Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daspaslachen
    ... weet iedereen die het boek (ja, eigenlijk is het één heel dik boek ) gelezen heeft.
    En zo moet je dus ook aankijken tegen de hele Star Wars serie! Zie t nu eens als een geheel, oftwel een groot boek die bestaat uit meerdere delen. Want zoals ik dit lees lijkt iedereen de films afzonderlijk te beoordelen op "hun" verhaal, TPM had niet voor niks als subtitel "Every Saga Has a Beginning"!!!

  2. #52

    Standaard Re: Re: Re: Re: Star Wars Episode 1 en 2 box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Of alle 6 in een box, de ultieme collectie
    Die koop ik ook pas, niet een box met 2 delen....grote bagger. Ik heb deel 1 al en deel 2 haal ik ook wel los.
    Als de 6 delen box uitkomt hoop ik wel dat ze iets doen aan de transfer van deel 1....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar daar doe ik dus niet aan mee
    Ik ook niet...en het zijn ook nog eens slechte films

  4. #54

    Standaard

    ik weet niet of ik deze ga kopen want straks komt deel 3 uit en dan gaan ze die in een box doen....dan kan ik net zo goed deel 1t/m3 kopen in 1 box dan deze.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daspaslachen



    Alleen wat ik me nou afvraag is hoe je Star Wars, maar gewone popcornmovies kan noemen (wat je goed recht is overigens), terwijl je zelf een homepage hieraan gewijd hebt. Of vindt popcornmovies gewoon het leukste wat er is?? Kan me namelijk slecht voorstellen dat je zoveel tijd in iets steekt, dat "maar" zo "gewoon" is.
    Voor de duidelijkheid: een bijzondere popcornmovie.

    Ik vind het politieke verhaal van 1, 2 en 3 erg goed. De aktie is typisch popcorn.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW


    Voor de duidelijkheid: een bijzondere popcornmovie.

    Ik vind het politieke verhaal van 1, 2 en 3 erg goed. De aktie is typisch popcorn.

    deel 4 5 en 6 bedoel je dus

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    ik weet niet of ik deze ga kopen want straks komt deel 3 uit en dan gaan ze die in een box doen
    Als ik het mij goed herinner is straks 2004 (of ben ik verkeerd) en dat is nog zeer ver weg, vind ik zelf.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  8. #58

    Standaard

    Nee, in 4, 5 en 6 is geen politiek.

    Waarom zou je een box kopen, je kan toch best w88. Is waarschijnlijk alleen maar een kartonnen hoes a la Scream.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Jaja, en dan na deel 3 weer een boxset. Ik ben een groot Star Wars fan. Maar daar doe ik dus niet aan mee
    Inderdaad, ik ben vanaf mijn 4e of zo al groot star wars fan, maar o.a. door dit soort klopperij begint het star wars gevoel meer en meer af te nemen
    "Tip-top, really. If anyone sees my spine laying around, just try not to step on it."
    Xander in The Zeppo

  10. #60

    Standaard

    Deze mazzelaar heeft disc 1 al in huis: Episode II review!!

  11. #61

    Standaard

    Iedereen heeft deel 1 al dus is een boxset niet erg zinvol. Temeer omdat als deel 3 uit komt deze weer niet in deze boxset zit. Ik koop alleen een boxset als alle films van de serie erin zitten of als ik alle films die in de box zitten nog niet heb.

  12. #62

    Standaard geduld is een schone zaak

    ik wacht wel tot ze alle 6 in 1 box uitkomen...
    Live Long and Prosper

  13. #63

    Standaard

    Het commerciele druipt er wel van af .... maar een 2-delige box-set van een verhaal wat in 3 delen verteld wordt .... dan kun je aan mijn echt niet kwijt .... kijk, twee box-sets van 1/2/3 en 4/5/6 ok, maar dit is belachelijk.

    Daarnaast vind ik al het commentaar op Episode one wat overdreven. Blijkbaar vindt men films bij voorbaat al niet goed als er een kind in zit en het niet duister genoeg is .... er wordt een verhaal verteld, als nu alleen de actie en duistere stukken het mooi maken, dan is er toch iets mis hoor. Zowieso verandert het mijn mening niet, iedereen moet voor 't zichzelf weten .... ikzelf vond Episode one zeker wel het kijken waard. Ik vond zelfs dat het jongetje een goede rol neerzette, daarnaast hou ik wel van klungels als JarJar, maar dat ben ik dan (de kracht van Black Adder zat hem bij mij ook grotendeels in Baldrick, om maar wat te noemen).

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  14. #64

    Standaard

    Deze set staat dus vanaf NU op mijn verlanglijst, met stip op 1!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Deze mazzelaar heeft disc 1 al in huis: Episode II review!!
    Weer zo'n enorm overdreven review, net zoals bij LOTR. Wel mega veel screens heeft ie en die zien er stuk voor stuk prachtig uit. Misschien dan toch niet zo'n overdreven review....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •