Pagina 206 van 308 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 7690 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Ik vond het eerste deel heel leuk, het tweede deel wat minder maar evengoed niet slecht.
    Deel 2 is prima te genieten. :smile: Het is Disney, en als je niet serieus let op de onwaarschijnlijkheden en je gewoon laat meevoeren op de reis rond de wereld is dit zeker een vermakelijke film. Visueel is het ook allemaal prima verzorgd. De personages vond ik ook erg leuk. Wat mij betreft op gelijke voet met de eerste. Misschien enkel minder doordat het een sequel is, en het "nieuwe" eraf is.

    Ik ga zelf voor de NL 2-disc. Aangezien er een derde komt, en deze uitgave mooi eenduidig is met de nieuwe 2-disc van deel 1 is dat een logische keuze. Een giftset importeren vind ik persoonlijk wat te veel eer voor deze franchise.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #5127
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Saw 4 steelbook aanschaft, voor 9 euro. Steelbook ziet er ook mooi uit.

  3. #5128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Saw 4 steelbook aanschaft, voor 9 euro. Steelbook ziet er ook mooi uit.
    Waar?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #5129
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Waar?
    MM Groningen.

  5. #5130

    Standaard

    E.R. seizoen 11 is 39,99...hoe slechter het seizoen hoe duurder ? Dan zal Seizoen 14 wel 185,99 zijn...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #5131

    Standaard



    Prison Break Het Compleet eerste seizoen

    Prison Break Het Compleet Tweede seizoen



    The Santa Claus 3: Escape From The Clause




    When Trumpets Fade

    Rush Hour

    Rush Hour 2



    National Treasure 2: book of secrets - 2 Disc Collector's Edition



    James Bond Ultimate Collection (40 Disc's) - voor 160 €



    The Simpsons Het compleet eerste seizoen
    Laatst aangepast door IveC : 29-05-2008 om 21:59

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Deel 2 is prima te genieten. :smile: Het is Disney, en als je niet serieus let op de onwaarschijnlijkheden en je gewoon laat meevoeren op de reis rond de wereld is dit zeker een vermakelijke film. Visueel is het ook allemaal prima verzorgd. De personages vond ik ook erg leuk. Wat mij betreft op gelijke voet met de eerste. Misschien enkel minder doordat het een sequel is, en het "nieuwe" eraf is.
    Ik klonk ook denk ik wat te negatief, ik vind het ook een hele leuke film.

    Het personage van Ed Harris was ook een goede villain, niet op het niveau van Sean Bean in de eerste film. Maar wel goed.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #5133

    Standaard

    Eigenlijk ben ik razend benieuwd over wat National Treasure 2: Books of Secrets weer gaat. Ik ben een Disney verzamelaar dus hij komt en blijft zeker in mijn collectie goed of niet .

  9. #5134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    DVD nr. 900 en niet zomaar 1:

    Geweldige film!! Heel veel plezier ermee, ik heb dezelfde uitgave (een officieel via yesasia te krijgen versie....echter een exacte kopie van de Criterion).

    Ik hoop dat je niet heel erg bent uitgekleed mbt deze Criterion vanwege zn OOP status....

  10. #5135

    Standaard

    Besteld :


    Laatst aangepast door Ingmar B. : 01-06-2008 om 09:45

  11. #5136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Simpel, grotere afzetmarkt! de grote maatschappijen richten zich niet op nederland maar op de grotere europese markten en dat zijn met name Duitsland en Frankrijk.

    Het is echter ook zo dat met name Franse uitgaves ook vaak NL ondertiteling hebben.
    Dat klopt, alleen had ik het hier over R2NL uitgaves, die ook gewoon alleen maar Nederlandse tekst op de hoes hebben en in België niet in de winkels liggen.

    Die hebben dus alleen maar Franse DTS voor dat kleine groepje Franssprekende mensen uit België die ook nog eens graag naar nagesynchroniseerde films kijken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #5137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat klopt, alleen had ik het hier over R2NL uitgaves, die ook gewoon alleen maar Nederlandse tekst op de hoes hebben en in België niet in de winkels liggen.

    Die hebben dus alleen maar Franse DTS voor dat kleine groepje Franssprekende mensen uit België die ook nog eens graag naar nagesynchroniseerde films kijken.
    Eigenlijk is dat dan gewoon een spinn off van de Franse versie.:wink: Zie het als: we maken 1 Franse master met Franse dts en we zien wel wat we eruit kunnen strippen voor de rest van de europese markt. Meestal blijft er voor ons (de benelux) niet meer over dan DD!
    Laatst aangepast door hstadman : 30-05-2008 om 00:03

  13. #5138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Eigenlijk ben ik razend benieuwd over wat National Treasure 2: Books of Secrets weer gaat. Ik ben een Disney verzamelaar dus hij komt en blijft zeker in mijn collectie goed of niet .
    Achja, valt allemaal wel mee verwacht geen episch hoogstandje ofzo, maar het is duidelijk te zien dat de cast zich rot amuseert tijdens het maken van de film Mirren zei bvb dat de productie zo chaotisch was dat de acteurs zelf 's avonds hun teksten schreven.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #5139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht

    Ik vond het eerste deel heel leuk, het tweede deel wat minder maar evengoed niet slecht.
    Laat ik het zo zeggen:

    Ik hoor/lees dat hij bij sommige zaken slechts 11 euro is en bij de meeste 17,95 euro voor de dvd versie. Ik ben sneller geneigd om deze film aan te schaffen voor 11 euro dan voor 18 euro, daar er mischien wel betere films te koop zijn voor 18 euro die ik ook nog moet/wil hebben. Typisch zo'n gevalletje van eens halen voor een mooie prijs...of in de aanbieding.

    Zelfde geldt voor shrek 3, ook niet erg denderende kritieken maar als ik hem voor een hele mooie prijs zie, zal ik hem waarschijnlijk toch eens gaan aanschaffen.:wink:

  15. #5140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Achja, valt allemaal wel mee verwacht geen episch hoogstandje ofzo, maar het is duidelijk te zien dat de cast zich rot amuseert tijdens het maken van de film Mirren zei bvb dat de productie zo chaotisch was dat de acteurs zelf 's avonds hun teksten schreven.
    Er zit wel enige tijd tussen deel 1 en deel 2, zeker te gehaast een deel 2 op de markt willen zetten om nog even snel van de nadagen van deel 1 te kunnen profiteren?! Dit staat namelijk ook in de meeste reviews: eene rg rommelige, onsamenhangende film. Dit in tegenstelling tot het eerste deel die wel aardig goed in elkaar zat en zeer vermakelijk is.

  16. #5141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Achja, valt allemaal wel mee verwacht geen episch hoogstandje ofzo, maar het is duidelijk te zien dat de cast zich rot amuseert tijdens het maken van de film Mirren zei bvb dat de productie zo chaotisch was dat de acteurs zelf 's avonds hun teksten schreven.
    Maar dan vraag ik me eigenlijk af er is toch veel werk en geld ingestoken in een film als National Treasures 2: Book Of Secrets (Ik wil niet weten wat Nicolas Cage verdient met het maken van een film als deze). Een film maken lijkt mij ook wel entertaiment op zich. Vooral als je er in mee werkt .

    Ik zal hem wel eens in mijn dvd-speler stoppen. Maar eerst Prison Break seizoen 2
    Laatst aangepast door IveC : 30-05-2008 om 07:23

  17. #5142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht



    James Bond Ultimate Collection (40 Disc's) - voor 160 €


    Waar heb je deze gevonden voor die prijs?

  18. #5143

    Standaard

    Jericho seizoen 1


    $ 24,99 bij Amazon.com
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  19. #5144

    Standaard

    - The Green Mile SE
    - Knocked Up
    - Superbad
    - Tenacious D in: The Pick of Destiny
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  20. #5145
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Na lang zoeken, eindelijk gevonden:

    Sophie Scholl R2NL 2-disc met slipcase. Deze is al een tijdje OOP.


  21. #5146

  22. #5147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Jericho seizoen 1


    $ 24,99 bij Amazon.com

    Is dit wat?

  23. #5148

    Standaard

    De serie kun je nu ook op veronica zien dacht ik.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #5149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Is dit wat?
    Heb de Pilot of Veronica gezien, vervolgens aflevering 2 en 3 gemist (was een dubbele aflevering en de tijd was verschoven... ).

    Vond de Pilot goed en voor 21 euro incl. verzendkosten wilde ik de gok wel wagen, wij zijn sowieso meer mensen die graag een serie achter elkaar op DVD kijken... dus ik ben benieuwd...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  25. #5150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Heb de Pilot of Veronica gezien, vervolgens aflevering 2 en 3 gemist (was een dubbele aflevering en de tijd was verschoven... ).

    Vond de Pilot goed en voor 21 euro incl. verzendkosten wilde ik de gok wel wagen, wij zijn sowieso meer mensen die graag een serie achter elkaar op DVD kijken... dus ik ben benieuwd...
    Ik heb de pilot en de dubbele aflevering (2 en 3) wel gezien. En ik moet zeggen de serie bevalt me wel. Is nog te vroeg voor een definitief oordeel.

    Ook wij kijken het liefst een serie in zijn geheel en zonder reclame op dvd. Dit hebben wij al gedaan met series zoals Deadwood en Stargate Atlantis. Ook het irritante gedoe van de commerciele omroepen om seizoenen in 2 gedeeltes uit te zenden stoort mij enorm. Dus misschien kopen wij binnenkort seizoen 1 van Jericho. Lekker ongestoord kijken zonder reclame en wanneer wij wensen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 206 van 308 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256306 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •