Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 381 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Het kan ook zijn dat er mensen zijn die Heroes gewoon beter vinden!!!
    Nee, dat kan niet. Heroes kan niet beter worden gevonden dan Six Feet Under of The Sopranos.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Je kan het ook zo zien, als je een je favoriete serie ziet vs een serie die je niet kent, dan geef je gewoon je eigen serie de stem. Ik zie liever mijn favorieten doorgaan en niet een serie die ik niet ken.
    Dit is precies het probleem van zo een toernooi: mensen kiezen vaak de series die ze kennen. Dus de winnaar is vaak de populairste serie en niet de beste. Oplossing: stem alleen als je beide series gezien hebt...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Oplossing: stem alleen als je beide series gezien hebt...
    Of bedenk een ander stemsysteem. Bijvoorbeeld een waarbij iedereen een top 10 maakt uit alle genomineerden waarbij de nummer 1 tien punten krijgt en de nummer 10 één punt. Bij elkaar optellen en voilá, je bent in één ronde klaar.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #204

    Standaard

    Prison Break

    Animated:
    Futurama
    Family Guy
    American Dad

    Anime:
    FullMetal Alchemist
    One Piece
    Death Note

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Of bedenk een ander stemsysteem. Bijvoorbeeld een waarbij iedereen een top 10 maakt uit alle genomineerden waarbij de nummer 1 tien punten krijgt en de nummer 10 één punt. Bij elkaar optellen en voilá, je bent in één ronde klaar.
    Dat is inderdaad een idee. Ik kan dat systeem wel toepassen in de volgende ronde als jullie daarmee akkoord gaan. Deze ronde loopt vanavond af, dus dan zal ik de volgende ronde in die stijl kunnen doen. Dankje voor de tip Patrick

  6. #206

    Standaard

    Ik denk dat je, voor de duidelijkheid, beter dit toernooi kan eindigen zoals je het begonnen bent.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Of bedenk een ander stemsysteem. Bijvoorbeeld een waarbij iedereen een top 10 maakt uit alle genomineerden waarbij de nummer 1 tien punten krijgt en de nummer 10 één punt. Bij elkaar optellen en voilá, je bent in één ronde klaar.
    Patrick, de charme van een toernooi is nu net dat dit (iets) langer duurt, en niet dat je in een keer klaar bent :wink: .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #208

    Standaard

    Ik heb wel een leuke manier voor een toernooitje, maar is misschien een beetje lullig om hierin te posten... Als iemand het wil weten, moet ie maar PM'en. Misschien kan er dan over een tijdje een 2e toernooi gestart worden.


  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee, dat kan niet. Heroes kan niet beter worden gevonden dan Six Feet Under of The Sopranos.
    Dat vind ik nogal een boude uitspraak. Je hebt niet het monopolie op smaak. Ik vind Heroes beter dan beide. Da's nu eenmaal het systeem van een stemming, de meerderheid beslist en daar moet je je bij neerleggen anders is het niet fun meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een idee. Ik kan dat systeem wel toepassen in de volgende ronde als jullie daarmee akkoord gaan. Deze ronde loopt vanavond af, dus dan zal ik de volgende ronde in die stijl kunnen doen. Dankje voor de tip Patrick
    Da's dan voor een volgend toernooi of zo. Ik vind dat je de spelregels niet meer mag wijzigen als het spel al bezig is. En iedereen zal wel eens kunnen jammeren dat zijn of haar favoriete serie eruit ligt, boe hoe. Ik stoor me er toch aan hoe sommige mensen daar moord en brand over kunnen schreeuwen... it's only a game...
    Laatst aangepast door Werner : 12-07-2008 om 13:33
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #211

    Standaard

    Dan maak ik dit toernooi gewoon af hoe ik het ook begonnen ben. Vanavond zal ik de uitslag en de volgende ronde posten.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Da's dan voor een volgend toernooi of zo. Ik vind dat je de spelregels niet meer mag wijzigen als het spel al bezig is. En iedereen zal wel eens kunnen jammeren dat zijn of haar favoriete serie eruit ligt, boe hoe. Ik stoor me er toch aan hoe sommige mensen daar moord en brand over kunnen schreeuwen... it's only a game...
    Mee eens, dit tournament kan beter verder gaan zoals het begonnen is. Mijn punt was alleen dat het niet ideaal is wanneer er steeds 2 series aan elkaar worden gekoppeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #213

    Standaard

    Tja,

    mijn mening bestaat dus niet?
    Volgens mij toch wel.
    Wees blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft! Dat maakt deze site juist leuk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee, dat kan niet. Heroes kan niet beter worden gevonden dan Six Feet Under of The Sopranos.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #214

    Standaard

    Tot 20.00 is het nog mogelijk om te stemmen, na 20.00 ga ik de stemmen tellen en de volgende ronde starten. Het kan zijn dat een combinatie gelijk staat, en dan vraag ik de eerste die reageert om te kiezen tussen die 2 series, dus kijk rond 20.00-20.30 eens in dit topic

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mijn punt was alleen dat het niet ideaal is wanneer er steeds 2 series aan elkaar worden gekoppeld.
    Daar is iets voor te zeggen, maar er is nog altijd het spreekwoord "bezint eer ge begint"... Goed ideetje though voor de volgende tournament-organisator.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee, dat kan niet. Heroes kan niet beter worden gevonden dan Six Feet Under of The Sopranos.
    Nogal arrogante interpretatie.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  17. #217

    Standaard

    Nog maar 2 uurtjes om te stemmen mensen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nogal arrogante interpretatie.
    Nee hoor, simpelweg verstand van zaken hebben!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #219

    Standaard

    Aangezien het hier toch een competitie is voor series zie ik er geen probleem in dat mensen ook opkomen voor de series waar ze fans van zijn, zolang de kritiek op andermans smaak maar met een knipoog gebeurt We zoeken nu eenmaal niet allemaal hetzelfde in een serie.

  20. #220

    Standaard

    Sorry voor de late posting, Pirates Of the Carabien duurde net iets langer dan gedacht Hieronder de volgende ronde

    Friends - Married With Children
    The Sopranos - Southpark
    Lost - Twin Peaks
    The Simpsons - 24
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    The O.C. - Grey's Anatomy
    Charmed - Gilmore Girls

    Mijn keuzes zijn alvast zwart gemaakt.
    Voorlopige einddatum is aankomende woensdag ( 16 juli ) 20.00

  21. #221

    Standaard

    Friends - Married With Children
    The Sopranos - Southpark
    Lost - Twin Peaks
    The Simpsons - 24
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  22. #222

    Standaard

    Friends - Married With Children
    The Simpsons - 24
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    Charmed - Gilmore Girls
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #223

    Standaard

    Friends - Married With Children
    The Sopranos - Southpark
    Lost - Twin Peaks
    The Simpsons - 24
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    The O.C. - Grey's Anatomy
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #224

    Standaard

    Friends - Married With Children
    The Sopranos - Southpark
    Lost - Twin Peaks
    The Simpsons - 24
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    The O.C. - Grey's Anatomy
    Charmed - Gilmore Girls

    Ik tel trouwens nog maar 14 shows, dat klopt volgens mij niet. Er moeten natuurlijk wel 8 overblijven voor de volgende ronde...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #225

    Standaard

    Friends - Married With Children
    Lost - Twin Peaks
    Buffy The Vampire Slayer - House M.D.
    Charmed - Gilmore Girls
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •