Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Sony Kdl-46w2000

  1. #26

    Standaard

    Dan is het maar goed dat volgens dat times artikel en volgens mijn ogen er een zeer goede upscaler al in de tv zelf zit. Bespaart me weer zo'n €3.000,--.:smile:
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Ik heb de 40X2000 van Sony. De X serie zijn de topmodellen uit het Full HD gamma van Sony. Weet niet of deze zoveel beter is dan de W serie vermits ik deze nog nooit heb gezien.

    Wat wel zeker is dat de lcd superlekker beeld weergeeft. Vooral in cominbatie met PS3 en een van de beste en goedkoopste upscaling dvd spelers op de markt: de oppo hd-981 die dvd's upscaled tot 1080p.

  3. #28

    Standaard

    Op de site van Sony vind ik dat deze TV een display heeft van 1920x1440. Klopt dit ? Want dat zou betekenen dat 1080p beelden ook weer moeten gescaled worden, en je dus toch weer afhangt van de capaciteiten van de scaler in de TV.
    (Ik vraag me af waarom het voor fabrikanten nu zo moeilijk is om op de proppen te komen met een scherm waarvan de native resolutie gelijk is aan die van 720p of 1080p ?!?!)

  4. #29

    Standaard

    Ik heb toch niet deze gekocht ik vind de tv toch maar flets de kleuren.
    deze type heb ik gekocht een plasma Panasonic TH-42PV70F.
    En een hdd dvdrecorder type DMR-EH57EC-S.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik heb toch niet deze gekocht ik vind de tv toch maar flets de kleuren.
    deze type heb ik gekocht een plasma Panasonic TH-42PV70F.
    En een hdd dvdrecorder type DMR-EH57EC-S.
    en wat kost dat ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    en wat kost dat ?
    De plasma 1475 € dvd recorder 420 €.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik heb toch niet deze gekocht ik vind de tv toch maar flets de kleuren.
    Dat heeft dan alles met de afstelling in de winkel te maken. Want die die ik al gezien heb, waren eigenlijk zelfs gewoon te fel van kleuren.

  8. #33
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik heb toch niet deze gekocht ik vind de tv toch maar flets de kleuren.
    deze type heb ik gekocht een plasma Panasonic TH-42PV70F.
    En een hdd dvdrecorder type DMR-EH57EC-S.
    Goede keuze!

    Plasma's van Panasonic zijn erg mooi.

    Veel plezier ermee.

  9. #34

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Goede keuze!

    Plasma's van Panasonic zijn erg mooi.

    Veel plezier ermee.

    Ik ben er blij mee dat is de eerste keer dat ik van merk verander altijd sony gekocht.
    Ik heb er geene spijt van dat ik de panasonic heb gekocht.
    En upscaled tot 1080p bijna geen verschil met sony w of x versie full hd.
    Zelfs scherper van beeld dan de duurdere lcd van sony en dat voor de helft van de prijs daarom heb ik mij een panasonic dvdrecorder met hdd 160 bijgekocht upscaled mijn dvd's ook naar 1080p.


    :wink:
    Laatst aangepast door Willy B. : 27-04-2007 om 18:52
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  10. #35

    Standaard

    Naar aanleiding van een bericht over de nieuwe sony blu rayu spelers die er aan komen en die 24p Video Output hebben zit ik met een vraag. In het artikel stond dat een select aantal Sony Bravia dit beeldformaat ondersteunen. Geldt ook ook voor de 40 en 46w serie???
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Ik heb inmiddels de vraag neergelegd bij Sony Nederland. Alleen daar weet men met de vraag, wel of niet 24p ondersteuning, geen goed raad. Mij is verzocht de info die ik hierover heb naar hen toe te faxen. Dus heb vanavond weer mooi huiswerk meegekregen. Maar is er ergens op internet wat algemene info over dit fenomeen te vinden, waar ik Sony Nederland op kan wijzen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    Ik vind de W2000 een erg mooie TV, het is niet voor niets de LCD TV van het jaar. Ik merk dat het langzaam verdwijnt uit de assortiment van vele internet winkels, maar ook bijv. bij de Media Markt.

    Ze zijn nog wel tekoop, maar dit zijn waarschijnlijk uit de laatste voorraad en wordt daarna niet meer aangevuld door Sony.

    Ik wil daarom even snel toeslaan, de nieuwere W3000 met 24p ondersteuning vind ik niet veel beter dan de W2000, maar is wel een stuk duurder.

    Ik heb alleen nog een vraag. Is de 46W2000 een echt native 1080p scherm of upscaled hij 1080i beelden naar 1080 progressive?
    Wat dus betekent dat hij niet echt native 1080p is? Weet iemand hier meer over? Ik denk hier iets over te hebben gelezen, maar weet niet precies meer op welk website het was.Googlen helpt ook al niet meer.

  13. #38

    Standaard

    Wat zijn dan de verschillen tussen de W en V 3000 en de W en V 2000?

    W lijkt me in beide gevallen het beste, dat merk je aan de prijzen al. Maar dan tussen de 2000 en 3000?

    (Ben zelf geinteresseerd in de 40 inch versie)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •