De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: Halloween 8

  1. #1

    Standaard Halloween 8

    Okay, Halloween 8 komt naar de bios..... alleen niet in NL om onduidelijke reden. Verdorie, is er een keer goede horror, moet je weer een jaar wachten voordat je 'em kunt zien......

  2. #2
    Dane
    Guest

    Standaard Re: Halloween 8

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wawawillie
    Okay, Halloween 8 komt naar de bios..... alleen niet in NL om onduidelijke reden. Verdorie, is er een keer goede horror, moet je weer een jaar wachten voordat je 'em kunt zien......
    Ik heb de trailer gezien op www.comingsoon.net/trailers, maar ik vond er niet veel aan, lijkt me zwaar afgezaagd, maar ik kan natuurlijk nog niets beoordelen, waar ik wel op zit te wachten is Freddy vs. Jason....

    Elwood.

  3. #3

    Standaard

    Mij lijkt deze juist wel iets, ben dan ook wel een fan van dit soort films!
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Mij lijkt deze juist wel iets, ben dan ook wel een fan van dit soort films!
    Ik ben ook een fan van het genre maar ik zit niet echt te wachten op de zoveelste aflevering in de reeks. Je krijgt gewoon meer van hetzelfde en daardoor is de verrassing een beetje weg. Daarom vind ik het nu zo leuk dat Freddy vs. Jason eraan zit te komen, volgens mij een originele ingreep in een toch wel aan bloedarmoede lijdend genre (zit er nog iemand op Jason X te wachten bijv.?).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    Ik ben ook een fan van het genre maar ik zit niet echt te wachten op de zoveelste aflevering in de reeks. Je krijgt gewoon meer van hetzelfde en daardoor is de verrassing een beetje weg. Daarom vind ik het nu zo leuk dat Freddy vs. Jason eraan zit te komen, volgens mij een originele ingreep in een toch wel aan bloedarmoede lijdend genre (zit er nog iemand op Jason X te wachten bijv.?).
    tja ok maar toch blijf ik het wat viden hebben en nee het is zeker niet meer origineel maar mede doordat er zo weinig uitkomt in het genre wacht ik erop.

    Op de F vs J daar wacht ik al meer dan 5 jaar op toen hadden ze eht er al over maar gaat ie ddan nu eindelijk komen? tis te hopen,
    J X lijkt me ook minder tis meer een alien film als horoor maarja zal hem toch wel een x huren...
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    (zit er nog iemand op Jason X te wachten bijv.?).
    Die is allang uit, zelfs allang op video............

  7. #7

    Standaard Re: Halloween 8

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wawawillie
    Okay, Halloween 8 komt naar de bios..... alleen niet in NL om onduidelijke reden. Verdorie, is er een keer goede horror, moet je weer een jaar wachten voordat je 'em kunt zien......
    De vorige Halloween "H20" was absoluut een heel erg toffe film. Maar de trailer van deze nieuwe is absoluut aangstaangjagend. Zo slecht ... bah ... dat ze het zo durven verknoeien

    Jason X wil ik zeker zien maar ik ga nu voor de DVD release van Jeepers Creepers en misschien 13 Ghosts ...

  8. #8

    Standaard

    Als je een beetje over het net surft merk je al gauw dat Halloween Ressurection nou niet bepaald goede recensies krijgt, zelfs doorgewinterde Halloween-fans vonden hem zwaar tegenvallen.

    Wat Freddy vs. Jason betreft: Er zijn wel concrete plannen (maar die zijn er 5 jaar ), begonnen met filmen is er nog steeds niet

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Mij lijkt deze juist wel iets, ben dan ook wel een fan van dit soort films!
    En van Tyra Banks...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters


    En van Tyra Banks...
    StarTrader

  11. #11

    Standaard

    Wat Freddy vs. Jason betreft: Er zijn wel concrete plannen (maar die zijn er 5 jaar ), begonnen met filmen is er nog steeds niet [/B][/QUOTE]


    Laatste nieuws over freddy vs. jason hier;

    http://www.upcomingmovies.com/freddyvsjason.html

    Hij gaat er nu echt komen....

    Ricochan

  12. #12
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Indeed vandaag beginnen ze zelfs met filmen!

  13. #13
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    geplaatst door Philippe

    (zit er nog iemand op Jason X te wachten bijv.?).
    Uhum vrij véél volk dacht ik

    Er is nog nooit zoveel een film gedownload dan Jason X (oké iets dat Lord Of The Rings noemt zal hem wel voorbij vliegen )
    Jason X is zelf bijna op zijn bek gegaan door de grote bootleg-download! Jason X krijgt ook de beste reviews uit de gehele reeks!

  14. #14
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    geplaatst door wawawillie

    Die (Jason X) is allang uit, zelfs allang op video............
    Uhum op welke planeet is dat dan?

    Jason X is zelfs in Amerika nog niet op VHS of DVD te huur! In Belgiê is hij nog maar enkeel weken uit de bioscoop en volgens imdb moet hij in Nederland zelfs nog uit komen in de bioscoop!

    Ik heb hem in Antwerpen gaan kijken en ik kan hem aan iedere horrorfan aanraden! En het is zeker geen Alien achtige-film, het is echte horror met campy dialogen en cheesy fun!

    Jason X

  15. #15
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    De vorige Halloween "H20" was absoluut een heel erg toffe film. Maar de trailer van deze nieuwe is absoluut aangstaangjagend. Zo slecht ... bah ... dat ze het zo durven verknoeien
    Ik heb hem nog niet gezien, maar ik denk echt dat ze het einde van H20 volledig gaan verne*ken! En zo kan ik de mening van Mich zeker bijtreden!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SmashingSteve
    geplaatst door wawawillie



    Uhum op welke planeet is dat dan?

    Jason X is zelfs in Amerika nog niet op VHS of DVD te huur! In Belgiê is hij nog maar enkeel weken uit de bioscoop en volgens imdb moet hij in Nederland zelfs nog uit komen in de bioscoop!

    Ik heb hem in Antwerpen gaan kijken en ik kan hem aan iedere horrorfan aanraden! En het is zeker geen Alien achtige-film, het is echte horror met campy dialogen en cheesy fun!

    Jason X
    De spaanse versie is wel al lang verkrijgbaar, maar ik wacht zelf op de R1 die begin oktober uitkomt...


    Ricochan

  17. #17
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    quote geplaatst door Ricochan:
    De spaanse versie is wel al lang verkrijgbaar, maar ik wacht zelf op de R1 die begin oktober uitkomt...
    Weet dat de spaanse DVD al uit is, volgens mij is de film daar ook in wereldpremiëre gegaan op een festival van SF/horror. Maar de extra's zijn pakje minder dan de komende regio 1-versie. Dus ik wacht er ook op

  18. #18

    Standaard Re: Halloween 8

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wawawillie
    Okay, Halloween 8 komt naar de bios..... alleen niet in NL om onduidelijke reden. Verdorie, is er een keer goede horror, moet je weer een jaar wachten voordat je 'em kunt zien......
    Heb net RCV Nieuwsbrief ontvangen via mail en daarin staat dat Halloween 8 in november in de bios komt.

    Ben wel benieuwd hoe ze 8 hebben gefilmd aangezien Michael in H20 onthoofd is.

  19. #19

    Standaard Re: Re: Halloween 8

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Baldwin


    Heb net RCV Nieuwsbrief ontvangen via mail en daarin staat dat Halloween 8 in november in de bios komt.

    Ben wel benieuwd hoe ze 8 hebben gefilmd aangezien Michael in H20 onthoofd is.
    !!!!!!!!!!SPOILER!!!!!!!!!

    En bedankt, nu hoef ik hem niet meer te zien

    En ik maar hopen dat hij nog een lang en gelukkig leven zou lIJden
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  20. #20

    Standaard

    SPOILER REACTIE HALLOWEEN *

    lees beneden...
















    Daar hebben ze iets "leuks" op bedacht, namelijk dat het een anders was

    Ricochan

  21. #21

    Standaard Re: Re: Re: Halloween 8

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001

    !!!!!!!!!!SPOILER!!!!!!!!!

    En bedankt, nu hoef ik hem niet meer te zien

    En ik maar hopen dat hij nog een lang en gelukkig leven zou lIJden
    They always come back!!!!!!

  22. #22

    Standaard

    Heb Halloween 2, 4 en 5 op dvd. Zoek nu nog driftig naar 1 en 3.
    H2O moet nog maar eventjes wachten, er staan eerst nog andere dvd's op mijn verlanglijstje.
    Ben het wel met sommigen eens; het wordt een hele lange reeks, met soms wat veel van t zelfde. Maar dat maakt het voor mij niet minder leuk.
    Halloween 8 zal dan ook zeker niet tegenvallen (ligt er maar net aan wat je verwacht hè!?!)

    greetzzz.

  23. #23
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Zoek nu nog driftig naar 1 en 3.
    Halloween 1 is verkrijgbaar bij Indies. Coole extra's maar 4:3 beeldformaat.

    Halloween III: Sason Of The Witch is uncut verkrijgbaar bij RCV.

    Enjoy!

  24. #24

    Standaard

    Halloween 1 SE was bij play verkrijgbaar voor 7.99 en deel 3 heeft niks met de serie te maken, die moet je niet eens kijken/kopen, echt een superwaardeloze film...

    Ricochan

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •