Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 340 worden weergegeven.

Discussie: Grootste Miskoop

  1. #1

    Standaard Grootste Miskoop

    Wat is nou een aankoop van jullie waarvan je zegt @#$%#@#&*^&%$ waarom heb ik mijn geld aan dit #%$#$%#$#@ ding uitgegeven. Wat viel er dan tegen. En hoe heb je het opgelost? Zeker wanneer je niet een goedgelovig broertje hebt die hem voor de bijna aankoopsprijs wilt kope van je................

  2. #2

    Standaard

    Tsja, wat bedoel je precies... qua film of hele dvd?

    Maar ik vond "All quiot on the Westfront" een tegenvaller! Had hier veel meer van verwacht voor een oorlogsfilm. Het beeld en geluid waren ook echt te bagger voor woorden!!
    Dit was een echte miskoop voor mij!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard

    American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.

  4. #4

    Standaard

    Dat moet dan Stop Making Sense van de Talking Heads zijn. Prachtige film, hele gave muziek, maar de DVD release voor Nederland en Belgie is ontdaan van alle extra's waardoor het straks (als ik de hand weet te leggen op de normale release) een onderzetje wordt, vrees ik.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    American History X (NL versie)... een retegoeie film die compleet verkracht is op DVD.
    er zijn 2 versies, dan heb je dus de goedkope verkeerde

  6. #6

    Standaard

    mission impossible 2... zeer matig

  7. #7

    Standaard

    Deze thread bestaat al.
    Er dreigt dan een herhaling plaats te vinden.
    We hebben al een heel rijtje miskopen de revue zien passeren.

  8. #8

    Standaard

    Monty Python's Life Of Brian + Time Bandits

    Zien er allebei uit of ze van een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur. Toch ooit maar eens een importje halen hiervan...
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  9. #9

    Standaard

    sorry hoor henk maar er zijn ook nieuwe leden die deze threat willen doorvoeren en aangezien jij al prehistorisch lang bezig bent kan ik dat ook niet weten....

    begin zelf een originele threat zou ik zeggen

    gegroet

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Offerman
    Monty Python's Life Of Brian + Time Bandits
    een doorgekopieerde videoband zo op dvd zijn geteft. Tja, 't was niet al te duur.
    Ja, die heel goedkope bak met rotzooi laat ik tegenwoordig ook links liggen. Ik was op deze site al voldoende gewaarschuwd. Ik heb 1 uitzondering: When Trumpets Fade voor nog geen 2 tientjes en toch niet slecht. Het is geloof ik tot op heden mijn goedkoopste koopje.

  11. #11

    Standaard

    ik vond Three Kings zwaar tegenvallen. Heel het verhaal, en ook het acteren. Zal misschien aan mij liggen, maar dat ind ik een miskoop

  12. #12

    Standaard

    Joh Three Kings meen je dat nou? Ik vond de film wel ok, lekker vaag... Ook de DVD vond ik erg uitgebreid...

    Mijn miskoop: Night Of The Living Dead AE

    ik dacht het origineel uit 1968 aan te schaffen zitten er nieuwe scenes uit 1998 in! Aaaaahhhh! de ultieme verkrachting!!!

  13. #13

    Standaard Mijn Grootste Miskopen

    Kwa films:

    Diamonds (R1) met o.a. Kirk Douglas in de hoofdrol
    Runaway Bride (R2)
    Spawn (R1)

    Allemaal vreselijke films, die ik gelukkig heb doorverkocht.

    Wat betreft DVD's zelf

    The Princess Bride (R1) is nu vervangen door The Princess Bride Special Edition (R1)
    Deep Rising (R1) is ook vervangen R2 van RCV
    The Bachelor (R1) is ook door een R2 versie vervangen
    Stargate S.E. (R1) is ook vervangen door een RCV versie.

    Het valt achteraf wel mee.

  14. #14

    Standaard Miskoop

    Geeneen,lees eerst altijd reviews op het web,(geluid\beeldkwaliteit) of ga eerst lenen bij videoland ect.
    daarna pas kopen,op die manier wordt de kans zo klein mogelijk dat je een miskoop doet.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Er dreigt dan een herhaling plaats te vinden.
    We hebben al een heel rijtje miskopen de revue zien passeren.
    Je hebt wel een beetje gelijk maar wanneer het om miskopen gaat, kunnen mensen eigenlijk niet vaak genoeg gewaarschuwd worden... toch?

  16. #16

    Standaard

    vind ik ook alex er blijven toch nieuwe dvds uitkomen.

  17. #17

    Standaard

    ja maar mensen hoeven er eigenlijk niet voor gewaarschuwd te worden. Als je genoeg info hebt kan je wel goede mening vormen over de dvd, en als iemand hier een film vind tegenvallen, hoef je dat zelf nog niet te vinden. Ik vond Three Kings bijvoorbeeld slecht, maar Menno vond weer van niet.

    Het is wel zo dat het handig is omdat er steeds meer dvd's komen dat deze thread blijft.

  18. #18

    Standaard

    over een film valt niet te twisten maar over de beeld en geluidskwaliteit wel, daarom is het ook hendig dat mensen ook zeggen waarom het een miskoop is zeker in deze bange decemberdagen.

    ik vond zelf de beeld en geluids kwaliteit (dolby surround) van robin hood erg tot zeer slecht. maar dit is dan ook aan de prijs te merken, 35 piek. toch verbaast het me dat men niet de moeite neemt om een betere versie uit te brengen van deze film. ik heb het toch altijd een aardige film gevonden....

  19. #19

    Standaard

    Het lijkt me beter dat de "miskoop" dan niet gepost wordt omdat je de film inhoudelijk niet goed vond, dit is namelijk erg persoonlijk, zie inderdaad het voorbeeld van de Three Kings.


    Miskoop is in mijn beleving een dvd die absoluut niet voldoet aan de kwaliteit die je van een dvd mag verwachten. ( beeld, geluid en extra's) of wanneer er iets op de hoes beloofd wordt maar niet wordt waargemaakt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  20. #20

    Standaard

    oke ik zal niet meer over de inhoud van de film posten. Ik ben nog nieuw dus wist niet dat dat niet mocht. Sorry.

  21. #21

    Standaard

    nou de DVD van Gone in 60 Seconds(classic) van de film uit 1974 vond ik voor 30,- piek wel een miskoop. Zit helemaal niets extra's op. Je kan ook niet veel verwachten, oke, maar dit vond ik wel tegenvallen. Ik heb ook andere zoals Spere enzo gekocht voor 30,- piek en daar zit wel wat meer extras op dan op deze. De film is wel oud.
    Verder had ik van beeld en geluid al niet veel verwacht, dus dat viel ook niet zo erg tegen.

  22. #22

    Standaard

    het is op zich niet verkeerd als je de inhoud van een film vond tegenvallen maar vertel dan wat je er aan van tegenvallen want als iets tegenvalt moet je een verwachtingspatroon hebben gehad en waarom voldeed de film niet aan dat patroon...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Malle_eppy
    het is op zich niet verkeerd als je de inhoud van een film vond tegenvallen maar vertel dan wat je er aan van tegenvallen want als iets tegenvalt moet je een verwachtingspatroon hebben gehad en waarom voldeed de film niet aan dat patroon...
    precies goed omschreven, een andere reden zou kunnen zijn is je koopt een dvd omdat je favourite acteur/actrice groot op de hoes staat vermeld en je kijkt de dvd en je held/heldin blijkt een rol te hebben van 39 seconden.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #24

    Standaard

    heb je het over the thin red line??? waar George Clooney groots op de achterkant van de hoes staat en in werkelijkheid maar een minuutje in beeld is, terwijl travolta niet op de achterkant met foto gemeld staat en opeens opduikt!!!

    hebben meer mensen zoiets meegemaakt??

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    oke ik zal niet meer over de inhoud van de film posten. Ik ben nog nieuw dus wist niet dat dat niet mocht. Sorry.
    Natuurlijk wel, je mag een bepaalde film best wel een klote-film vinden. Als ik van alle kanten dat soort signalen krijg, ga ik hem eerst even huren bij de bibliotheek voor f 1,50. Ik heb de pest aan miskopen. Die kleredingen zijn al duur zat, zeker in Nederland.
    Soms sta je ook met een moeilijke keuze in je handen. Dan zijn dit soort kritieken ook hel nuttig. Bijvoorbeeld er zijn 4 live-DVD's van The Corrs. Velen vinden Lansdowne Road de betere.
    Of bijvoorbeeld de Drowned Tour van Madonna, dan is het goed te horen dat het geluid vele malen beter is dan bij Downunder. Dan maak je niet de verkeerde keuze.
    Ook vergelijkingen en keuzes kunnen dus tot miskoop leiden. Het hoeft niet altijd een bud-DVD te zijn.

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •