De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag: Films van avonturen in Amerika?

    Ik wil zelf ooit heel graag in Amerika wonen, maar weten jullie misschien een film waarin bijvoorbeeld twee vriendinnen of vrienden op avontuur gaan in Amerika ofzo?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je roadtrip achtige films? Daar zijn er teveel van om op te noemen.

    Een recent voorbeeld is Into the Wild, met vooral de focus op de natuur.

    En natuurlijk Bassie en Adriaan in Amerika
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Vooral ook Deliverance kijken, om de minder prettige uithoeken van Amerika te leren kennen

    En ach, Amerika is niet langer het land van de toekomst joh nog twee jaar en je betaalt twee kruiwagens vol dollars voor een pakje kauwgom
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #4

    Standaard

    En natuurlijk Bassie en Adriaan in Amerika
    Drommels, drommels en nog eens drommels!!!

    No Country for Old Men is ook wel een geschikte film denk ik, als je tegen een hoop sadistische moorden met veel bloed kan.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 25-05-2008 om 14:35

  5. #5

    Standaard

    Comming to america, van eddy murphy

  6. #6

    Standaard

    Forrest Gump
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Forrest Gump
    Ik denk dat het TS vooral om films gaat waarbij buitenlanders in amerika gaan wonen en daar dan een "vrij' realistich beeld van geven.

    Als je puur avontur wilt, thelma en louise....zo zijn er zat....

  8. #8

    Standaard

    Borat dan ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Easy Rider,8)
    Flodder in Amerika,:wink:
    Find the Adventure...
    Or the Adventure will find you...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik denk dat het TS vooral om films gaat
    Dat is vaak het probleem. Mensen willen tips, maar het zou al een heleboel helpen als ze de moeite nemen om in hun openingspost specifieker te zijn.

    Niet speciaal tegen jou gericht Mickos, maar valt me in het algemeen gewoon op.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    In America, over een Ierse familie die in de VS gaat wonen (zelf nooit gezien).

    En inderdaad, wees eens duidelijk als je iets vraagt. Noem een genre of wat voor beelden je wil zien. De helft van alle films ooit gemaakt kan je wel plaatsen in de categorie "avonturen in Amerika"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ik wil zelf ooit heel graag in Amerika wonen, maar weten jullie misschien een film waarin bijvoorbeeld twee vriendinnen of vrienden op avontuur gaan in Amerika ofzo?

    Alvast bedankt.
    Scarface






    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #13

    Standaard

    Thanks voor de tips. Nee ik dacht bijv. misschien aan 2 vriendinnen die stiekem de biezen pakken en proberen in New York ofzo te overleven.. bestaat die?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    en proberen in New York ofzo te overleven.. bestaat die?
    Te overleven
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Thanks voor de tips. Nee ik dacht bijv. misschien aan 2 vriendinnen die stiekem de biezen pakken en proberen in New York ofzo te overleven.. bestaat die?
    Is dat niet gewoon een wilde fantasie van je?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #16

    Standaard

    haha neehoor.. ik wil zelf ook op de manier naar Amerika.. k dacht, misschien is er een film van ofzo:P

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •