Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 216 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Eigelijk heel veel wat hier boven genoemd is, maar wil even een speciale vermelding
    geven aan de intro van Westenwind, heerlijke nederlandse serie met een geweldige bombastische intromuziek, jammer dat hij nog niet eerder is genoemd maar here goes:

    http://www.youtube.com/watch?v=F5whbmz98Qc
    "Riggs: We both know why I was transferred. Everyone thinks I'm suicidal, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me; or they think I'm faking to draw a psycho pension, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me. Basically, I'm fucked."

  2. #152
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    De opening van The Sopranos. Heerlijk nummer. Hetzelfde geld voor de tune van The Shield
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  3. #153

    Standaard

    Mooiste Theme song:
    Spin City. Heb de intro ook als beltoon van mijn mobiel en doet me meteen aan de serie en New York denken.

    Mooiste Opening TV :
    Band of Brothers. Erg mooie afwisseling van foto's en beelden tezamen de verouderde look. Erg mooi gedaan.

    Combi van beide:
    Scrubs. Het muziekje en de overloop van karakters die de röntgenfoto aan elkaar doorgeven vindt ik erg leuk in elkaar zitten.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  4. #154

    Standaard

    The A-Team doet het nog altijd voor mij
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn’t commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team…
    Taatataaaa tatataaaa
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #155

    Standaard

    Fort Alpha - Best of both worlds van Robert Palmer
    The Office - Handbags and Gladrags
    Miami Vice
    Tour of Duty

  6. #156
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    The Office - Handbags and Gladrags
    Inderdaad ook een hele mooie. Persoonlijk prefereer ik dan toch nog de versie van Chris Farlowe. Maar die in de The Office is ook erg mooi.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Inderdaad ook een hele mooie. Persoonlijk prefereer ik dan toch nog de versie van Chris Farlowe. Maar die in de The Office is ook erg mooi.

    Ricky and Steve: It's called 'Handbags and Gladrags'. It was made famous by Rod Stewart, written by Mike D'Abo and recently covered by The Stereophonics. Our version is sung by a guy called Fin.

    Dit kwam ik tegen op de site van de BBC. Ze zijn die van Chris Farlowe vergeten te vermelden.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Fort Alpha - Best of both worlds van Robert Palmer


    Vond in m'n jeugdjaartjes de theme songs van

    Baywatch
    Happy Days
    Medisch Centrum West

    altijd erg prettig.

  9. #159
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Ricky and Steve: It's called 'Handbags and Gladrags'. It was made famous by Rod Stewart, written by Mike D'Abo and recently covered by The Stereophonics. Our version is sung by a guy called Fin.

    Dit kwam ik tegen op de site van de BBC. Ze zijn die van Chris Farlowe vergeten te vermelden.
    Terwijl Chris Farlowe in mijn ogen met zijn ongewone stem het nummer een apartere feeling geeft als de hiervoor genoemde versies.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  10. #160

    Standaard

    Is the Storyteller al genoemd?
    mooi, schoon yet creepy

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Terwijl Chris Farlowe in mijn ogen met zijn ongewone stem het nummer een apartere feeling geeft als de hiervoor genoemde versies.
    Erg mooi inderdaad! De mondharmonica is ook prachtig.

  12. #162

    Standaard

    Nothing beats The Love Boat theme.. dat is lang geleden, The Love Boat pffff
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  13. #163

    Standaard

    Shaka Zulu ('We are grooooowing, growing higher and hiiiiigher!');
    Winds of War (prachtig klassiek en dramatisch stuk, echt iets voor een oorlogsserie);
    Twin Peaks (mysterieus);
    North & South (errug dramatisch);
    Miami Vice (hip en sexy);
    Magnum (lekker stoer);
    The Love Boat (heerlijk voor in de zomer, geeft me een echt vakantiegevoel);
    Knight Rider (voor in de auto);
    De Fabriek ('Tataaaaa, tataaaaa');
    Falcon Crest (ben geen musicus, maar lijkt me ingewikkeld stuk om te spelen met al die riedels);
    Dynasty (zeer deftig);
    Battlestar Galactica (de klassieke versie, de nieuwe ken ik niet);
    'Allo 'Allo (als ik dat hoor, zie ik mezelf al op een terrasje in Parijs met een wijntje en een stokbrood).
    Laatst aangepast door Robin W. : 22-04-2008 om 19:41

  14. #164

    Standaard

    Hahaha Shaka Zulu...!!!!

    Mijn favo theme songs :
    Tour of Duty
    Buffy the vampire slayer
    Knight Rider
    SmallVille
    Laatst aangepast door Chelsea : 25-10-2008 om 12:50
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  15. #165

    Standaard

    Carnivale overtreft zowel visueel als muzikaal wat mij betreft alles.

  16. #166

    Standaard

    Ik vond het liedje van Charmed wel erg relaxed... en natuurlijk van Buiffy... heerlijk!

  17. #167

    Standaard

    Liedjes van One Tree Hill, The OC, Gilmore Girls en Charmed
    De openingfilmpjes daarentegen : One Tree Hill, Charmed, Gilmore Girls , Ghost Whisperer

  18. #168

    Standaard

    Dat nog niemand Batman: The Animated Series heeft genoemd. Heerlijk sfeervol, met prachtige animatie en de bekende muziek van Danny Elfman (die voor de serie goed geadapteerd werd door Shirley Walker). Lekker duister, het brengt je meteen in de stemming, en dan moet de aflevering nog beginnen. Ook mooi is dat er geen titels in de opening te zien zijn. Een blik op Batman op een gebouw, en je weet immers genoeg.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #169

    Standaard

    Thunderbirds....de oude serie dan. Die intro is zooo mooi, ben dan ook groot fan geweest van die serie. Heb ze op DVD, vorig jaar allemaal herkeken.

    De theme van The 4400 vind ik ook mooi met het nummer A place in time.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #170

    Standaard

    1 van de krachtigste vond ik toch wel Baywatch.

  21. #171

    Standaard

    Moeilijk...

    Band of Brothers vond ik wel heel erg passend met die fantastische muziek van Michael Kamen er bij.

    Toch denk ik dat Carnivale wel op nr 1 staat. Ontzettend mysterieus en magisch. Past echt 1 op 1.

    Wat me het meest teleurstelt is toch wel Lost. Een computergeanimeerde Lost even in beeld laten draaien. Daar had best een betere opener voor bedacht kunnen worden. Aan de andere kant, is de serie wel sneller bezig natuurlijk.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  22. #172

    Standaard

    Zonder twijfel bij mij "Allo Allo"

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Zonder twijfel bij mij "Allo Allo"
    Ohja, inderdaad, zo heerlijk sfeervol, brengt je echt helemaal naar het Parijs van de jaren '40. Echt subliem!

    Enneh, voor de Belgen: Lili en Marleen vond ik ook wel goed qua introtune (but that's about it ): dat muziekdoosje heeft ook zoiets dromerigs...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #174

    Standaard

    Hill Street Blues - eerst de roll call aan het begin, en dan de bekende melodie terwijl de politiewagen begint te rijden. Echt nostalgie...
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #175

    Standaard

    Friends
    Dallas
    Timm Thaler
    Captain Future (Duits intro musiek)
    en een aantal anime series
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •