De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Philips DVD Q50

  1. #1

    Standaard Philips DVD Q50

    Ik heb een oude Philips DVD speler Q50 die plotseling de DVDs niet meer kan uitlezen. Als de DVD erin zit begint hij gewoon de DVD uit te lezen dat getoond wordt door een draaiend cirkelvormig symbooltje, maar verder gebeurt er niets meer.
    Zijn er lezers die mij kunnen adviseren wat hieraan te doen is ??? Is er misschien iets fout met de software en hoe kan ik die opnieuw downloaden ?
    Of is deze speler rijp voor de vuilnisbak?
    Mvg,

  2. #2

    Standaard

    Met de software zal waarschijnlijk niets mis mee zijn. Die is "ingebakken" en daardoor ongevoelig voor fouten. Maar je kunt natuurlijk altijd kijken of er een nieuwere versie voor is.

    Zelf denk ik dat het meer de speler zelf is die defekt is. Je zou de speler kunnen laten onderzoeken of reparatie zinvol is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Reparatie is over het algemeen duur en de nieuwere spelers kunnen beter beeld geven en vaak wat meer formaten afspelen. Mocht je er niet van kunnen scheiden....misschien is dan dit wat:

    http://link.marktplaats.nl/156509858
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Reparatie is over het algemeen duur en de nieuwere spelers kunnen beter beeld geven en vaak wat meer formaten afspelen. Mocht je er niet van kunnen scheiden....misschien is dan dit wat:

    http://link.marktplaats.nl/156509858
    Ja, gezien. Mijn zoon heeft inmiddels een Pioneer gekocht met harde schijf, Dit was zijn oude speler en die wilde ik regiovrij maken. Ik koop wel iets dat al regiovrij is of gemakkelijk regiovrij te maken is. OPPO ?
    Bedankt voor je response!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Met de software zal waarschijnlijk niets mis mee zijn. Die is "ingebakken" en daardoor ongevoelig voor fouten. Maar je kunt natuurlijk altijd kijken of er een nieuwere versie voor is.

    Zelf denk ik dat het meer de speler zelf is die defekt is. Je zou de speler kunnen laten onderzoeken of reparatie zinvol is.
    k Zal dat ding morgen eens openmaken en de lens/laser schoonmaken. Als dit niet helpt , dan spijker ik dat ding tegen de muur met een tienduimer. t Is een Philips en die hebben een beperkte houdbaarheid. Deze Q50 heeft zichzelf al overleefd!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •