Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 642 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik ga voor de 10e keer op rij naar...huis.
    Ik ga nergens heen. Misschien dat ik nog een opleving krijg en over een paar maanden toch wat plan, maar denk het niet.
    Waarom niet Mercapto?

  2. #152

    Standaard

    Noem het saai, noem het pleinvrees. In ieder geval komt het er nooit van.
    Ik zit er wel aan te denken om voor m'n 30ste een paar maanden op reis te gaan. Een safari, een poolreis, veel tijd in de VS en nog een tijdje in Nieuw-Zeeland, eventueel in etappes uiteraard. Verstand op nul, want dat verstand heeft nog nooit echt geholpen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #153

    Standaard

    Ik doe niet aan 'op vakantie gaan'. Wel ga ik ooit voor langere tijd (lees: 3-6 maanden) naar Nieuw-Zeeland...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #154

    Standaard

    Nieuw-Zeeland is prachtig mooi, ben er zelf in 2002 geweest. Paar maanden geleden in Peru, eveneens heel erg gaaf.
    Dit jaar zit ik er aan te denken naar Noord-Thailand te gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #155

    Standaard

    Nieuw-Zeeland lijkt me echt helemaal geweldig (zoveel diversiteit in de natuur), maar het is wel zo'n godsklereëind vliegen... Om nou dik 20 uur in vliegtuigen te zitten vind ik wat overdreven, te meer omdat ik het niet echt heb op vliegen

    Maar ik moet ook zeker nog een keer een soort van cultuurtrip maken rond de wereld. Heb nu 4 werelddelen gehad (Europa, Noord-Amerika (alleen paar dagen Miami op doorvlucht ), Zuid-Amerika (Curaçao ) en Azië (Turkije )) en ik moet nog Oceanië en Afrika.

  6. #156

    Standaard

    Ik ben nog niet in Afrika en Azie geweest, nou ja, wel in Singapore op doorreis
    Die reis naar Nieuw-Zeeland is idd wel erg lang, maar ik heb het dus in twee etappes gedaan, in Singapore overstappen en daar had ik op de heenreis 14 uur om uit te rusten voordat het vliegtuig naar Auckland vertrok.


    Onderstaande link is trouwens wel een leuke site om bij te houden waar je geweest bent, dit is de mijne:
    http://www.travbuddy.com/widget_map_...php?id=1991657
    genoeg nog te reizen dus...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #157

    Standaard

    Leuke site

    Eens kijken :

    België
    Duitsland
    Frankrijk
    Italië
    Oostenrijk
    Tjechoslowakije
    Tjechië
    Slowakije
    Yugoslavië
    Slovenië
    Kroatië
    Engeland

    Allemaal met m'n ouders, ooit, lang geleden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #158

    Standaard

    Jammer genoeg moeten we onze vakantie dit jaar afzeggen, normaal stond Groenland op het programma. Verre reizen maken en kindjes kopen, het gaat niet samen

    Leuke site overigens; 10% van de landen van de wereld bezocht
    België
    Nederland
    Luxemburg
    Frankrijk
    Duitsland
    Oostenrijk
    Verenigd Koninkrijk
    Ierland
    Denemarken
    Zweden
    Noorwegen
    Finland
    IJsland
    Tsjechië
    Slovakije
    Rusland
    Verenigde Staten
    Brazilië
    Laatst aangepast door Werner : 06-01-2008 om 18:59
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #159

    Standaard

    Leuke site! Het schiet al aardig op waar ik geweest ben. Nog nooit in Afrika en Zuid-Amerika. Wel veel in Europa (maar nog lang niet alles). Sommige landen al een flink aantal keer.
    http://www.travbuddy.com/widget_map_...php?id=2216736
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #160

    Standaard

    Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens ga proberen te skiën.

  11. #161

    Standaard

    Wij zijn vorige zomer lekker wezen relaxen op de Dominicaanse Republiek. Dit was erg gaaf.
    Dit jaar willen we naar Brazilie o.i.d.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dit jaar naar Grindelwald, soms gaan we naar Wengen, aan de andere kant van de bergrug in het midden.
    Wintersport of zomervakantie?
    Heb ooit in de zomer op de Jungfraujoch gestaan en dat was echt onvergetelijk.

    Dit jaar zit voor mezelf Noorwegen in de planning. Met autootje rondtoeren en elke dag weer een overnachtingsplek zoeken.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  13. #163

    Standaard

    Winter! Zoals de laatste jaren.

    Maar we zijn ook al een paar keer in de zomer en herfst geweest. Jungfraujoch is fantastisch. Ik wil ook nog een keer met een helikopter over de bergen (Eiger met name) vliegen, maar ik heb lichte vliegangst en flinke hoogtevrees

    Ik ben al bang als ik voor de Eiger langs moet lopen (je hebt een wandelroute die voor die muur langs loopt) door dat enorme massief naast je, moet je nagaan als ik er overheen moet Maar het uitzicht lijkt me fantastisch...

    Scandinavië moet ik ook zeker nog een keer heen.

  14. #164

    Standaard

    Ik ga dit jaar met een tentje zeeland is bezoeken.
    ga het ene jaar in het vliegtuig en het andere jaar gewoon met de auto.
    Dus ik ben blij want ik heb een hekel aan vliegen, dus volgende jaar pas weer de stress van een vliegtuig

  15. #165

    Standaard

    Volgende maand een weekje naar New York.

    @Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    @Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)
    Nee hoor, ik ook nog nooit...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Volgende maand een weekje naar New York.

    @Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)
    Tja, het leven doet soms rare dingen met je. Maar ik ben blij dat ik nu niet in Pakistan zit!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Wij zijn vorige zomer lekker wezen relaxen op de Dominicaanse Republiek. Dit was erg gaaf.
    Dit jaar willen we naar Brazilie o.i.d.
    geld over?

  19. #169

    Standaard

    Tja, denk dat het weer Italie word... mooi weer, mooie omgevingen, goed uitgaan, als je ermee om kan gaan, geweldige mensen..

  20. #170

    Standaard

    Aangezien ik in China zit, wordt het vanaf eind deze maand reizen richting Peking (waar we hopelijk nog Chinees nieuwjaar gaan meemaken), dan doorreizen naar Xi'An en eindigen in Harbin (de stad waar ik studeer). Hopelijk sta ik ook in augustus te werken op de Olympische Spelen, je weet maar nooit...

    Mijn recentste vakantie-ervaringen... in juli vorig jaar ben ik een weekje wezen logeren bij een goeie vriend die in Alkmaar-Noord woont. Met hem ben ik dan richting Alkmaar, Amsterdam en Texel getrokken. Wat een prachtig eiland is Texel toch, ik raak er haast niet over... prachtige vergezichten over de dijk met het unieke licht dat Texel biedt door zijn "luchtkoepel" die inderdaad het slechte weer zomaar wegblaast.

    Voor mijn vertrek naar China ben ik nooit buiten de EU geweest:

    Sommige landen meerdere keren bezocht, overzicht van wat ik allemaal heb gedaan

    - Nederland (paar dagen basistoerisme in Amsterdam met ondermeer Madame Tussaud en het Achterhuis, later een toertje met iemand die de omgeving kende, dat betekent dus bruine kroegen )
    - Frankrijk (bootvakantie in de Provence, Parijs, Ardêche, Cognac/Normandië/Bretagne (zelfde reis met mobilhome))
    - Spanje (zuiden (Torrevieja, omgeving Alicante) en Catalonië, anders gaan ze daar morren in Barcelona )
    - Duitsland (Keulen, sportieve natuurvakantie aan de Moezel)
    - Oostenrijk (sneeuwklassen met school, classic )
    - Zwitserland (doorreis naar Italië, enkele dagen blijven hangen)
    - Italië (Toscane, uitgebreide citytrip naar Rome)
    - Tenerife (valt onder Spaanse jurisdictie, dus geen paspoort nodig, 2 keer)
    - Verenigd Koninkrijk (dag op schoolreis geweest... jaja, 1 dagje in Canterbury. Naar Engeland wil ik dus nog wel een keer...)
    - Andorra (op doorreis naar Spanje)
    - Vaticaanstad (tjah, het is ook een land tijdens bezoek aan Rome uitgebreid langsgewipt op de dag dat de vorige Paus het loodje legde...)
    - China (nu dus)

    12 landen als je het zo bij elkaar telt, niet slecht
    Hoog op het verlanglijstje:
    - Engeland
    - Ierland
    - De Verenigde Staten
    - India
    - Indonesië
    - Australië

    Ach, zoveel... het zou nog moeilijk worden, ware het niet dat we thuis die geldschijtende ezel in de garage staan hebben...

    De titel van meest geslaagde vakantie is een gelijkspel tussen de citytrip naar Amsterdam en die naar Rome. In Amsterdam had ik namelijk allerlei cafeetjes en hofjes afgeschuimd die je als gemiddelde citytripper niet te zien krijgt, en die naar Rome was tot in de puntjes georganiseerd door mijn moeder, waardoor we echt zo'n beetje alle belangrijke monumenten in de stad hebben gezien op een week. Oké, meestal ben ik niet te vinden voor reizen op een strakke planning, maar het was toch echt alle moeite van de voorbereidingen waard. Dan creëer je onvergetelijke dagen zoals die keer dat we heel Vaticaanstad hebben gezien, inclusief de Sixtijnse Kapel en de Vaticaanse Musea, 's avonds gedineerd hebben in wat al decennia lang officieel de beste pizzeria ter wereld is, dan op je hotelkamer aankomen en horen dat de Paus net zijn schup heeft afgekuist. Dat zijn pas vakantieherinneringen!
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 11-01-2008 om 09:44
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #171

    Standaard

    Vanavond naar Duitsland voor twee weekjes... Faßberg... Op bezoek bij m'n vriendin... echt op vakantie gaan is het dus niet, maar kom, toch twee weekjes weg
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #172

    Standaard

    Ik ga dinsdag voor 10 daagjes naar Toronto Canada. Heerlijk dat werken in het onderwijs 8)

    Weet iemand toevallig wat leuke dvd winkels daar??
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #173

    Standaard

    Pas geleden nog in Istanbul geweest (voor mijn opleiding ) en ga in juli drie weken naar Indonesië.

  24. #174

    Standaard

    En ik, ik ga voor het 9e jaar op rij naar huis. Hopelijk voor juli nog verhuizen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #175

    Standaard

    Ik maak dit jaar de grootste reis tot nu toe voor mij, van de zomer naar Australië en Nieuw-Zeeland voor 5,5 week .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •