Pagina 125 van 167 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.101 tot 3.125 van 4160 worden weergegeven.
  1. #3101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    13 maart verschijnen o.a. (R-1):

  2. #3102

    Standaard

    The Westerner/Gunfight at Dodge City/Navako Joe:
    volgens mij staan ze voor 13 mei gepland.

  3. #3103

    Standaard



    Red Sun (uitgave Universal) €5,99 bij FRS

  4. #3104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    The Westerner/Gunfight at Dodge City/Navajo Joe:
    volgens mij staan ze voor 13 mei gepland.
    Klopt inderdaad, en dat geldt ook voor André De Toth's Day of the Outlaw (1959)

  5. #3105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    Red Sun (uitgave Universal) €5,99 bij FRS
    is deze wat? is toch een beetje een buitenbeentje in het genre?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #3106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Geniaal, deze komt er gelijk in! De oude versie was al een hele tijd OOP en nergens meer te verkrijgen (hmm 90 dollar bij amazon). En dan had je nog deze MGM versie, waar verder ook niks bekend over is:

    http://www.amazon.com/Westerner-Gary...5417153&sr=8-5

    + nog wat publieke domein uitgaves..

    Ben vooral benieuwd naar de oscar waardige prestatie van Walter Brennan!

  7. #3107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    is deze wat? is toch een beetje een buitenbeentje in het genre?
    Wat mij betreft een geslaagd buitenbeentje. Het is een western van Europese origine, maar geen spaghetti western. Het verhaal is weliswaar niet echt groots, maar ook niet saai of vervelend en de rollen zijn sterk ingevuld met Mifune, Delon, Bronson en Andress. Dit alles maakt deze film de moeite van het zien zeker waard.

    Voor de beeldkwaliteit van de Universal uitgave (Studio Canal), zie:
    http://web12.dvd2web.de/soleilrouge/soleilrouge.htm (muis over de screenshots bewegen om te kunnen vergelijken)

    Red Sun is in NL ook uitgebracht door Indies, maar deze versie is van een bedroevend slechte kwaliteit, dus die kun je beter laten liggen.
    Laatst aangepast door Qzyn : 13-03-2008 om 14:14

  8. #3108

    Standaard

    Ik was niet zo gecharmeerd van Red Sun. Inderdaad een geweldige cast maar als geheel vond ik het niet zo goed werken eigenlijk... Leuk dat ze samurais en comboys willen combineren maar het kwam op mij wat geforceerd over. Er is ook niets blijven hangen van de film...behalve een gevecht in hoog riet.....maar dat heb ik al heel vaak gezien in samuraifilms. Misschien moet ik hem nog eens opzetten...

  9. #3109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik was niet zo gecharmeerd van Red Sun. Inderdaad een geweldige cast maar als geheel vond ik het niet zo goed werken eigenlijk... Leuk dat ze samurais en comboys willen combineren maar het kwam op mij wat geforceerd over. Er is ook niets blijven hangen van de film...behalve een gevecht in hoog riet.....maar dat heb ik al heel vaak gezien in samuraifilms. Misschien moet ik hem nog eens opzetten...
    Eerlijk gezegd herinner ik me ook niet veel meer van de film dan dat hoge riet
    Plus een scene waarin Delon zij pistool heel snel trekt een aantal mensen overhoop schiet

    Maar ja, voor 5,99 € ...

  10. #3110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Geniaal, deze komt er gelijk in! De oude versie was al een hele tijd OOP en nergens meer te verkrijgen (hmm 90 dollar bij amazon). En dan had je nog deze MGM versie, waar verder ook niks bekend over is:

    http://www.amazon.com/Westerner-Gary...5417153&sr=8-5

    + nog wat publieke domein uitgaves..

    Ben vooral benieuwd naar de oscar waardige prestatie van Walter Brennan!
    Bij DVDPacific € 5,77.

  11. #3111

    Standaard



    @scherpschutter: dank voor je tip en je hulp

  12. #3112

    Standaard

    Criterion heeft voor 't eerst een Western gerestaureerd: Anthony Man's THE FURIES (1950).8)



    Clip uit THE FURIES: http://tinyurl.com/39ec63

    ===========
    Ook in mei a.s., uit '55:

    Laatst aangepast door kit carson : 17-03-2008 om 15:09

  13. #3113

    Standaard

    Heerlijk die nieuwe releases steeds.
    The Man With The Gun ook maar meteen weer bij DVDPacific op m'n wishlist gezet (5,72). Inmiddels een aardige lijst voor 13 mei (incl. een hele zwik Sinatra boxen).

  14. #3114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Heerlijk die nieuwe releases steeds.
    The Man With The Gun ook maar meteen weer bij DVDPacific op m'n wishlist gezet (5,72). Inmiddels een aardige lijst voor 13 mei (incl. een hele zwik Sinatra boxen).
    De cover-art vindt ik ditmaal wat minder, nogal R-2 achtig, veel 2-tone. De meeste van die "13 mei releases" waren al eerder op VHS uitgebracht, en daarvan vind ik de cover-art wel op niveau, ten minste, wat we uit R-1 gewend zijn (de filmposter als uitgangspunt voor de cover-art).

    Wacht nog steeds by the way, op een Swedish Mail bestelling, die DVDPacific op 27 febr. heeft verstuurd.
    Laatst aangepast door kit carson : 16-03-2008 om 11:40 Reden: spelling

  15. #3115

    Standaard

    De John Ford collection van Warner is ook op weg naar mij, met toch weer 2 westerns. Plus de Gangsters Collection 3, heerlijk dat pre-orders zo snel verzonden worden. 11 dagen voor de release. Ga ik zeker doen met die westerns in mei!

    En Rawhide 3.1 ook in mei te verwachten!

    Leuke maand, mei.
    Laatst aangepast door Kees Hoekerd : 16-03-2008 om 17:34

  16. #3116

    Standaard

    Laatst zijn er toch ook nog een heleboel westernklassiekers uitgebracht. Oa. Jesse James en The Ox-Bow Incedent.

  17. #3117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    De cover-art vindt ik ditmaal wat minder, nogal R-2 achtig, veel 2-tone. De meeste van die "13 mei releases" waren al eerder op VHS uitgebracht, en daarvan vind ik de cover-art wel op niveau, ten minste, wat we uit R-1 gewend zijn (de filmposter als uitgangspunt voor de cover-art).

    Wacht nog steeds by the way, op een Swedish Mail bestelling, die DVDPacific op 27 febr. heeft verstuurd.

    Mijn laatst ontvangen pakketje is ook 3 weken onderweg geweest.

    Die 2-tone covers,denk ik, een beetje mode. Ik vind deze eigenlijk wel fraai.

    Overigens, aangestoken door dit forum, kreeg ik vandaag binnen:



    dus dat is binnenkort weer knallen in onze huiskamer.

  18. #3118

    Standaard

    En deze nog in bestelling gezet bij DVDPacific (eur. 6,04)


  19. #3119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    En deze nog in bestelling gezet bij DVDPacific (eur. 6,04)


    Deze heb ik ook net binnen van Pacific. Ik had al de andere drie-film dvd van Randolph Scott (Riding Shotgun / Thunder over the Plains / The Man Behind the Gun). Vrij kale dvd zonder ondertiteling met redelijke beeldkwaliteit. De films zijn niet fantastisch, maar wel onderhoudend genoeg en voor dat geld zeker geen miskoop. Binnenkort deze drie films maar eens aanschouwen.

  20. #3120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik was niet zo gecharmeerd van Red Sun. Inderdaad een geweldige cast maar als geheel vond ik het niet zo goed werken eigenlijk... Leuk dat ze samurais en comboys willen combineren maar het kwam op mij wat geforceerd over. Er is ook niets blijven hangen van de film...behalve een gevecht in hoog riet.....maar dat heb ik al heel vaak gezien in samuraifilms. Misschien moet ik hem nog eens opzetten...
    idem Mel...

    'Bond' regisseur Young heeft in deze western de geweldige Charles Bronson, Toshiro Mifune en Alain Delon onder zijn hoede. Bronson en Mifune jagen namelijk op de bandiet Delon. Bronson omdat Delon zijn geld heeft gestolen en Mifune om de eer van zijn land te redden. Dit leidt tot allerlei komisch bedoelde en daadwerkelijk komische situaties. Het verhaal is niet al te geweldig, meestal omdat anders Mifune te weinig te doen zou hebben met zijn zwaard, maar de climax in het hoge riet (zoals in de oude Japanse geestverhalen) is wel noemenswaardig. Het was een leuk idee om het 'oosten' met het 'westen' te verenigen in een film, maar in mijn ogen helaas niet helemaal geslaagd. ***

    Als iemand interesse heeft, mag hij/zij mij pm-en. 6 euro incl en hij is voor jou...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #3121

    Standaard

    "Mei-maand Western-maand"

    # Dit is de complete lijst van de Westerns, die MGM 13 mei a.s.uitbrengt:

    DAY OF THE OUTLAW
    GUNFIGHT AT DODGE CITY
    MAN OF THE WEST MAN WITH THE GUN
    NAVAJO JOE
    THE WAY WEST
    THE WESTERNER
    MAN OF THE WEST (heeft al een R-2NL release)

    ..........

    ..........

    # Op 27mei a.s. release van:

    - RAWHIDE: Season Three, Vol. 1
    episodes from the first half of Season 3:
    Season 3, Episode 1: Incident at Rojo Canyon
    Season 3, Episode 2: Incident of the Challenge
    Season 3, Episode 3: Incident at Dragoon Crossing
    Season 3, Episode 4: Incident of the Night Visitor
    Season 3, Episode 5: Incident of the Slavemaster
    Season 3, Episode 6: Incident on the Road to Yesterday
    Season 3, Episode 7: Incident at Superstition Prairie
    Season 3, Episode 8: Incident at Poco Tiempo
    Season 3, Episode 9: Incident of the Captive
    Season 3, Episode 10: Incident of the Buffalo Soldier
    Season 3, Episode 11: Incident of the Broken Word
    Season 3, Episode 12: Incident at the Top of the World
    Season 3, Episode 13: Incident Near the Promised Land
    Season 3, Episode 14: Incident of the Big Blowout
    Season 3, Episode 15: Incident of the Fish Out of Water

    Laatst aangepast door kit carson : 18-03-2008 om 05:20 Reden: spelling

  22. #3122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Die 2-tone covers,denk ik, een beetje mode. Ik vind deze eigenlijk wel fraai.
    Sommigen waren al op VHS uit; die cover-art heeft ook wel wat...


  23. #3123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    "Mei-maand Western-maand"

    # Dit is de complete lijst van de Westerns, die MGM 13 mei a.s.uitbrengt:

    DAY OF THE OUTLAW
    GUNFIGHT AT DODGE CITY
    MAN OF THE WEST MAN WITH THE GUN
    NAVAJO JOE
    THE WAY WEST
    THE WESTERNER
    MAN OF THE WEST (heeft al een R-2NL release)

    ..........

    ..........


    Mooi dat er toch nog steeds veel westerns uitgebracht worden. Een regiovrije dvd-speler lijkt echter noodzakelijk, want de meeste komen toch alleen in Regio 1 uit (hoewel Fox onlangs met die budget titels goed meedeed).

    Van bovenstaande zes heb ik Man of the West al. Weet iemand welke van deze films de moeite waard is?

  24. #3124

    Standaard

    @ roeland

    --> op www.videohelp.com kan je kijken of jouw speler makkelijk regiovrij te maken is.

    Ik ken geen van de 6 titels, maar heb ze met de lage dollarkoers 'blind' in de pre-order gezet
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #3125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Sommigen waren al op VHS uit; die cover-art heeft ook wel wat...
    de VHS van the Westerner vind ik ook een stuk fraaier.
    In elk geval zijn de nieuwe ontwerpen door professionals gemaakt.
    Kunnen ze bij de Nederlandse uitgevers nog heel wat van leren.

Pagina 125 van 167 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •