Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 181 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    1,2 en 3 waren wel leuk, deel 4 nog niet gezien (moet ik binnenkort maar eens even gaan doen) maar deel 5 mag van mij wel komen

  2. #127

    Standaard

    ze mogen van mij wel stoppen mochten ze al na de 2 deel het eeste was het leukst veder vind ik er niks aan ze mogen wel weer eens wat anders verzinnen
    The One Ring
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

  3. #128

    Standaard

    Als ik Scary Movie 5 opzoek bij IMDB, krijg ik dit te zien:

    More information for this In Development project is only available on IMDbPro. To sign-up for a 14-day free trial, click here.

    Wat houd dat in? Dat het project geschrapt is? Want als ik bijv. naar het profiel van Anna Faris (Cindy) of Regina Hall (Brenda) kijk, zie ik geen Scary Movie 5 (2008) meer staan.. Is iemand hier lid van IMDB pro en kan die persoon kijken wat er bij scary Movie 5 staat?..

  4. #129

    Standaard

    Ik ben bij IMDb Pro, en alles staat zo'n beetje op Unknown. Het ziet er niet goed uit voor dit project...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #130

    Standaard

    Lan je misschien die pagina kopieren of een print screen maken?

  6. #131

    Standaard

    Er valt echt niks belangrijks op te zien... de productiestatus is sinds juli vorig jaar niet meer veranderd (letterlijk: "unknown"). Er staat wel dat hij sinds 4 december 2007 "In Development" is, maar dit kan dus ook slechts de start van de pre-productie zijn... ik heb er geen idéé van.

    Anna Faris en Regina Hall (de hoofdrolspeelsters uit de vier vorige Scary Movies) staan allebei als "rumored" op de castlijst, en verder nog:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imdb
    Filmmakers: David Zucker - Director, Jim Abrahams - Writer (writer), Phil Beauman - Writer (characters), Jason Friedberg - Writer (characters), Buddy Johnson - Writer (characters), Craig Mazin - Writer (screenplay), Aaron Seltzer - Writer (characters), Marlon Wayans - Writer (characters) more »
    Ik word er verder niet wijzer uit: dit project lijkt gewoon als sneeuw voor de zon gesmolten te zijn...

    Wat jammer nou
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #132

    Standaard

    De eerste 3 waren best aardige parodie-films, maar na het slechte vierde deel zou ik er niet meteen rouwig om zijn als ze ermee ophouden. Toch twijfel ik er niet echt aan dat er nog wel eens een vijfde deel zal komen (deze films zijn vrij goedkoop om te maken en ondanks dat er heel wat slechte spoof films zijn uitgekomen de laatste jaren blijven ze toch volk trekken).

  8. #133

    Standaard

    wat kan de reden zijn van deze 'unknown' status? En kunnen we niet de regisseur of hoofdrolspelers e-mailen ofzo?

  9. #134

    Standaard

    Ik vind geen contactgegevens voor de medewerkers...

    In ieder geval: ik zie op het message board ook wat tegenstrijdige berichten, eigenlijk gewoon gokjes. Er is blijkbaar al eens gezegd dat deze in oktober uit zou komen, maar als men nog niet eens begonnen is met filmen, zou dat wel een behoorlijk haastwerkje worden... dit wordt sowieso weer een stuk prul, net als alle shit die de heren Aaron en Selzberg al vijf jaar uitbrengen.

    Waarom wil je deze film nog zien uitkomen? :/
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #135

    Standaard

    Iedereen wilt dat Scary Movie V uitkomt niet alleen vanwege de succesreeks. Maar ook vanwege de hoeveelheid geld dat er inlaatje kwam en dan te bedenken dat Scary Movie IV een aantal Oscars heeft binnengesleepd. Prachtig reeks van films waar ik niet genoeg van kan krijgen, Dennoman! vbmenu_register("postmenu_1336374", true); Ken je Klassiekers!

  11. #136

    Standaard

    ik vind het kansloze films, sorry kan het niet anders zeggen

    de eerste 2 delen van de wayans waren goed te pruimen, maar vervolgens is het conecpt verneukt, tevens maken ze films belachelijk, die niet belachelijk zijn

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Iedereen wilt dat Scary Movie V uitkomt niet alleen vanwege de succesreeks. Maar ook vanwege de hoeveelheid geld dat er inlaatje kwam en dan te bedenken dat Scary Movie IV een aantal Oscars heeft binnengesleepd. Prachtig reeks van films waar ik niet genoeg van kan krijgen, Dennoman! vbmenu_register("postmenu_1336374", true); Ken je Klassiekers!
    Haha, humor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #138

    Standaard

    Iemand op What I Watch heeft hem al gezien

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Iemand op What I Watch heeft hem al gezien
    In zijn gastenboek staat dat het een foutje was, hij heeft het alleen nooit aangepast.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #140

    Standaard

    Hmm ok. Weet iemand hoe we in contact kunnen komen met de makers?

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Hmm ok. Weet iemand hoe we in contact kunnen komen met de makers?
    Lees even een paar posts terug, Dennoman geeft het antwoord al.

    Dat zou wat zijn zeg. Even Steven Spielberg bellen hoe het gaat met Indy 4
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Hmm ok. Weet iemand hoe we in contact kunnen komen met de makers?


    Tis te hopen dat deel 5 niet doorgaat. Alle Scary, Date, Epic en wat-heb-je-nog-meer Movies zijn

    De laatste 'lach-of-ik-schiet'-film waar ik nog om moest lachen was Naked Gun 33 1/3.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #143

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    deel 5 moet gewoon komen..
    Enerzijds begrijp ik wel dat je jezelf niet hoeft te verantwoorden voor het uitkijken naar deze film, maar je moet er natuurlijk ook mee rekening houden dat het een discussieplatform is hè

    Het is vanzelfsprekend zo dat de overgrote meerderheid van de mensen hier tégen de stortvloed aan ondermaatse en overhaaste parodiefilms van de laatste tijd zal zijn. Scary Movie 1 en 2 waren al erg flauw natuurlijk, maar waren op zich nog redelijk sterke films gezien de iets subtielere parodieën en verwijzingen. En natuurlijk de gebroeders Wayans die nog veel meer in de pap te brokken hadden.

    Ik heb ooit een recensie gelezen die twee gewéldige citaten bevatte:
    Een mens zou wensen dat de schrijversstaking voort zou blijven duren gewoon opdat dit soort films geen materiaal meer zouden hebben om te parodiëren
    en
    Don't watch this unless you're twelve and you laugh at the word "boobie"
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #145

    Standaard

    haha okee.. ik wou gewoon dat er meer nieuws was.. khad me zo verheugd op deze film.. jammer..

  21. #146

    Standaard

    Kunnen we Anna Faris of Regina Hall niet e-mailen?..

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Kunnen we Anna Faris of Regina Hall niet e-mailen?..
    Kunnen we jou niet bannen? 3 keer dezelfde vraag, de paasvakantie is wat te lang zeker?

  23. #148

    Standaard

    Wacht nou maar rustig af of hij nog uitkomt. En zo niet volgen er vast nog genoeg soortgelijke films.

  24. #149

    Standaard

    ja dat onbenullige meet the spartans is pas uit en super-hero komt eraan, give me a break

  25. #150

    Standaard

    ja inderdaad..pff.. Date Movie & Epic Movie hadden trouwens nooit uit moeten komen..

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •