Pagina 21 van 76 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1886 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Overmorgen met m'n vriendin mee naar Stevie Ann in de Kade.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Okkervil River (grote aanrader).
    die nieuwe van hun draai ik de laatste tijd ook aardig grijs. erg lekker.

    concerten van de afgelopen 2 weken:
    Dir en grey 7/10
    Heideroosjes 8/10
    Elvis Perkins in Dearland 9/10
    Les Savy Fav 10/10

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Morgenavond naar Bloc Party en Foals in de HMH. Komende maand ook nog naar Interpol (013) en Arctic Monkeys (ook HMH). Van het weekend ook nog kaarten gehaald voor het concert van Editors in maart volgend jaar.
    Jemig heb je voor alle vier de concerten nog kaartjes over Baal er een beetje van dat ik hier in het hoge noorden woon, anders zou ik heel wat meer concerten bezoeken. Heb voorlopig alleen Saybia op het programma staan (3 december in de Oosterpoort).

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Jemig heb je voor alle vier de concerten nog kaartjes over Baal er een beetje van dat ik hier in het hoge noorden woon, anders zou ik heel wat meer concerten bezoeken. Heb voorlopig alleen Saybia op het programma staan (3 december in de Oosterpoort).
    Voor Bloc Party had ik lange tijd nog kaartjes over, ja, maar ik heb toch nog wat mensen mee weten te sleuren last minute. Editors is overigens nog niet uitverkocht, die andere twee wel.

    Bloc Party was erg gaaf, trouwens. De stem van de zanger Kele Okereke is live niet zo heel zuiver, maar de hele show was zeer intens. Gave belichting ook, en een zeer enthousiast publiek. Foals is een bandje om in de gaten te houden. Vooral het nummer "Hummer" is erg catchy.
    Laatst aangepast door Headhunter : 08-11-2007 om 15:37
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #505

    Standaard

    Waar staan de Editors dan? Ook HMH?

  6. #506

    Standaard

    Vanavond naar Paul de Leeuw.
    ik heb er goed zin in, als ik alles zo lees moet het een topavondje worden

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Waar staan de Editors dan? Ook HMH?
    Jep, HMH, op 13 maart (zo uit m'n hoofd). Kaartjes zijn afgelopen weekend in de vvk gegaan. Ik greep laatst bij hun optredens in Paradiso en 013 achter het net, dus vandaag dat ik er vroeg bij ben deze keer.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  8. #508

    Standaard

    Bloc Party was super gisteravond, geweldige drummer.

    Ik dacht dat Editors 12 maart in de HMH kwamen...
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Vanavond naar Paul de Leeuw.
    ik heb er goed zin in, als ik alles zo lees moet het een topavondje worden
    En dat was het ook zeker, wat een geweldig mooi concert zeg. Echt alles zat er in; gevoelsnummers, feestnummers, humor maar toch ook af en toe een serieuze ondertoon. Paul de Leeuw zag je gewoon stralen en genieten van wat hij teweeg bracht bij de mensen. Met name de inbreng van Marco Borsato was ook super, met 1 liedje had ie de tent op z'n kop staan. Geweldig genoten!

  10. #510

    Standaard

    Vrijdag de 9e naar Lucinda Williams in Offcorso, Rotterdam geweest. Prachtig! Superband erbij (vooral Doug Pettibone op gitaar was erg geweldig), en mevrouw had er behoorlijk zin in. Geluid was ook nog eens erg goed. Stond naast de mengtafel, en ik heb voor het eerst in tijden geen oordoppen in gehad.

    En zaterdag de 10e naar de Melkweg voor de vier ideale buurmeisjes van de Donna's. Slechts een uurtje gespeeld, maar dat doen ze al jaren. En toch blijft het leuk. De gitariste channelt meer dan ooit Ace Frehley. Ze stond ook nog eens op een supergave explorer te spelen.
    Toch twijfel ik nog of ik de nieuwe cd moet kopen...

    Volgende concert: Alabama Thunderpussy en Firebird (met Bill Steer van Carcass!).

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Vrijdag de 9e naar Lucinda Williams in Offcorso, Rotterdam geweest.
    Ik ben zoooooo jaloers op jou.
    Ze zou 11 november (vandaag dus) optreden in Rijssen waar ik op zeker heen was gegaan.
    Maar deze show werd om nogal raadselachtige redenen afgelast en daarvoor kwam Rotterdam in de plaats.
    Dus nu speelt ze 2 keer in het westen en niet meer hier in de buurt. :sad:
    ***management...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #512

    Standaard

    Vanavond even een kaartje afhalen (toch maar via Marktplaats geregeld) voor het uitverkochte kleinschalige concert van Editors morgen in het Paard van Troje. Dat wordt gaaf.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #513

    Standaard

    afg. vrijdag, typhoon/o-dog/blaxtar/sticks/rico mogen aanschouwen in de P60, was weer geslaagd... op naar de melkweg
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #514

    Standaard

    Morgen: Bruce Springsteen in Gelredome. Ik heb er al enorm veel zin in!

  15. #515

    Standaard

    Afgelopen weekend kaartjes gehaald voor de Smashing Pumpkins in februari in de Brabanthallen.
    Dat gaat de derde keer in één jaar tijd worden maar ik heb er weer flink zin in.

    Verder komen the Mars Volta en Dillinger Escape Plan ook weer naar Nederland volgend jaar dus ook daarvoor binnenkort maar even kaartjes kopen .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #516

    Standaard

    Vandaag naar "The Boss" in het Gelredome.:wink:
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Vandaag naar "The Boss" in het Gelredome.:wink:
    Hoor net op de radio dat het concert vanavond niet door gaat en dat het verzet is naar morgen! Geen gemeen grapje dit, echt waar!

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Hoor net op de radio dat het concert vanavond niet door gaat en dat het verzet is naar morgen! Geen gemeen grapje dit, echt waar!
    Concert Bruce Springsteen uitgesteld

    Het concert van Bruce Springsteen donderdagavond in de Arnhemse Gelredome gaat niet door;het is uitgesteld tot zaterdag 1 december.

    The Boss heeft een flinke verkoudheid te pakken en kan niet optreden, zegt Mojo. De rocker vindt het erg vervelend maar hij voelt zich niet goed genoeg om de fans de show te geven die ze verdienen. Hij weet wel zeker dat 'ie zaterdag fit genoeg is om op te treden.

    De kaartjes van vrijdag blijven geldig voor zaterdag. Mensen die zaterdag niet kunnen, mogen tot 21 december de tickets weer inleveren. Maar let op: op de A12 zijn werkzaamheden gepland. Zie TT 731.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Hoor net op de radio dat het concert vanavond niet door gaat en dat het verzet is naar morgen! Geen gemeen grapje dit, echt waar!
    Net voordat ik de deur uit wou gaan, kreeg ik een telefoontje dat "Bruce" ziek was, nou ja dan maar morgen, niks aan te doen.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  20. #520

    Standaard

    Ik ga zelf maandag naar Saybia, ben nu even de myspace pagina van het bandje uit het voorprogramma (Grand Avenue) aan het bekijken/ beluisteren. Klinkt wel goed moet ik zeggen, zat ook een nummer van hun in de film Cashback.

    http://www.myspace.com/grdavenue

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Hoor net op de radio dat het concert vanavond niet door gaat en dat het verzet is naar morgen! Geen gemeen grapje dit, echt waar!
    Ik hoorde het gerucht vlak voordat ik op de trein stapte, maar ik dacht dat het een grap was. In Arnhem aangekomen bleek dat helaas anders te zijn.

    Nou ja goed, dan ga ik morgen nog wel een keer.

  22. #522

    Standaard

    Ik ga zelf niet, maar ben wel benieuwd. Was vanmiddag al goed druk hier.

  23. #523

    Post

    Na de kou getrotseerd te hebben, door een dik uur in de rij gewacht te hebben om in het Gelredome te komen, een geweldig concert gezien van "the Boss" en zijn E Street Band.

    Het laatste album van "Bruce" werd afgewisseld met oude klassiekers van hem, en zelfs "Santa is coming to Town" kwam voorbij in een rockversie.
    Enigste kleine minpuntje was dat hij maar twee uur speelde, volgens mij omdat hij ziek was geweest, op het eind zag je aan hem dat hij op was.

    See you back in june in Amsterdam. Bruce still rocks!!
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  24. #524

    Standaard

    Aanstaande woensdag naar Porcupine Tree + supporting act Anathema!

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Na de kou getrotseerd te hebben, door een dik uur in de rij gewacht te hebben om in het Gelredome te komen, een geweldig concert gezien van "the Boss" en zijn E Street Band.

    Het laatste album van "Bruce" werd afgewisseld met oude klassiekers van hem, en zelfs "Santa is coming to Town" kwam voorbij in een rockversie.
    Enigste kleine minpuntje was dat hij maar twee uur speelde, volgens mij omdat hij ziek was geweest, op het eind zag je aan hem dat hij op was.

    See you back in june in Amsterdam. Bruce still rocks!!

    Was idd geweldig! Wat is the E Street Band toch een topband.
    De playlist word tijdens het concert gewoon door elkaar geschut maar het klinkt en rockt nog steeds als een huis.
    Ik had een erg mooie plek in the Circle, vrij vooraan dus het was genieten.
    De hoogtepunten voor mij Reason to Believe,Candy's Room, Badlands (woohohoh) en Santa Claus is Comming to Town.
    Ik ben er zeker weten in Juni weer bij.
    Laatst aangepast door marsie030 : 02-12-2007 om 13:52
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

Pagina 21 van 76 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •