De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard nieuwe generatie hd-dvd spelers

    lees volgend artikel.

    http://www.hear.nl/news/3714-Derde-g...n-Toshiba.html

    Er komt een nieuwe generatie hd-dvd spelers aan. Omdat het zo hard gaat met de prijzen van de hd-dvd spelers, zal blu-ray straks ook door de druk met sterke prijsverlagingen moeten komen.

  2. #2

    Standaard

    Mooie spelertjes, zien er goed uit, de 1080p/24fps zijn zowaar een beetje te betalen (Y)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Ziet er zeer strak uit.:wink:
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  4. #4

    Standaard

    Wow das geen geld!
    Mogelijk een HD-A35 in de nabije toekomst aanschaffen.
    Eerst een nieuwe lcd of plasma tv. Echter kom ik nog steeds niet duidelijk te weten of je op een plasma fors kan gamen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Wow das geen geld!
    Mogelijk een HD-A35 in de nabije toekomst aanschaffen.
    Eerst een nieuwe lcd of plasma tv. Echter kom ik nog steeds niet duidelijk te weten of je op een plasma fors kan gamen.


    Jeroen.
    Waarom niet? Plasma is volgens mij net zoals crt niet afhankelijk van reactietijden!

    Daarnaast, de meeste nieuwe tft/lcd schermen hebben een reactietijd van 8msec. ofzo, meer dan snel genoeg voor probleemloos gamen.

  6. #6

    Standaard

    Sommige plasmaschermen hebben alleen nog inbrandproblemen. Maar er is genoeg te vinden op het internet welke daar meer/minder/geen last van hebben.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Ja ik doelde alleen nog maar op het inbrandprobleem.
    Zal eens even gaan zoeken wil binnen nu en 2 weken toch een 107/117cm tv aanschaffen.
    Sowieso full-hd.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ja ik doelde alleen nog maar op het inbrandprobleem.
    Zal eens even gaan zoeken wil binnen nu en 2 weken toch een 107/117cm tv aanschaffen.
    Sowieso full-hd.


    Jeroen.
    Mooi formaat!:wink:
    Als je meteen een full HD schermt wilt, kijk dan ook even naar het feit of het scherm 24fps kan afspelen, ben je ook meteen hd-dvd en blu-ray toekomst verzekerd.

    Voor zover ik weet zijn alleen pioneer en samsung op de markt met full hd en 24fps.

    Full HD en 24fps is wel zo mooi, alles afspelen zoals het bedoeld is.

  9. #9

    Standaard

    De Pio heeft inderdaad de 24 fps maar is full hd niet te betalen. De pana 50" full hd wel, maar geen 24fps.

    De hd-ready Pio G8?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    $499 voor beste model ?? zal hier dan minimaal € 999 gaan kosten

    ga zelf voor een duo player (waar blijven ze ??)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    $499 voor beste model ?? zal hier dan minimaal € 999 gaan kosten

    ga zelf voor een duo player (waar blijven ze ??)
    nee joh, dollar = euro dus ik verwacht hier 499 euro voor de duurste. Dit was ook het geval met de dollar-euro prijzen van de eerste en tweede generatie!

    Dit zijn de nieuwste pioneer plasma schermen:

    http://www.hifi.nl/nieuws/38715/Pion..._schermen.html

    http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=38716
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2007 om 23:12

  12. #12

    Standaard

    Ik heb onlangs een G8 scherm van Pioneer aangeschaft. Ik game er prima op. Inbranden is geen issue meer. Was het eigenlijk al niet als je weet hoe je met inbranden om dient te gaan. Maar het G8 scherm heeft 2 dingen die helpen om inbranden tegen te gaan. 1=Orbiter, beeld verplaatst zich heel langzaam, niet echt merk baar. Mocht je toch een beetje te maken krijgen met inbranden dan kan je, nadat je klaar bent en naar bed gaat, een videosignaal starten. Het scherm is dan zwart en er blijft een uur lang een witte balk van links naar rechts bewegen zodat het scherm zelf als het ware gereset wordt. Scherm gaat automatisch, na een uur, in de standby stand.

  13. #13
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiem Bekijk bericht
    Scherm gaat automatisch, na een uur, in de standby stand.
    Dat is vervelend tijdens het kijken van een filmpje!

  14. #14

    Standaard

    Mooie prijzen zeg!
    Zeker een aankoop worden..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #15
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Samsung komt dit najaar met een combispeler, bluray/hddvd speler. Daar zou ik eerder op wachten.

  16. #16

    Standaard

    Ja ja... hybride anders kan ik mijn Big Fish niet afspelen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •