De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies gevraagd........

    Ik ben een leek op het gebied van de huidige TV's.
    Zeker in deze tijd met zulke snelle ontwikkelingen.

    Wat zoek ik. Een TV, LCD of Plasma, van 32" of 37". Ik heb een abonnement voor digitale TV van @home.
    Voornamelijk gebruik ik de TV om sport, docu's en muziek DVD's te bekijken.
    Zo nu en dan ook een film op DVD. Dus niet gamen of zo.

    Budget zo rond de €1000 tot €1200. Mij gaat het puur om de beeldkwaliteit. Geluid van de TV zelf heeft voor mij geen belang.

    Hebben jullie enig advies welk merk of type ik dan het beste kan nemen.

    Dank!:razz:
    Laatst aangepast door Wim-2112 : 12-09-2007 om 18:14

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim-2112 Bekijk bericht
    Ik ben een leek op het gebied van de huidige TV's.
    Zeker in deze tijd met zulke snelle ontwikkelingen.

    Wat zoek ik. Een TV, LCD of Plasma, van 32" of 37". Ik heb een abonnement voor digitale TV van @home.
    Voornamelijk gebruik ik de TV om sport, docu's en muziek DVD's te bekijken.
    Zo nu en dan ook een film op DVD. Dus niet gamen of zo.

    Budget zo rond de €1000 tot €1200. Mij gaat het puur om de beeldkwaliteit. Geluid van de TV zelf heeft voor mij geen belang.

    Hebben jullie enig advies welk merk of type ik dan het beste kan nemen.

    Dank!:razz:
    Hoi,

    Een panasonic 37pv70 zou een erg goede keus zijn,dat zijn echt goede tv's!Wacht nog wel effe met de aanschaf,want de nieuwe modellen komen er aan en dat zorgt wel voor een daling in prijs,dat lees ik op diverse plaatsen,dus doe je voordeel ermee
    '
    En ga zelf de schermen bekijken,het is erg persoonlijk wat iemand mooi vind,alhoewel plasma's vaak wel beter worden bevonden las LCD Tv's

  3. #3

    Standaard

    Vandaag ook de Philips 32PFL9632D gezien. Lijkt me ook wel een aardige keuze.......

  4. #4

    Standaard

    Ook ik zou je de Panasonic TH-37PV70 willen aanbevelen. Voor releatief weinig geld (en voor veel minder dan een 37-inch LCD) heb je een prachtige plasma TV die uitstekend geschikt is voor de door jou aangegeven doeleinden. Ik heb deze TV nu ruim twee maanden en ben er zeer over te spreken. De beeldkwaliteit is subliem en de kleuren spatten van het scherm. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik naar een digitaal beeld zit te kijken, zoals dat zo vaak bij LCD's wel het geval is. In een vergelijkende test van het Engelse blad What Hifi van augustus 2007 kwam deze Panasonic als beste 37-inch TV uit de bus, vóór 37-inch LCD's van o.a. Samsung, Philips, LG, Sharp en Toshiba. Enig probleem is dat dit model op het moment slecht verkrijgbaar is doordat Panasonic de vraag er naar gigantisch onderschat heeft.

  5. #5

    Standaard

    Zojuist de Panasonic TH-37PV70 aangeschaft. Nadat ik van Panasonic een email gekregen had dat de aan huis service alleen gegeven wordt bij de normale dealers en niet via aankopen bij de internet winkels heb ik hem bij de reguliere dealer gekocht. Daar stond hij voor €1199,- te koop. Ik had echter op hun website gekeken en daar stond echt €999,-. Dus toen ik daar binnenstapte meteen naar de manager gevraagd en ik heb 'm dus voor €999,- bij de reguliere dealer.

  6. #6

    Standaard

    Mooie prijs voor een mooie tv, proficiat!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •