De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: LG Plasma instellen

  1. #1

    Standaard LG Plasma instellen

    Ik heb een LG 42PC35 op de kop getikt, digitenne in de DVB-T en HD-DVD via HDMI aangesloten.

    Nu lees ik overal dat de eerste 200 uur de brightness op 40% gezet moet worden, een soort van inspelen. Echter, in het menu vind ik daar nergens instellingen voor, zowel in DTV-stand, TV-stand als HDMI-stand. Ook valt me op dat de optie XD altijd grayed-out is, XD-Demo kan ik wel kiezen.

    Wie weet wat ik verkeerd doe??

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik heb een LG 42PC35 op de kop getikt, digitenne in de DVB-T en HD-DVD via HDMI aangesloten.

    Nu lees ik overal dat de eerste 200 uur de brightness op 40% gezet moet worden, een soort van inspelen. Echter, in het menu vind ik daar nergens instellingen voor, zowel in DTV-stand, TV-stand als HDMI-stand. Ook valt me op dat de optie XD altijd grayed-out is, XD-Demo kan ik wel kiezen.

    Wie weet wat ik verkeerd doe??
    om XD uit/aan te zetten moet de "beeldmodus" op gebruiker 1 of 2 staan. Hierna kunnen ook de contrast/scherpte waaarden worden aangepast (bij gebruiker 1 of 2). Indien je over dynamisch contrast beschikt kun je dit het beste uitzetten...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •