De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gevraagd bij afstuderen: koffie enquête

    Beste lezers van het forum,

    Op dit moment doe ik voor mijn master thesis onderzoek naar de associaties van koffiemerken, waarbij vooral aandacht wordt besteed aan de merken Douwe Egberts en Perla (= Albert Heijn huismerk). Ik moet in totaal 100 mensen enquêteren. Aangezien ik alle familie, vrienden en kennissen al heb geraadpleegd en nog steeds behoorlijk veel respondenten nodig heb, zou ik het geweldig vinden als jullie me willen helpen door de enquête in te vullen.

    De enquête is bedoeld voor iedereen die (soms) koffie drinkt en (soms) bij Albert Heijn komt en hij duurt ongeveer 15 minuten. Ik weet dat dit vrij lang lijkt, maar jullie zouden me er echt héél erg mee helpen. Als je de enquête invult maak je bovendien kans op een gratis pak koffie! (en wat is er nou beter dan een gratis bakkie koffie tijdens het film kijken ). Het onderzoek wordt overigens niet gesponsord door Douwe Egberts of Albert Heijn, maar is alleen bedoeld voor mijn scriptie

    Als je de onderstaande links volgt, dan kom je gelijk bij de enquête uit. Alvast ontzettend bedankt voor de hulp!

    http://www.thesistools.com/?qid=43469&ln=ned

    Groeten,

    Gerard
    Laatst aangepast door Shadow010 : 12-03-2008 om 11:48 Reden: Inhoudelijke aanpassing

  2. #2

    Standaard

    Nou viel mee,
    was 10 minuutjes invullen.

  3. #3

    Standaard

    Ingevuld voor je!
    Succes met je master thesis.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Arjan, Scorpius en Hugo; ontzettend bedankt voor de hulp! Ik kan het echt heel goed gebruiken. Als er nog andere mensen op het forum zijn die zouden willen helpen, dan zou ik dat héél erg waarderen. Ik moet namelijk nog behoorlijk wat respondenten weten te verkrijgen.

    Groeten,

    Gerard

  6. #6

    Standaard

    Ingevuld, moet wel zeggen dat er erg veel hetzelfde wordt gevraagd en het merendeel van de vragen niet erg zinnig zijn.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Ik heb 'm ook net ingevuld, succes met je afstuderen!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  8. #8

    Standaard

    Alsje..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  9. #9

    Standaard

    Iedereen weer hartstikke bedankt voor het invullen! Ik kan nog steeds goed respondenten gebruiken

    Groeten,

    Gerard
    Laatst aangepast door Shadow010 : 12-03-2008 om 11:49

  10. #10

    Standaard

    Beste mensen,

    Ik heb op dit moment nog 4 respondenten nodig voor mijn onderzoek! Ik zou het daarom heel erg waarderen als enkelen van jullie mij aan de laatste response zouden willen helpen door de vragenlijst in te vullen.

    De link naar de vragenlijst kun je vinden in het eerste bericht van dit topic.

    Alvast bedankt!

    Gerard

  11. #11

    Standaard

    asje, succes met afstuderen, kan ik ook gebruiken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •