De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Starship Troopers 3: Marauder

    Waarschijnlijk zal dit een straight to DVD titel worden net als deel 2 maar het ziet er al een stuk meer uit als het origineel en...Casper van Diem is terug als Johnny Rico!

    Anyway... de trailer is er!

  2. #2

    Standaard

    Is er een deel 2 dan??

  3. #3

    Standaard

    erg jammer dit, ik vond Casper van Diem in het eerste deel veelbelovend, maar dat mag allang niet meer baten ondanks Edward Neumeier

  4. #4

    Standaard

    Tja, wat moet je daarop zeggen denk ik dan, misschien leuk om een keertje te huren.
    Ikran is not horse!

  5. #5

    Standaard

    Het enige wat ik uit de trailer kan opmaken is een ongelooflijk goedkope kopie van het eerste deel. En dan nog te veel verspilde belastingcenten. Meer van hetzelfde, met een wanhopige poging van Casper van Dien om nog wat uit zijn vanaf het begin mislukte carriëre te persen.

    Deel 1 was gemeengoed aangepakt volgens typisch Paul Verhoeven-recept, met melige zwarte humor. De cynische internetvideo's in de film die worden afgesloten met "would you like to know more?" Verder is die film natuurlijk geweldig goed te genieten door de uitstekende visual effects, harde actie, en de niet verkeerd in het oog liggende Dina Meyer en Denise Richards. Over verhaal en acteerwerk ga je natuurlijk niet beginnen bij zo'n film, maar de genoemde positieve punten compenseren dat uitstekend tot top-entertainment. Toch vond ik dat Van Dien de eerste film heel redelijk "droeg" als een soort Maverick voor de jaren '90, en Michael Ironside met een lekker vet aangezette rol als docent/veteraan.

    Over deel 2 ga ik alleen zeggen dat het verschrikkelijke tijdverspilling is, zo slecht. Alles wat deel 1 goed maakte is hier goedkoop en fout. Een C-film, mijden als de ziekte.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  6. #6

    Standaard

    For Pete's sake ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht

    Deel 1 was gemeengoed aangepakt volgens typisch Paul Verhoeven-recept, met melige zwarte humor. De cynische internetvideo's in de film die worden afgesloten met "would you like to know more?" Verder is die film natuurlijk geweldig goed te genieten door de uitstekende visual effects, harde actie, en de niet verkeerd in het oog liggende Dina Meyer en Denise Richards. Over verhaal en acteerwerk ga je natuurlijk niet beginnen bij zo'n film, maar de genoemde positieve punten compenseren dat uitstekend tot top-entertainment. Toch vond ik dat Van Dien de eerste film heel redelijk "droeg" als een soort Maverick voor de jaren '90, en Michael Ironside met een lekker vet aangezette rol als docent/veteraan.

    Over deel 2 ga ik alleen zeggen dat het verschrikkelijke tijdverspilling is, zo slecht. Alles wat deel 1 goed maakte is hier goedkoop en fout. Een C-film, mijden als de ziekte.
    , en met dat vetgedrukte ben ik het zeker eens .

  7. #7

    Standaard

    Deel 1 was een verbluffende stap. Een openbaring.
    Deel 2 is tijdverdrijf dat ik wel leuk kan vinden.
    Deel 3 is (hoop ik) meer van hetzelfde als deel 2
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #8

    Standaard

    Deel 2 was om te janken zo erg! staat echt ergens in de top flops sequels ever voor mij!
    Ik wil gewoon meer kwaliteit zien hopelijk wordt dat gedaan met deel3 maar vrees weer het ergste.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Het enige wat ik uit de trailer kan opmaken is een ongelooflijk goedkope kopie van het eerste deel. En dan nog te veel verspilde belastingcenten. Meer van hetzelfde, met een wanhopige poging van Casper van Dien om nog wat uit zijn vanaf het begin mislukte carriëre te persen.
    Psies ..... Robert A. Heinlein draait zich al om in z'n graf sinds Starship Troopers 2. Totaal uitgemolken franchise.
    Martijn

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Is er een deel 2 dan??
    Kijk, zo goed was deel 2....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    De score uit deze trailer brengt wel weer nostalgische gevoelens naar boven 8)

  12. #12

    Standaard

    Wat is dit voor troep?

    Ik ben verbaasd dat er een deel 2 was en dat er nu een deel 3 gaat komen. Starship Troopers was een vermakelijke film en daar hadden ze het bij moeten laten. Met dit soort onzin sequels haal je de film alleen maar naar beneden.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  13. #13

    Standaard

    Ik zie niet in hoe zelfs de meest stompzinnige sequel de eerste film onderuit kan halen.

    Het is niet dat het een trilogy is. Gewoon een manier om ons geld te bekomen. En aangezien er een deel 3 komt, zal deel 2 het toch nog niet zo slecht gedaan hebben.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •