beneden doe zie je helemaal niks meer Afstand ervan af zitten zal ook zo'n 3 meter worden. Ik heb geen behoefte aan HD gedoe, want daar heb ik het apparatuur (nog) niet voor, en dat duurt ook nog wel ff dat ik daar aan begin. Ik wil mijn laptop en mijn DVD speler erop aan kunnen sluiten, TV is geen must.

Ik zit met 2 beamers in m'n hoofd (ja, dat doet zeer ). Op internet heb ik de Acer X1160 gevonden. Bij de Saturn in Groningen de Sharp XR-30s. Nu wil ik jullie expertise vragen om meningen (of misschien zelfs ervaringen) over deze beamers.

Over de Acer vind ik wel veel recensies (en ook erg veel positief), maar van de Sharp vind ik amper wat (tot nu toe niks...).

Ik heb ook nog 2 vergelijkings sites gevonden met deze beamers:

AboutProjectors.com
KiesKeurig.nl