De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Acer P1165

  1. #1

    Standaard Acer P1165

    Ik heb afgelopen week een nieuwe beamer gekocht, omdat er 2de hands niet echt iets voor mij erbij stond. Nou heb ik een Acer P1165 budget beamer gekocht met de volgende verkorte specs:
    DLP™, Digital Light Display
    2,400 ANSI Lumens (Standard), 1,820 ANSI Lumens (ECO)

    Native SVGA (800 x 600)
    Maximum SXGA (1,280 x 1,024), WXGA+ (1,440 x 900)
    Contrast ratio 2000:1
    Video compatibility: NTSC (3.58/4.43), PAL (B/D/G/H/I/M/N), SECAM (B/D/G/K/K1/L), HDTV (720p, 1080i), EDTV (480p, 576p), SDTV (480i, 576i)

    Volledige specs: http://acer.nl/public/page9.do?sp=pa...crc=1494451800

    Nou staat er bij Video compatibility dat het HDTV van 720p aankan (dus eigenlijk HD-Ready). Er zit op de beamer een DVI input en een VGA input. Op de DVI heb ik mijn PC aangesloten en op de VGA mijn xbox 360. Mijn xbox kan 720p aan, maar nou is mijn vraag; kan dit ook via VGA of heb je alleen HD via DVI?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Allereerst zal ik je even uit je HD droom halen. Zoals zoveel mensen ben jij ook voor de gek gehouden toen jij jou projector hebt gekocht.
    De native resoltie van de projector is de resolutie die de projector uitstuurt. Die HD resolutie geeft alleen maar aan dat je projector HD materiaal kan lezen welke hij comprimeerd naar zijn native resolutie.
    In jou geval stuur je dus via VGA of DVI (kan allebei) HD materiaal aan. Jou projector zet dat signaal vervolgens om naar een standaard DVD resolutie.
    Dus wat je ook aanstuurt, het is en blijft geen HD waar je naar zit te kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •