Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 179 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    moet zeggen de meeste RVC releases zijn ronduit klote te noemen. Vooral die van Fear and Loating.... en natuurlijk de American History X.....

  2. #127

    Standaard

    Moby Dick (de 1956-versie) van Fox kan ook aan dit lijstje toegevoegd worden. De gebruikte filmprint was al niet geweldig, maar het overzetten van de film is zo slecht gedaan dat de transfer vergeven is van de compressieblokken. Volgens mij zou deze film trouwens ook widescreen moeten zijn, terwijl ie in 4:3 op de dvd staat. Dit soort amateurwerk had ik van Fox niet verwacht.

  3. #128

    Standaard

    Ik heb hier de regio 2 Nl versie van Southern Comfort liggen die is erbarmelijk slecht en bevat ook nog eens het verkeerde beeldformaat.

    Ook de film Split Second met Rutger Hauer is hier in NL verschrikkelijk uitgebracht en ook in het verkeerde beeldformaat.

    Misschien toch is vervangen voor betere versies.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 12-02-2008 om 00:39
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Sil de Strandjutter (Bridge). Volgens mij zo van een (slechte) band overgezet. Sommige kleurenfilms uit de 2e wereldoorlog zien er zo uit.
    Inderdaad erg slecht maar gelukkig aan de andere kant toch uitgegeven want beter wat dan niets.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #130

    Standaard

    Clerks (RCV)
    Kaler dan kaal. Zelfs een simpel menu ontbreekt.

    Reservoir Dogs (Dutch Filmworks)
    De 5.1 remix bevat een gigantische overdaad aan bas. In plaats van een DTS-track had ik veel liever de originele stereo mix erbij gehad.
    Daarbij zijn de kleuren ook niet goed. De zwarte pakken zijn donkergrijs en huidskleuren zien er ook erg verbleekt uit.
    Slechte presentatie van een uitstekende film.

    The Omega Code (VideoFilm Expres)
    Niet voor niets gratis bij onze eerste DVD-speler gekregen.
    Non-anamorfe presentatie van een rommelige boutfilm.


    Runner-up:
    Thunderbirds - vol. 1 (Bridge)
    Het 5.1 spoor van Pit of Peril loopt niet synchroon. De stereo track wel.
    Er zijn ook meerdere drop-outs hier en daar in de 5.1 remixes op alle Thunderbirds DVDs. Daarbij vind ik het jammer dat de stereo tracks niet de originele audio bevatten, maar enkel een downmix zijn van de remix.
    Moet wel zeggen dat de serie er nooit beter uitgezien heeft.

    En over downmixes gesproken...

    Superman: The Movie - 4-Disc (Warners)
    Op zich zeker geen slechte release, maar erg teleurstellend dat de stereotrack bij de originele versie van de film een downmix is en niet de beloofde originele mix.
    Voor Regio 1 was er een omruilactie.
    Voor de R2NL release niet, voor zover ik weet. Als die er wel was dan hoor ik het graag!
    Laatst aangepast door Marc Raps : 12-02-2008 om 12:38
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht

    Reservoir Dogs (Dutch Filmworks)
    De 5.1 remix bevat een gigantische overdaad aan bas. In plaats van een DTS-track had ik veel liever de originele stereo mix erbij gehad.
    Daarbij zijn de kleuren ook niet goed. De zwarte pakken zijn donkergrijs en huidskleuren zien er ook erg verbleekt uit.
    Slechte presentatie van een uitstekende film.
    Ik weet niet welke versie jij hebt maar ik heb de 2 disc steelbook en daar is zowel beeld als geluid perfect in orde.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #132

    Standaard

    Ik heb de single disc van DFW.
    De zogenaamde Moviegold Collection.

    Grote kans alleen dat de steelbook dezelfde transfer en mix bevat.

    Maar de oude non-anamorfe R1 transfer had een veel mooier verzadigd beeld en je gaat mij niet vertellen dat het de bedoeling was dat het LFE kanaal een opdonder geeft iedere keer als iemand slaat/schopt/een pistool doorlaadt.

    Ja, het is een superfilm, maar dat neemt niet weg dat de presentatie op deze DVD beneden de maat is.

    Zie ook de verrotte remix van Star Wars: Episode IV - A New Hope.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Ik heb de single disc van DFW.
    De zogenaamde Moviegold Collection.

    Grote kans alleen dat de steelbook dezelfde transfer en mix bevat.

    Maar de oude non-anamorfe R1 transfer had een veel mooier verzadigd beeld en je gaat mij niet vertellen dat het de bedoeling was dat het LFE kanaal een opdonder geeft iedere keer als iemand slaat/schopt/een pistool doorlaadt.

    Ja, het is een superfilm, maar dat neemt niet weg dat de presentatie op deze DVD beneden de maat is.

    Zie ook de verrotte remix van Star Wars: Episode IV - A New Hope.
    Ik kan alleen maar voor de steelbook versie spreken en die is kwa beeld en geluid prima voor mij.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #134

    Standaard

    King Solomon's Mines (Bridge Entertainment), bedroevende transfer

    en

    QI Series 1 (2 Entertain), verwarrend menu, en ondertiteling loopt een aantal seconden voor! (vervelend met zo'n humoristisch programma: je hebt de clou al gelezen voordat de grap verteld is)
    Laatst aangepast door Troy : 14-02-2008 om 13:09

  10. #135

    Standaard

    100% zeker Double Trouble van Bud Spencer en Terence Hill

    mijn notabene Betamax versie van vroeger was beter geloof ik
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #136

    Standaard

    Nieuw (en kwalitatief slecht) in mijn collectie: de QFC-uitgave van The sweet hereafter van A-film.

    Hoe is het toch in hemelsnaam mogelijk dat er in het jaar 2008 in Nederland nog (nieuwe) DVD's worden uitgegeven met een 4:3 ratio terwijl de film toch echt oorspronkelijk 2.35:1 was? :x

  12. #137

    Standaard

    Cyborg 2 - met Angelina Jolie

    Uitgebracht door IMPORIUM MOVIES. Dat zegt toch genoeg!?

  13. #138

    Standaard

    'The Ninth Configuration' van William Peter Blatty uitgegeven door Blue Dolphin. Een heel klein, beeld in het midden van het scherm en problemen met synchroniteit. Lijkt wel een bootleg.

  14. #139

  15. #140

    Standaard

    De DFW-uitgave van Short Circuit bracht nostalgische gevoelens in mij naar boven en deed me terugdenken aan het VHS-tijdperk.

    De DFW-uitgave van Flight of the Navigator die ik gisteren bekeek was trouwens niet veel beter.

  16. #141

    Standaard

    met stip mn slechste die ik gezien heb is de punisher met dolf lundgren

  17. #142

    Standaard

    Onlangs gekocht in de Media Markt
    Backdraft
    Veel sneeuw (stippen) in beeld.
    Jammer want opzich een goede film
    hierishem hierishem hierishem

  18. #143

    Standaard

    Blue Streak (martin Lawrence)

    ik heb de UK versie maar die heeft NL subs dus zal waarschijnlijk gelijk zijn aan de NL versie, wat een bagger kwaliteit van zowel kleuren als korrelig beeld, gewoon 1 op 1 van een VHS overgenomen........dat had ik zelf ook kunne doen.....erg jammer
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #144

    Standaard

    Citizen Kane van Indies Media. Probeer maar 's wat te maken van Gregg Toland's deep focus photography - alleen maar grijze brij. Lag twee jaar terug overal in dumpbakken bij bouwmarkten en supermarkten. Zelfs 3 euro bleek duurkoop.

    Filmfreaks, heel veel slechte uitgaves, vooral Japan Shock en sommige van hun cultlabels., terwijl daar vaak prima materiaal van voorhanden is, wat wel blijkt uit de uitstekende uitgaves van dezelfde films in landen om ons heen. Nooit extras natuurlijk..

  20. #145

    Standaard

    De eerste lading RCV dvd's, o.a. Judge Dredd, flink wat van hun eerste lading dvd's hebben last van DVD rot viel mij op. Mijn Judge Dredd en Final Destination zijn helaas onspeelbaar geworden terwijl ze altijd in hun hoesje hebben gezeten als ze niet werden afgespeeld en nog steeds zonder krassen zitten.
    Ikran is not horse!

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    De eerste lading RCV dvd's, o.a. Judge Dredd, flink wat van hun eerste lading dvd's hebben last van DVD rot viel mij op. Mijn Judge Dredd en Final Destination zijn helaas onspeelbaar geworden terwijl ze altijd in hun hoesje hebben gezeten als ze niet werden afgespeeld en nog steeds zonder krassen zitten.
    Hmm.. dan moet ik mijn eigen exemplaar van Final Destination eens testen binnenkort. Ik heb namelijk een exemplaar dat ik op de release-dag van de dvd kocht.

  22. #147

    Standaard

    In mijn geval komen in aanmerking:

    - vroege R1 set van Highlander 1 en 2, veel ruis, slechte kleuren. Deze houd ik alleen omdat het 1 van eerste aankopen is geweest.
    - Transformers DVD van Bridge Entertainment, net een versleten VHS band. Zonde van die paar euro's, de USA versies zijn veel beter qua beeld,

    Groeten Peter

  23. #148

    Standaard

    Bruce springsteen live @ lisbon!

    wat een gruwelijk beeld! ruis is echt niet normaal!
    gelukkig is de setlist wel goed en geluid "redelijk"
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    Bruce springsteen live @ lisbon!

    wat een gruwelijk beeld! ruis is echt niet normaal!
    gelukkig is de setlist wel goed en geluid "redelijk"
    Er is geen officiële Springsteen-dvd die zo heet, dus ik neem aan dat het een bootleg of "semi-bootleg" is.

  25. #150

    Standaard

    Welke me zo even te binnen schiet is de R3KR Limited Book Edition van Pan's Labyrinth. Terwijl het exterieur zo goed verzorgd is, is de pq van erbarmelijke kwaliteit.
    Mijn blog, mijn collectie

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •