De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard probleem afspelen dvd via harddisk

    Heb gisteren en vandaag het hele web afgezocht kom er niet uit

    Ik heb met XXX een paar films op de harde schijf gezet (volledig).

    Bij het afspelen met windvd en Power DVD kijk ik de helft van de film en daarna springt het apparaat naar het hoofdmenu. De rest van de fil is niet toegankelijk!
    Als ik scene uit het tweede deel selecteer springt de software terug naar het menu!

    kan iemand mij vertellen hoe ik de rest van de film kan bekijken?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 26-02-2008 om 14:09 Reden: rip programma verwijdert.

  2. #2

    Standaard

    power dvd en windvd moet je ook niet gebruiken voor harde schijf bestanden

    je hebt vob en dub files? gewoon afspelen met windows media player (classic)

    en misschien een tip als je toch gaat rippen, overzetten naar avi is makkelijker in gebruik en neemt minder ruimte in beslag

  3. #3

    Standaard

    Hoi Tuinman,

    Thanks voor je reactie. Ik heb mediaplayer classic opgehaald.
    Probleem is exact hetzelfde. Eerste deel speelt keurig af tweede deel springt terug naar het begin of het menu ?!

    Ik begrijp niet dat het eerste deel perfect is en het tweede deel niet vertoonbaar?

  4. #4

    Standaard

    Hoewel het waarschijnlijk om eigen DVD's gaat, kan de informatie die hier verteld wordt ook gebruikt worden voor minder legale praktijken. Daarom de berichten van de Tuinman verwijdert. Evt. onderling contact onderhouden via PM?

    Even on topic: kan het te maken hebben dat je een duallayer DVD het gekopieerd en dat alleen maar de eerste laag is overgezet?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •