Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 104 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard ....en weer niet voor de mac

    Jammer dat er nog steeds geen apple versie van profiler is. Iemand toevallig alternatieven voor een mac gebruiker?

  2. #52

    Standaard

    Jammer dat er nog steeds geen apple versie van profiler is. Iemand toevallig alternatieven voor een mac gebruiker?
    Je eigen profiler maken
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk


    kan hem niet vinden hoor als jij hem heb pm hem ff
    Ik heb op aanraden van Tossie wel wat crackjes gevonden maar die zijn alleen voor oude versies van DVD Profiler

    Mochten er anderen zijn die wel nuttige zaakjes gevonden hebben, ook ik houd me aanbevolen voor een PM.....
    Mijn DVD collectie

    "..... I fuckin' hate pikeys ...."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qique
    Mochten er anderen zijn die wel nuttige zaakjes gevonden hebben, ook ik houd me aanbevolen voor een PM.....
    Ik maak gebruik van de Credit Card Crack. Werkt altijd en kost maar €25.

    Nee...ik ben geen moraalridder, maar een enkel programma koop ik echt omdat ik het gewoon erg handig vind en de prijs niet echt zo hoog is dat je er failliet aan gaat...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #55

    Standaard

    IK zit met hetzelfde probleem Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me maar niet om te refreshen, het programma loopt telkens opnieuw vast ... er is geen connectie met de Intervocative website mogelijk. Moet ik iets invullen bij Tools/Online of niet? De vorige keer was dat niet nodig ... ik word er een beetje weemoedig van, ben al meer dan twee dagen aan het sukkelen

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    Moet ik iets invullen bij Tools/Online of niet? De vorige keer was dat niet nodig
    Bij versie 1.1 moest ik ook niets invullen. Maar 2.0.0 werkte niet zonder m'n proxy gegevens in te vullen...

  7. #57

    Standaard

    nu kom ik waarschijnlijk idioot over maar kan je me effe vertellen waar ik mijn proxy-gegevens kan terugvinden???

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    nu kom ik waarschijnlijk idioot over maar kan je me effe vertellen waar ik mijn proxy-gegevens kan terugvinden???
    In de settings van Internet Explorer kun je die wel terugvinden...

    edit:
    ROFLOL, ik zie dat je toevallig ook bij Telenet zit
    okay hier komt ie:
    adres: proxy.pandora.be
    poort: 8080

  9. #59

    Standaard Bedankt Terre!!!

    Het is me gelukt ... gewoon de proxy-gegevens ingeven da's blikbaar alles ... oef, alles werkt terug normaal
    Bedankt voor de hulp Terre !!!

  10. #60

    Standaard Re: Bedankt Terre!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    Bedankt voor de hulp Terre !!!
    Graag gedaan... mede-pandoriaan

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Dan moet je de localiteit van de DVD veranderen. Kijk maar in het DVD menu->wijzig localiteit. Nederlandse discs kunnen Kijkwijzer ratings hebben, VS weer hun eigen systeem enz...

    Dit is een hele handy feature voor als je bv een whishlist opvoert. Je ziet dan vaak in de lijst een hele rits R2's staan, maar de ene is een Duitse en je moet dan een hoop previewen om de Nederlandse te hebben. Nu kun je met Localiteit aangeven welke uitgave het is.
    heeeeeeej bedankt.
    had ik nog niet gezien...
    3d

  12. #62

    Standaard

    uhm ik wilde versie 1 houden maar kan geen films meer toevoegen ? klote

  13. #63

    Standaard

    Ik snap het niet...ik kan gewoon alles doen zonder enig probleem. Ik kan hieruit concluderen dat het niet aan het programma ligt. Probeer er rekening mee te houden dat de servers redelijk overbelast zijn in de eerste dagen na de upgrade. Iedereen loopt nu profiles te refreshen en zijn collectie opnieuw te up/downloaden. Het kan dus gewoon zo zijn dat de servers niet snel genoeg reageren.

    Proxy instellingen kun je ook voor Profiler alleen doen, in case je het niet altijd wilt gebruiken (naar mijn ervaring vertraagt het het surfen alleen maar). Ga hiervoor naar tools -> options -> online. Zo gebruikt alleen Profiler de proxy en je Internet Exploder niet. Ik snap trouwens niet waarom ie dat blijkbaar ineens wil (of is het toeval?). Ik gebruik het ook niet, maar ik gebruik een gateway computer in mijn netwerk die internet verbinding heeft via ADSL. Het loopt dus bij mij altijd via de default gateway van windows.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #64

    Standaard

    Gebruikt de nieuwe versie een andere poort om naar buiten te connecten dan poort 80?

    Mijn firewall (Microsoft ISA server) laat em niet door namelijk

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Ik maak gebruik van de Credit Card Crack. Werkt altijd en kost maar €25.

    Nee...ik ben geen moraalridder, maar een enkel programma koop ik echt omdat ik het gewoon erg handig vind en de prijs niet echt zo hoog is dat je er failliet aan gaat...
    Je hebt natuurlijk gelijk........ .... maar ik vind het ook soms een beetje een sport om dingen gratis te regelen. k hoop niet dat ik hierin op dit forum de enige ben, want dan moet ik me toch aanpassen om welkom te blijven.....

    Nogmaals, bravo voor jou en ik zal kijken of het mij ook de €25 waard is..
    Mijn DVD collectie

    "..... I fuckin' hate pikeys ...."

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Turnhout
    Gebruikt de nieuwe versie een andere poort om naar buiten te connecten dan poort 80?
    Dit zegt mijn proxylog (van mijn Smoothwall Firewall):
    [code]
    http://www.intervocative.com/AppData.../redirects.ivs
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/lists/dvds.dod
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/lists/aliases.dod
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/p...lersimages.dat
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/p.../pricedata.dat
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/p...nomination.dat
    http://64.23.81.204/AppData/DVDPro/plugin/pluginreg.dat
    [/code]
    Lijkt mij gewoon poort 80 dus. Misschien dit adres opgeven als 'safe' ofzo. Mijn firewalls (Smoothwall op een aparte gateway computer en Norton Internet Security lokaal) geven geen krimp.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #67

    Standaard

    Ook ik heb geen problemen met de nieuwste versie, dus ligt het bij de meeste volgens mij toch aan 1 van de instellingen. Misschien toch iets met een Firewall of Proxyserver die goed moet worden ingesteld ?
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  18. #68

    Standaard

    ik kan nog altijd niet online downloaden van mijn profiler?

  19. #69

    Standaard

    Robert, heb je een Firewall geinstalleerd ?
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  20. #70

    Standaard

    ja zonealarm,maar zelfs als hij afstaat lukt het niet

  21. #71

    Standaard

    Zou het splash screen in de volgende versie/build niet meer "allways on top" kunnen worden?

    Vind het nogal irritant dat dit scherm overal boven uitsteekt als ik nog andere dingen aan het doen ben.

    Of verdwijnd deze feature als ik van de free naar de geregistreerde versie over ga?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
    ik kan nog altijd niet online downloaden van mijn profiler?
    Deze functie zou uitgeschakeld zijn wegens problemen ermee...
    (staat ook op hun site vermeld)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
    ja zonealarm,maar zelfs als hij afstaat lukt het niet
    Heb je al wel geprobeerd wat ik eerder poste in zonealarm ?
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Turnhout
    Of verdwijnd deze feature als ik van de free naar de geregistreerde versie over ga?
    Nope...en ik denk dat ze het gewoon zo laten. Of je moet even de moeite nemen en het als een feature request indienen via het forum of de website van IVS.
    Kijk maar in het online menu, onder IVS website->submit bug. Via het forum is misschien handiger omdat dan anderen het ook kunnen lezen en wellicht beamen dat dit irritant is. Wie weet kiepen ze het dan eruit.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #75

    Standaard

    Ik zit net te kijken welke ondertitels je nu kunt kiezen, maar wat is KLAAR voor ondertitel dan???????
    3d

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •