De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 88 minutes

  1. #1

    Standaard 88 minutes

    Ik zat net op apple.com te kijken naar nieuwe trailers. Ik zie daar ineens een trailer van 88 minutes staan "In the Theaters April 18th 2008" ... hmmm ... had ik die DVD hier niet gewoon ergens zien staan? En ja ... die is al uit. Een film die in Nederland al uit is ... kon 'm op play.com ook niet vinden ... dus hoe zit dat nu? Trailer leek me wel ok, op dat haar van Al Pacino na dan .
    I find your lack of faith disturbing

  2. #2

    Standaard

    88 Minutes is een behoorlijk mislukt filmpje. Rommelig van opzet, en Pacino is hier zeker niet meer wat hij geweest is.

    Ik heb dat wel vaker gezien, dat een film op de Apple Trailers - pagina erbij staat, terwijl hij hier al lang op DVD is. Vaak betreft dit dus projecten die hier de bioscoop niet halen.

    "The Girl Next Door" had exact hetzelfde verschijnsel. Dat vond ik dan weer wel een heel leuke film, maar dat staat daar uiteraard los van.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    Ik ga 'm toch eens proberen, de trailer geeft wellicht een verkeerd beeld. Gisteravond Phone Booth gezien, ik had een beetje hetelfde gevoel hierbij ... iets anders, maar wellicht dezelfde spanning (of niet ). Maar soms geeft een trailer idd een verkeerd beeld.
    I find your lack of faith disturbing

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me een slecht idee om die film nog in de zalen uit te brengen, al zal er ongetwijfeld wel volk naar gaan kijken vanwege Pacino. Ik had de film daarom ook eens gehuurd overlaatst maar het bleek echt een heel cliché en rommelig seriemoordenaar-verhaaltje te zijn met weinig mogelijkheden voor Pacino (en ook William Forsythe) om er toch nog iets van te maken.

    Maar om on topic te blijven, op IMDB las ik dit en ik veronderstel dat het wel zal kloppen:

    In North America the film is still scheduled for a limited theatrical release in early Spring 2008 (that may change and they may make it a straight to dvd release - but that's not determined yet).

    The film played theatrically in several foreign territories (France for one), and went to dvd in some others. This has to do with a lawsuit between the films US distributors and those who hold international rights.

    It's no different from the Pacino film "People I know" which had basically the same sort of release history and didn't play theatrically in every territory.
    Vermoedelijk komt hij bij ons dus niet in de bioscoop aangezien hier wel al een DVD-release is geweest van deze film.

  5. #5

    Standaard

    Deze film komt weer uit omdat dezelfde regisseur dit jaar met een nieuwe film komt met wederom Pacino en daarnaast DeNiro,

    zie:


    http://www.imdb.com/title/tt1034331/

    Ps. 88 Minutes is overigens best wel niet goed als je het mij vraagt.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem vanavond bekeken ... 88 minutes. Ik moet zeggen, hij viel mij niet echt tegen. Wellicht had ik echt lage verwachtingen, vanwege deze reactie's, maar ja ... ik ben een Pacino "fan". Komt weinig voor trouwens, een film waarin hij niet tot nauwelijks het woord f*** in de mond neemt .

    Om nu te zeggen supergoed ... nee ... maar ik vond het op zich wel ok in elkaar zitten. Hij was wel de enige die echt goed acteerwerk neerzette, maar de rest was niet echt slecht te noemen op degene die achter de moorden zat na dan, die vond ik waardeloos acteren ... vooral op het einde, hadden ze iemand beters voor kunnen casten .

    Leuk en toch wel spannende thriller eerlijk gezegd, geen 9, maar toch wel een 7.5 !!!
    I find your lack of faith disturbing

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •