Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435
De resultaten 851 tot 860 van 860 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Mijn replacement is vandaag verzonden en zou binnen 3-5 dagen moeten arriveren.
    Binnen 3-5 dagen geldt alleen voor de UK volgens mij...reken eerder op 1-2 weken. Dat is in elk geval mijn voornaamste ervaring.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #852

    Standaard

    Vandaag de final cut op blu ray gezien. Wow *fucking* wow wat een beeld en geluid. En de film blijft ook nog steeds erg goed...heerlijke aanschaf!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Binnen 3-5 dagen geldt alleen voor de UK volgens mij...reken eerder op 1-2 weken. Dat is in elk geval mijn voornaamste ervaring bij Play.com
    Mijn ervaring is altijd binnen 5 dagen, meestal binnen 3.

    Uitzondering is dus deze DVD, maar daar hebben meer mensen problemen mee gehad.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #854

    Standaard

    Zo snel heb ik nog nooit een dvd uit de UK binnen gehad! Er zal hier dan wel een trage postbode rondlopen neem ik aan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Binnen 3-5 dagen geldt alleen voor de UK volgens mij...reken eerder op 1-2 weken. Dat is in elk geval mijn voornaamste ervaring.
    bij mij ook...snelste ooit was 1 week van play....meestal echter eerder richting de 2 weken...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #856

    Standaard

    Ik wordt opeens heel blij met mijn postbode
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #857

    Standaard

    Bij mij is hij binnen!!!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #858

    Standaard

    En 6 weken na de bestelling eindelijk binnen. Het was zeker het wachten waard, prachtige set voor 14 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    En 6 weken na de bestelling eindelijk binnen. Het was zeker het wachten waard, prachtige set voor 14 euro.
    je eerste exemplaar of je vervangend exemplaar? (kan je zien op de doos, er staat €13,99 of €0 op)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    je eerste exemplaar of je vervangend exemplaar? (kan je zien op de doos, er staat €13,99 of €0 op)
    Er staat € 0 op, dus het zal de vervangende zijn. Ik denk niet dat de eerste nog komt na al die tijd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •