Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425
De resultaten 601 tot 620 van 620 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    niet orgineel, duhh.

    Veel aziatische landen zijn namelijk regio 3.

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    niet orgineel, duhh.

    Veel aziatische landen zijn namelijk regio 3.

    De dvd's zijn niet van Azië. Ze doen het allemaal... alleen mijn vraag was: Dvd's met gouden achterkant, zijn die origineel of niet?

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    gelukkig is jouw Nederlands van goede kwaliteiT
    ooooh het spijt me krijg ik nu straf

  4. #604

    Standaard

    Ik koop alleen originele dvd's.Kwaliteit is dan het hoogst,geen problemen met afspelen en bovendien legaal

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    gelukkig is jouw Nederlands van goede kwaliteiT
    Hoofdletter en punt vergeten?

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door anakinelijah Bekijk bericht
    maar als je via bittorrent of azureus download ben je ook automatisch aan het aanbieden.
    dat hoeft niet, je kunt je upload uitzetten, maar als je in 2008 nog met torrents download, loop je wel erg achter hoor

  7. #607

    Standaard

    Er is hier veel ophef over het al of niet toegeven dat je/men kopieën thuis hebt liggen van films. Ik vermoed dat vrijwel iedereen die een beetje verstand heeft van internet en het reilen en zeilen kent wel een kopietje ergens thuis heeft rondslingeren.

    We moeten even in de gaten houden dat in Nederland downloaden nog altijd toegestaan is en ik doe dat dan ook regelmatig. Niet om ze thuis in de kast te zetten maar om ze lekker vroeg te kunnen zien. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik ze zonder DD5.1 al laat liggen en Cams en dat soort onzin hoef ik ook niet.

    Waar ik me wel een beetje aan erger is aan die lui die op marktplaats e.d goedkoop hun gedownloade of zelf gekopieëerde zooi verkopen en er niet bij vertellen dat het kopieën zijn. En da's natuurlijk echt illegaal wa ..... verdienen aan de rechten van een ander. :P

  8. #608
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benman Bekijk bericht
    Waar ik me wel een beetje aan erger is aan die lui die op marktplaats e.d goedkoop hun gedownloade of zelf gekopieëerde zooi verkopen en er niet bij vertellen dat het kopieën zijn. En da's natuurlijk echt illegaal wa ..... verdienen aan de rechten van een ander. :P
    Dat noem ik niet illegaal, maar oplichterij praktijken.

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat noem ik niet illegaal, maar oplichterij praktijken.
    oplichten = illegaal.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benman Bekijk bericht
    Waar ik me wel een beetje aan erger is aan die lui die op marktplaats e.d goedkoop hun gedownloade of zelf gekopieëerde zooi verkopen en er niet bij vertellen dat het kopieën zijn. En da's natuurlijk echt illegaal wa ..... verdienen aan de rechten van een ander. :P
    maar daarom is ook alleen het gratis aanbieden ervan al illegaal

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat hoeft niet, je kunt je upload uitzetten, maar als je in 2008 nog met torrents download, loop je wel erg achter hoor
    niks mis met torrents
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    De dvd's zijn niet van Azië. Ze doen het allemaal... alleen mijn vraag was: Dvd's met gouden achterkant, zijn die origineel of niet?
    ben je nou dom, of niet.

    een dvd uit azië is regio 3, als jij dus een regio 2 bezit is dat dus onmogelijk.



    voor de duidelijkheid: ILLEGAAL DUS

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ben je nou dom, of niet.

    een dvd uit azië is regio 3, als jij dus een regio 2 bezit is dat dus onmogelijk.



    voor de duidelijkheid: ILLEGAAL DUS
    OFF_TOPIC.

    Uhm, hallo? Moet dat zo? Die eerste regel van jou getuigt ook niet echt of je er over nagedacht hebt.
    Niet iedereen kan zich even duidelijk verwoorden en om dan gelijk te vragen/zeggen of iemand dom is hoeft dus niet. Verplaats je eerst eens in een ander alvorens dit soort opmerkingen te plaatsen.

    My 2 cents.

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ben je nou dom, of niet.

    een dvd uit azië is regio 3, als jij dus een regio 2 bezit is dat dus onmogelijk.



    voor de duidelijkheid: ILLEGAAL DUS
    Als ik hier op reageer heb ik morgen zeker weer een ban aan me broek hangen... ach ja. Wat boeit het ook. Dan ben ik maar lekker dom, wat jij wilt kerel...

  15. #615

    Standaard

    Voor mij alles orgineel, geen gekopierde bagger.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    oplichten = illegaal.
    actually, aanbieden van kopietjes op internet is niet oplichten, aangezien de koper dan weet waar hij aan begint en ook krijgt waar hij om vraagt (kopietjes dus).. dus niet oplichten, maar gewoon erg illegaal

    begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een hekel aan die mensen.. vaak klik ik ook op de 'in strijd met de regels' link.. kan er gewoon niet tegen..

    ik download ook wel eens een film of serie.. maar dan vaak om te kijken of ik het leuk vind.. na het kijken gooi ik het bestand weer weg, en koop ik (of als het slecht ik, niet ) de origineel.. maar kopieren en gedownloade films branden doe ik niet.. vind ik alleen maar zonde van de lege dvd's die ik wel ergens anders voor kan gebruiken

    de enige kopietjes die ik nu nog heb (Kill Bill 1 en Futurama disc) gebruik ik nu om een plank stabiel te houden de originelen heb ik toch al, dus waarom de kopietjes bewaren


  17. #617

    Standaard

    Nu ik nieuwsgroepen ontdekt heb koop ik nauwelijks dvd'tjes meer. Vind het toch erg lekker nu, scheelt behoorlijk in de portemonnee. :P

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat hoeft niet, je kunt je upload uitzetten, maar als je in 2008 nog met torrents download, loop je wel erg achter hoor
    Niet iedereen wilt betalen voor illegale bestanden op het internet via nieuwsgroepen(: Gaat een beetje tegen het principe in vind ik.

    Bittorrent is nog steeds een veel gebruikte p2p systeem.

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    actually, aanbieden van kopietjes op internet is niet oplichten, aangezien de koper dan weet waar hij aan begint en ook krijgt waar hij om vraagt (kopietjes dus).. dus niet oplichten, maar gewoon erg illegaal
    Het gaat hier om iemand die zowel kopietje aanbiedt als dit verzwijgt (zie posts hierboven).

    Ik ben geen juridisch expert, maar volgensmij is dat oplichting of in ieder geval misleiding. Het zou dan dus ook dubbel illegaal zijn, aangezien je geen kopietjes mag verkopen en mensen niet mag misleiden/oplichten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het gaat hier om iemand die zowel kopietje aanbiedt als dit verzwijgt (zie posts hierboven).
    oops, had ik de post niet goed gelezen.. my bad


Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •