Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 271 van 271 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik moet altijd wel een beetje lachen dat Van Leest nog steeds €89.99 vraagt voor die LoTR 12-disc box.
    En die heb ik laatst ergens zien staan voor de originele introductieprijs. €149,99!! o_O
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #252

    Standaard

    Ik moet eigenlijk wel lachen om die gasten die 30-40 euro betalen voor een HD-DVD/BluRay disc.

  3. #253

    Standaard

    Tja, dat is met alles wat nieuw is, als je je daar niet van kunt weerhouden ben je eigenlijk gewoon een dief van je eigen portemonnee, ik denk dat iedereen daar in meer of mindere mate wel eens persoonlijk mee geconfronteerd is.

  4. #254

    Standaard

    The Haunting (de enge versie uit 1963, niet die kinderfilm van Jan de Bont).
    Bij bol.com is ie €7,99, bij V&D betaal je ... uhh ..... €24,99 - voor een single-disc met zo'n goedkoop kartonnen hoesje.
    Martijn

  5. #255

    Standaard

    Zo juist op Bol.com, voor de King Kong 2-disc met slipcase (P. Jackson) 34,95!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #256

    Standaard

    Ik moet vaak erg lachen als ik de prijzen bij recensies hier zie staan (van dvdwinkel.nl).

  7. #257

    Standaard

    Volgens mij zag ik vandaag Porco Rosso voor 30 euro liggen bij de
    Media Markt Alkmaar. Dat soort prijzen is altijd hilarisch...

  8. #258

    Standaard

    zag laatst The Matrix deel 1 voor 30 euro liggen bij Music store..
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  9. #259

    Standaard

    Een nieuwe dvd: The Secret. €29.99 voor een enkel dvd'tje in een simpele amaray doos.

    Hordes goedgelovige mensen/Oprah-kijkers sprinten naar de winkel om dit zogenaamde geheim te ontdekken. Degene die dat 'geheim' verzonnen heeft, kijkt naar het saldo van z'n bankrekening en moet zich he-le-maal suf lachen!

  10. #260

    Standaard

    Ik zag gisteren Las Vegas Seizoen 4 voor € 49,99 bij de MM Rotterdam Centrum liggen! Is toch het dubbele als dat ik er voor heb betaald (€ 24,99 bij de FRS Lijnbaan).

  11. #261

    Standaard

    Ik lach elke keer als ik in de Fnac in Leuven kom. En aangezien die keten ongeveer overal dezelfde prijzen heeft zullen er wel meer lachers zijn.
    Toegegeven soms kan je er koopjes doen maar heel vaak zie ik dingen die niet meer leuk zijn
    Gelukkig heeft die keten wel een goedkoopste prijs garantie. Je koopt daar dan bvb een duurdere nieuwe dvd (ingepakt dus er is niemand aan de dvd geweest) en even later ga je met het boekje van de blokker die garantie opeisen.
    Ook dan lach ik wel eens.
    En ja ... tuurlijk is het lachen met mensen die daar onbevooroordeeld gaan kopen.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  12. #262

    Standaard

    @ Mich: ik weet het, ik kwam ook vaak in dezelfde Fnac, en de prijzen zijn er echt belachelijk (zie openingsposts van deze thread)... soms was het gewoonweg niet grappig meer om te zien als je mensen zo'n belachelijk dure DVD's zag kopen. Ik bedoel, oké, je hebt wat portkosten betaald om Amerikaanse stand-up comedy DVD's te importeren, maar dan moet je toch geen €40 ervoor gaan aanrekenen? Om maar te zwijgen als je mss een die-hard fan bent van een komiek, eindelijk die felbegeerde DVD vindt, er 40 euro voor neetelt en dan je DVD-speler geen R1 kan afspelen... auwtsj als je er niets van kent, hoor...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #263

    Standaard

    Bij elke zaak waar ze DVDs hebben van Borsato, Hazes, Meeuwis, al die volendamse 'zangers', Marianne Weber, Idols etc etc.
    Maakt niet uit welke prijs erop staat; het is en blijft lachwekkend.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 11-12-2007 om 18:52

  14. #264

    Standaard

    Elke dvd van feyenoord. Simpelweg omdat feyenoord en prijs niet in een zin samen gaan.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Elke dvd van feyenoord. Simpelweg omdat feyenoord en prijs niet in een zin samen gaan.
    Nee Ajax is wat lekker
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee Ajax is wat lekker
    Dit seizoen al 1 prijs, vorig seizoen 2 etc etc. Oké ik geef toe, het zijn baggerprijzen, maar een club als feyenoord kan al blij zijn als ze met de play-offs intertoto afdingen .

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Dit seizoen al 1 prijs, vorig seizoen 2 etc etc. Oké ik geef toe, het zijn baggerprijzen, maar een club als feyenoord kan al blij zijn als ze met de play-offs intertoto afdingen .
    Das waar. En toch: de dag dat ze Ajax bij wet verbieden geef ik een groot feest

    Note: ben geen Feyenoorder :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #268

    Standaard

    Bad Lieutenant 18,99 bij Bol.com en 4,99 haalde ik hem bij MediaMarkt Rotterdam

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Dit seizoen al 1 prijs, vorig seizoen 2 etc etc. Oké ik geef toe, het zijn baggerprijzen, maar een club als feyenoord kan al blij zijn als ze met de play-offs intertoto afdingen .
    Kom op, we liggen derde op twee punten achter Ajax. Dus zo slecht doen we het dit seizoen ook weer niet.

    Ontopic: Deze vind ik ook wel erg. Heb er iets van 5 Euro voor betaald.
    http://www.dvdwinkel.nl/product_info...roducts_id/800
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #270

    Standaard

    omg..... en dan dat knipperende gedoetje erachter zo van: 'hij is afgeprijst jongens!'


  21. #271

    Standaard

    Blijf het toch ook raar vinden dat dvd.nl zich daar door laat blijven sponsoren.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •