De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beloning voor de gouden tip!

    Dames en heren,

    graag vraag ik jullie aandacht en vakmanschap voor het volgende (hoogstwaarschijnlijk simpel) probleem. Sinds een tweetal weken heb ik een nieuwe laptop (Dell) met daarop natuurlijk een dvd-speler. Steeds wanneer ik daarop dvd's wil bekijken, start de speler gewoon de dvd op, en begint deze te spelen. Maar wanneer er ondertiteling of een ander menu (titel menu, extra's etc.) moet verschijnen, komen er allerlei strepen en kleuren over het beeld, waardoor de film in zijn geheel niet meer zichtbaar is. Het is dus alleen bij ondertiteling en menu's op de dvd. De speler is gewoon ingesteld op regio 2, en het geluid doet het gewoon, en blijft het doen. Waarschijnlijk is het een gemakkelijk probleem, maar wie weet de oplossing? De gouden tip is natuurlijk een beloning waard, en wel een dvd-bon van 7,50 euro!

    Tips gelieve zo snel mogelijk, vooral omdat ik zojuist vier topdvd's heb aangeschafd, namelijk the matrix S.E., discovery of heaven en swordfish.

    Groeten, Stijn Kuijpers, wanhopig.

  2. #2

    Standaard

    Gebruik eens een andere player (softwarematig). Bijvoorbeeld PowerDVD.

  3. #3

    Standaard

    luister naar netfox en installeer power dvd
    dat werkt prima en simpel

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Op http://www.gocyberlink.com/english/p....jsp?ProdId=28 kun je de trial vinden. Kun je zien of het werkt. Wanneer je niet voor een player wilt betalen, kun je op http://dvd.pagina.nl meer players vinden.

  6. #6

    Standaard

    Doet het geluid het niet omdat het een trial versie is?

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ja, dat kan kloppen; bij de trial heb je maar 5 min. geluid. Doet het beeld het nu wel goed?

  9. #9

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Zijn er ook nog gratiz dvd players, want 75 dollar is een beetje veel. Ik heb op dvd.pagina.nl gezocht...

  12. #12

    Standaard

    (www.kazaa.com) en dan zoeken op powerdvd, maar dit heb je niet van mij

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    (www.kazaa.com) en dan zoeken op powerdvd, maar dit heb je niet van mij
    Gebruik wel Kazaa Lite anders zit je pc / laptop vol met spyware. Ook een virusscanner is geen overbodige luxe hierbij.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #14

    Standaard

    Maareh alles goed en wel....
    Wat is je vierde titel die je gekocht hebt ?
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  15. #15

    Standaard

    Laatst ook een Dell notebook gekocht, maar daar heb ik geen problemen gehad met de DVD-speler. De software die bij het notebook zat werkt prima. Misschien moet je even een update van het internet afhalen van dat programma. Dit kun je in ieder geval gratis doen en het is nog legaal ook.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •