De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onkyo TX-SR605 maar met welke boxen?

    Hallo,

    Ik ben van plan om binnekort een nieuwe surround set te gaan aanschaffen. Na wat gesnuffel op het internet en hier op dvd.nl heb ik zowiezo al me receiver gevonden. De onkyo TX-SR605 Zilvere versie.

    Maar nu moet ik er nog een paar leuke boxen bij doen. Het budget voor de boxen is niet meer als 250 euro. Ik had op een paar site's de JBL SCS 178 gevonden. Zijn dit goede instap boxen? Ik weet wel dat ik gelijk met de Onkyo wel een goede receiver heb en dat ik over een tijdje ( als het geld het me toelaat ) betere KAF boxen ga halen, maar dit is even een beginnetje

    Voor de rest, als ik de boxen + receiver heb, wat komt er dan nog allemaal meer bijkijken? Als blu-ray speler gebruik ik me ps3

    Alvast bedankt!

    MVG Tom
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #2

    Standaard

    Heee Hellboy!

    Leuk man, dat je je aan het verkennen bent in de wereld van een HT... Ik zou het alleen andersom aanpakken; als ik het zo lees is de reciever behoorlijk overkill op de JBL set! Nogal zonde van de reciever. En aagezien de veranderingen sneller gaan op het reciever vlak dan op het luidspreker vlak (nieuwe technieken tov aanpassingen) lijkt het mij verstandiger eerst een (instap) reciever te kopen met goede luidsprekers... Misschien leuk om een meet en greet in Haarlem af te spreken, ik woon er immers ook.. Kun je bij mij komen kijken en vooral luisteren!

    Oh ja, over ja vraag wat er nog meer bij komt kijken: Wat voor een TV heb je (lijkt mij geen overbodige vraag) ?
    Laatst aangepast door Marcellow : 09-04-2008 om 13:28
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Receiver is niks mis mee. Ben zelf ook te spreken over het merk Onkyo (heb de 705), heb er ook veel goede berichten over gelezen (605). Zou het alleen niet snel combineren met een 'all in one' speakersetje van 250 euro. Had een aantal jaren geleden eenzelfde soort overweging. Na wat luisteren en lezen, kocht ik destijds een Marantz receiver met 2 Kef frontspeakers, iets later een centre, vervolgens een subwoofer, etc. Uitgesmeerd over iets meer dan een jaar voor natuurlijk wel een hoger totaalbedrag. Heb daar wel diverse jaren luisterplezier (en kijkplezier bij films en concerten) aan gehad. En over al die audioformaten maak ik mij niet zo druk want dat zegt ook niet alles (kan dit ook afspelen op mijn receiver en heb allerlei dvd's, hd-dvd's, sacd's en blu-ray's, maar er zijn b.v. nog genoeg matige dts-mixen).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •