Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    De lange making off op disc 3 van Oldboy is gewoon DE MAX, een van de beste making off's ooit, je wordt gewoon gedropt achter de schermen en merkt hoe traag en moeilijk het filmproces soms kan zijn.

    Ik ben A film nog altijd dankbaar voor die uitgave!
    Beeld je in wat RCV ervan had gemaakt...
    Die hadden waarschijnlijk alleen de film kaal op een schijfje gedropt Of zijn ze daar niet meer zo?
    So good to know there's still a little magic in the air

    Mijn bescheiden DVD-Collectie

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Plengel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    De lange making off op disc 3 van Oldboy is gewoon DE MAX, een van de beste making off's ooit, je wordt gewoon gedropt achter de schermen en merkt hoe traag en moeilijk het filmproces soms kan zijn.
    Ik ben A film nog altijd dankbaar voor die uitgave!
    Beeld je in wat RCV ervan had gemaakt...
    Die hadden waarschijnlijk alleen de film kaal op een schijfje gedropt Of zijn ze daar niet meer zo?
    Nee, ze zouden ook wat trailers erop zetten en heel misschien een menu :wink:

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Plengel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    De lange making off op disc 3 van Oldboy is gewoon DE MAX, een van de beste making off's ooit, je wordt gewoon gedropt achter de schermen en merkt hoe traag en moeilijk het filmproces soms kan zijn.
    Ik ben A film nog altijd dankbaar voor die uitgave!
    Beeld je in wat RCV ervan had gemaakt...
    Die hadden waarschijnlijk alleen de film kaal op een schijfje gedropt Of zijn ze daar niet meer zo?
    Nee, ze zouden ook wat trailers erop zetten en heel misschien een menu :wink:
    Denk dat ze de film alleen met de Engelse Dub erop zouden zetten
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #54

    Standaard

    Ik heb zelf alleen maar der untergang en eternal sunshine maar wil de andere drie ook nog graag hebben. Iemand ze toevallig ergens in de buurt van rotterdam/dordrecht of op internet mooi geprijsd gezien?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Plengel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    De lange making off op disc 3 van Oldboy is gewoon DE MAX, een van de beste making off's ooit, je wordt gewoon gedropt achter de schermen en merkt hoe traag en moeilijk het filmproces soms kan zijn.
    Ik ben A film nog altijd dankbaar voor die uitgave!
    Beeld je in wat RCV ervan had gemaakt...
    Die hadden waarschijnlijk alleen de film kaal op een schijfje gedropt Of zijn ze daar niet meer zo?
    Nee, ze zouden ook wat trailers erop zetten en heel misschien een menu :wink:
    Denk dat ze de film alleen met de Engelse Dub erop zouden zetten
    Stel je eens voor
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  6. #56

    Standaard

    nog een 3-disc: Kalverliefde :wink:
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  7. #57

    Standaard

    Hmm. Wat mij betreft mogen jullie Dances with Wolves schrappen van de lijst. Die gasten kunnen ook echt helemaal niks, de verpakking is totaal anders dan de andere 3-discs, en past dus niet in de serie. Voor niks gequadrupledipt.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Welke serie?
    Deze serie:

    - Oldboy
    - ESOTSM
    - TheMotorcycle Diaries
    - Der Untergang

  10. #60

    Standaard

    Wat mij betreft zijn dat allemaal losse releases die niets met elkaar te maken hebben, behalve een soortgelijke stevige slipcase. Ik vind niet dat je hier van een serie kunt spreken. Onder series vallen uitgaves a la de Quality Film Collection-DVD's.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wat mij betreft zijn dat allemaal losse releases die niets met elkaar te maken hebben, behalve een soortgelijke stevige slipcase. Ik vind niet dat je hier van een serie kunt spreken. Onder series vallen uitgaves a la de Quality Film Collection-DVD's.
    Ik ga hiermee akkoord, en wees ook eens blij dat je dan nog zo'n mooie uitgave krijgt!

  12. #62

    Standaard

    Ik had de film al 3x, dus em, blij, nah, ik kocht hem meer voor de heb, maar hij is dus 5mm lager dan de rest, en das natuurlijk esthetisch niet okay
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Wat mij betreft zijn dat allemaal losse releases die niets met elkaar te maken hebben, behalve een soortgelijke stevige slipcase. Ik vind niet dat je hier van een serie kunt spreken. Onder series vallen uitgaves a la de Quality Film Collection-DVD's.
    Toevallig, op Dances with Wolves na, is de standaard layout bij al die dingen wel hetzelfde. Type verpakking, A-Film logo, DTS logo, leeftijdslogo en 3 disc logo allemaal op zelfde plek...dat geeft een mooie serie .

    De QFC heeft op layout na ook verder niks met elkaar te maken hoor :P.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Ik had de film al 3x, dus em, blij, nah, ik kocht hem meer voor de heb, maar hij is dus 5mm lager dan de rest, en das natuurlijk esthetisch niet okay
    Hey, een quadrupledip lotgenoot! (al is het wel met een andere film dan)
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #64

    Standaard

    - Oldboy
    - ESOTSM
    - The Motorcycle Diaries
    (dus de 3-disk versies)

    Waar kun je deze (goedkoop) nog vinden, het liefst webwinkel(s), of iemand van het forum?

  15. #65
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    - Oldboy
    - ESOTSM
    - The Motorcycle Diaries
    (dus de 3-disk versies)

    Waar kun je deze (goedkoop) nog vinden, het liefst webwinkel(s), of iemand van het forum?
    Vorige week lagen deze nog in stapels in de mediamarkt van antwerpen voor 14.49, ook dances with wolves...

  16. #66

    Standaard

    Iemand de 3-disc van Motorcycle diaries de laatste tijd nog ergens zien liggen?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Iemand de 3-disc van Motorcycle diaries de laatste tijd nog ergens zien liggen?
    http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?car...ht&show=detail

    Wel wat duur, maar ze hebben hem dus wel liggen... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?car...ht&show=detail

    Wel wat duur, maar ze hebben hem dus wel liggen... :wink:
    Bedankt, even verder kijken voor een iets betere prijs maar deze in ieder geval achter de hand houden.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?car...ht&show=detail

    Wel wat duur, maar ze hebben hem dus wel liggen... :wink:
    Als je klikt op de oranje ster met "Koop" laat de volgende pagina zien dat hij daar is uitverkocht. Ik heb deze zelf pas geleden ook gezocht. :wink: Uiteindelijk via het forum te pakken kunnen krijgen. Zeer de moeite waard.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #70

    Standaard

    Dances with Wolves is eigenlijk de enige A-film 3-disc die ik nog wel eens tegenkom in de schappen van de winkel (vaak vestigingen van MM). De andere lijken OOP te zijn of die kant op te gaan.

  21. #71

    Standaard

    MM Groningen had afgelopen donderdag nog een hele stapel 3-disc uitgaves van The Untergang liggen voor € 12,99..


  22. #72

    Standaard

    Dit is pas een uitgave:

    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...tail&SubCat=02

    De Oldboy 3 Disk!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dit is pas een uitgave:

    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...tail&SubCat=02

    De Oldboy 3 Disk!
    Net meegepikt bij de MM voor 14,99

  24. #74

    Standaard

    Stapel Der Untergangs bij MM Zoetermeer voor 11,99
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •