De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal: Nieuwe koop DVD releases tot eind oktober

    Universal: Nieuwe koop DVD releases tot eind oktober



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hej Crew: Komt er een review van de Jaws films?

  3. #3

    Standaard

    vraagie, is het mogenlijk om een review te krijgen van Lock, Stock and Two Smoking Barrels? hij was laatst op tv en ik vond hem zeker wel goed, ik las ook dat deze dvd multiple viewing angels had, daar wil ik ook wat meer over weten

  4. #4

    Standaard Multippel Engels?

    Ik weet niet over welke uitvoering jij het heb, maar ik heb gewoon de standaard Nederlandse uitvoering en daar heb ik toch echt geen Multiple Viewing Angels op hoor.

    Desalniettemin is de DVD zeker de moeite waard, echt een hele goede film!

  5. #5

    Standaard

    ik heb hier de large liggen (zo'n merchendise catologus) en daar stond dat bij die DvD dat ie multiple angels en interactief menu's had, dus ik weet niet hoe dat zit, misschien is ie import of klopt er niks van

  6. #6

    Standaard

    Large = Duitsland = andere DVD´s

    Graag gedaan....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    ik heb hier de large liggen (zo'n merchendise catologus) en daar stond dat bij die DvD dat ie multiple angels en interactief menu's had, dus ik weet niet hoe dat zit, misschien is ie import of klopt er niks van

  7. #7

    Standaard

    Large=Nederland=Rotterdam=is gewone nederlandse DvD

    Om mezelf maar weer duidelijk te maken

  8. #8

    Standaard

    Dus er is een Nederlandse DVD verkrijgbaar met die Multiple Angels?? Daar wil ik wel even het fijne van weten!!
    Ik zal die van mij nog eens even bekijken, maar ik weet vrij zeker dat ik die extra niet heb.

  9. #9

    Standaard

    Humzz.. ik heb evenals Rob die "nederlandse" Lock Stock... maar daar staat niet als extra multiple viewing angels bij!

    Toch wel apart als ook die versie hier zou zijn.. Ben dan ook wel geintresseerd, gave film.. Beetje gefilmt ala Snatch en Fight club.

    Zijn er nog meerdere films die zou geflimt zijn als iemand weer?
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  10. #10

    Standaard

    Beseft iemand het wel dat er ook een director's cut DVD van Lock, Stock hupeldepup is.

    zie o.a. http://www.dvdweb.co.uk/detailreview.asp?mainID=74
    en http://www.dvd.reviewer.co.uk/review....asp?Index=159

    Een NL talige bespreking is er ook http://www.dvdreview.nl/scripts/gues...ecensie&id=245

    Vreemd genoeg hebben ze de Australische cover erop gezet.

  11. #11

    Standaard

    Volgens mij is U Turn ook op ongeveer de zelfde manier gefilmd, met Jennifer Lopez (BedScenes), maar dat weet ik niet precies, hij is in ieder geval wel vaag, als je hem niet kent zou ik hem eerst huren voordat je hem koopt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •