Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829
De resultaten 701 tot 715 van 715 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Meestal is de zoon toch altijd net iets minder goed dan de vader was. Het is opzich wel logisch. Omdat de vader ergens heel goed in is, wil de zoon het ook.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #702

    Standaard

    Heikki Kovalainen naar McLaren

    Heikki Kovalainen rijdt komend jaar voor het Formule 1-team van McLaren. De Fin maakte het afgelopen seizoen voor Renault zijn Formule 1-debuut en werd met 30 punten 7de in de WK-eindstand.

    Kovalainen, die bij McLaren stalgenoot wordt van de Engelsman Lewis Hamilton, neemt de plaats in van Fernando Alonso, die de Fin bij Renault vervangt. Pedro de la Rosa blijft bij McLaren in dienst als testrijder.

    McLaren hoopt op een verbetering van de sfeer. Alsonso vertrok, omdat hij in de rangorde niet boven debutant Hamilton stond. Hamilton is in elk geval blij met zijn nieuwe teamgenoot:"Ik kijk erg uit naar de samenwerking met Heikki."

  3. #703

    Standaard

    goede coureur, vond al vreemd dat hij weg was bij renault!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #704

    Standaard

    heb iig weer iemand om voor te juichen volgend jaar!

    zijn er volgend jaar nu al verandering tav de vleugel en banden zodat het weer racen ipv een parade wordt?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #705

    Standaard

    voor mij heeft Alonso afgedaan.
    met hangende pootjes terugkeren naar Renault dat in de lage middenmoot reed.

    Volgend jaar juich ik voor Hamilton, Heikki en Kimi.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  6. #706

    Standaard

    Hamilton heeft me dit jaar wel erg verbaasd, hoop toch op hem voor volgend jaar.

  7. #707

    Standaard

    Van mij mag Kimi het gewoon weer worden
    Zou mooi zijn als het weer zo spannend wordt als dit jaar!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #708

    Standaard

    Hoop dat de titelstrijd volgend jaar gaat tussen. Heiki, Kimi, Hamilton, Massa.
    En dat de uitkomst van het kampioenschap ook aankomt op de laatste race!
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht
    Hoop dat de titelstrijd volgend jaar gaat tussen. Heiki, Kimi, Hamilton, Massa.
    Het zal ook ws wel weer gaan tussen Ferrari en McLaren.
    Toch ook wel benieuwd of Alonso het weer voor elkaar krijgt om die Renault naar voren te krijgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Het zal ook ws wel weer gaan tussen Ferrari en McLaren.
    Toch ook wel benieuwd of Alonso het weer voor elkaar krijgt om die Renault naar voren te krijgen.
    Het zou me niks verbazen als McLaren weer terugvalt ten faveure van Renault. Ik blijf erbij dat Alonso de kwaliteiten heeft om van een redelijk competitieve auto een kampioensauto te maken.

    Maar goed: we zullen zien.

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Het zou me niks verbazen als McLaren weer terugvalt ten faveure van Renault. Ik blijf erbij dat Alonso de kwaliteiten heeft om van een redelijk competitieve auto een kampioensauto te maken..
    Daar ben ik dus benieuwd naar. Als het hem lukt deel ik je mening
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #712

    Standaard

    Super dat Heikki naar McLaren komt, hij heeft me vorig seizoen zeer aangenaam verrast en naast Hamilton voor mij de revelatie van het afgelopen jaar... dat ze nu beiden voor mijn favo renstal racen doet me erg veel plezier... flikker maar op Alonso, doei :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #713

    Standaard

    De Formule 1 moet het volgend seizoen zonder Ralf Schumacher doen. De Duitser last een sabbatjaar in. Daarna wil hij weer terugkeren in de koningsklasse van de autosport. Schumacher (32) reed de voorbije seizoenen in een Toyota, maar daar was geen plaats meer. Ook een uitgebreide testsessie bij Force India, de opvolger van Spyker, bood geen soelaas.

  14. #714

    Standaard

    Die zie ik dus niet meer terugkeren, hij zal ook niet gemist worden...

    Ik las ook nog dat Verstappen de 24uur van Lemans gaat rijden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #715

    Standaard

    Seizoen 2007 is nu definitief voorbij, dus deze thread kan op slot.

Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •