Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 189 worden weergegeven.

Discussie: Zelf film maken!

  1. #151

    Standaard

    Het is een beroemde uitspraak die Baantjer altijd maakt, dus in dit geval met een d... knuppel!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Het is een beroemde uitspraak die Baantjer altijd maakt, dus in dit geval met een d... knuppel! :roll:
    Een uitspraak staat los van spelling, gedeeltelijk mee eens, maar als het een grammaticale onjuistheid betreft... versluiert is in dit geval geen voltooid deelwoord maar tegenwoordige tijd, dus een t.
    Echter, het zou gerechtvaardigd zijn hier een d te gebruiken als de zin zo ging: Tot Onze Lieve Heer; mijn geest versluierd. Dus tot als in tegenover iemand en niet als in de tijdsbepaling. Als dat zo is moet je dat duidelijker aangeven in de interpunctie.

    Als je graag eigenwijs blijft moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten, maar staat allesbehalve professioneel.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #153

    Standaard

    volgens mij is het dan inderdaad nog steeds met een t hoor Kenny...

    het is toch gewoon 'ik versluier' - 'de heer versluier+t' ? maakt toch niet uit wie het zegt?

  4. #154

    Standaard

    Check dit

    Beetje eigenwijs, Kenny?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #155

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Check dit

    Beetje eigenwijs, Kenny?
    Oow ja, shit... Nu begin ik toch aan mezelf te twijfelen...

    Heb vandaag voor de trailer zitten te monteren, wat blijkt Appie zelf heeft een foutje gemaakt...

    KLIK

    Dat had ik dus nog in m'n hoofd zitten... en we moeten ff terug om dat gedeelte overnieuw te draaien, titel sequentie!
    sorry voor de ophef :wink:

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    ik krijg een groot Quicktime logo met een vraagteken... en ja, ik heb de nieuwste versie

  9. #159

    Standaard

    Bij mij werkt de trailer wel.... (Mac OS X icm. Opera)

    EDIT: Probeer anders eens http://www.baantjer.net/baantjer_trailer.mov
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  10. #160

    Standaard

    hmm, als ik heel eerlijk ben doet de trailer me niet veel... ik vind de shots die vanuit de hand gefilmd zijn behoorlijk instabiel. Misschien komt dit in de uiteindelijke film beter tot zijn recht, maar in een korte trailer als dit en dan met die rustige muziek eronder vind ik het niet mooi...

    Sorry. Ben wel benieuwd naar de rest

  11. #161

    Standaard

    De 'bewegelijke' shots zijn met een Figrig gedraaid. Het was m'n eerste ervaring met 'het wiel'. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van dat ding, maar voor kleine shots om dichter op iemands huid te zitten vind ik het wel goed.
    Ik wilde alleen maar strakke shots vanaf een statief voorkomen en daarom voor deze stijl gekozen en ik vind het bij docu passen.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    De 'bewegelijke' shots zijn met een Figrig gedraaid. Het was m'n eerste ervaring met 'het wiel'. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van dat ding, maar voor kleine shots om dichter op iemands huid te zitten vind ik het wel goed.
    Ik wilde alleen maar strakke shots vanaf een statief voorkomen en daarom voor deze stijl gekozen en ik vind het bij docu passen.
    ik snap je keuze en het past in principe ook wel bij een docu, maar het komt niet goed over in een korte trailer als dit, vind ik. vooral door de rustige muziek en de stukjes zwart enzo.... ik weet het niet. de trailer op zich vind ik niet goed uit de verf komen, maar zoals ik al zei: ik ben zeker benieuwd naar de rest

    wat is het doel van zo'n figrig eigenlijk?

  13. #163

    Standaard

    Van Manfrotto:
    De manfrotto figRig is een nieuws steady systeem van Manfrotto. Het bestaat uit een cirkelvormige buis met twee handgrepen en een horizontale bar met een quick realese plate. Bij loopshots wordt de FigRig onderdeel van je lichaam doordat je armspeiren de schokken van het lopen opvangen. Omdat er geen harnas aan de FigRig vastzit, kun je ook snelle en wijdere bewegingen maken terwijl ook een schot van de grond tot boven het hoofd in één vloeiende beweging kan worden gemaakt.

    KLIK

  14. #164

    Standaard

    Wil even iedereen laten weten dat de nieuwe website van Filmers.nl (http://www.filmers.nl) online staat. Het is natuurlijk nog steeds gratis om je eigen films online te zetten :0)

    Ben ook benieuwd wat jullie van mijn film Tijd Doet Helen vinden:
    http://www2.filmers.nl/forum/viewtopic.php?t=716
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  15. #165

    Cool PHILIPS IRONMAN (spoof commercial)

    Hello again,

    Als schoolopdracht heb ik samen met een klasgenoot een commercial in elkaar gezet. De opdracht luidde een archetype te visualiseren binnen een commercial voor een huishoudproduct. Hope you'll enjoy...

    http://www.youtube.com/watch?v=arKKegmq3cI

    Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

  16. #166

    Standaard

    @MovieManiac

    Hahaha, grappige gemaakt, alleen het engels was een beetje slecht, verder vond ik het lache:wink:

  17. #167

    Standaard

    Erg tof gedaan inderdaad
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #168

  19. #169

    Question Engels

    Mr. Ice, het engels is opzettelijk wat slechter uitgevoerd, om de toon goed te krijgen. Maar wat vond jij specifiek slecht aan het engels in het filmpje (spelfouten o.i.d?).

  20. #170

    Standaard

    Geweldig filmpje movie maniac dat is pas een commercial!


  21. #171

    Standaard

    wat vinden jullie van mijn filmpje?

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie Maniac Bekijk bericht
    Mr. Ice, het engels is opzettelijk wat slechter uitgevoerd, om de toon goed te krijgen. Maar wat vond jij specifiek slecht aan het engels in het filmpje (spelfouten o.i.d?).
    Hoor je er anders niet aan. Het Engels klinkt mooi zuiver en Amerikaans, buiten dan de waarschijnlijk opzettelijke "th" die in een T verandert. Prachtig filmpje verder. Als jullie niet geslaagd waren weet ik het ook niet meer De gore onbestemde vlek op het T-shirt doet 't hem

    Ik wil trouwens al een tijdje voice-over werk doen voor amateurfilmmakers, voor trailers en tekenfilmpjes, dat soort werk heb je nog een raw file over? Wil wel eens een poging wagen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #173

    Standaard

    Ik ga binnenkort een oorlogsfilm houden en het moet dit ongeveer worden:
    __________________________________________________ __________

    Het zijn de dagen voor Operation Market Garden en Nederlandse partizanen/verzetstrijders hebben een opdracht gekregen via radio van de BBC uit London, om een aantal sabotages te plegen tegen de Duitsers, die in het voordeel zijn voor de geallieerden tijdens Operation Market Garden. 1 Verzetstrijder krijgt uiteindelijk de taak om eerst een brand te stichten in een nabij gelegen bos, om de Duitsers af te leiden zodat de andere 4 verzetstrijders, het echte werk kunnen doen. Een Duitse communicatie lijn opblazen.
    Wanneer de verzetstrijder in het bos komt, is daar een Duitse soldaat die de wacht houd. Als de verzetstrijder schiet dan verraad hij heel het plan en neersteken kan hij niet, omdat er verderop een uitkijktoren is van de Duitsers, die elk moment langs de Duitse soldaat bos-wachter schijnt om alles te controleren.
    De Nederlandse verzetstrijder besluit om toch maar te beginnen met een vuur te maken en gauw staat een deel van het bos in brand, de Duitse soldaat heeft al alarm geslagen en heeft de Nederlandse verzetstrijder zien weg rennen. De Duitse soldaat start in zijn eentje de achtervolging en schiet met zijn karbijne naar de verzetstrijder. Vanaf hier begint een lange achtervolging en schiet partij tussen beide.
    Omdat alle centralen gewaarschuwd zijn voor mogelijke opstanden/verzet partijen zijn er versterkingen gestuurd naar alle centralen en de 4 Nederlandse verzetstrijder opgepakt.

    De verzetsactie is uiteindelijk mislukt, maar wat er verder gebeurd in de film moeten jullie afwachten!


    Nog een vraag:

    Duitse uniformen zijn veelste duur, ik heb zelf wel een Duitse officiers pet (een zeer dure originele, mijn duurste item ooit) maar die wil ik natuurlijk niet gebruiken.
    Ook omdat ik de Duitser speel en een soldaat geen officiers pet kan dragen.

    Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan oplossen? Want replica's van Duitse uniformen zijn al €480,- en originele uniformen zijn meer dan €1750,- dus dat is geen optie..

    OJA: En hoe kom ik aan 1 wapen? Een neppe geweer dus, maar het moet wel op een K98 lijken..

  24. #174

    Standaard

    Heeft iemand nog tips dan?

  25. #175

    Standaard

    Jammer dat niemand reageert op mijn filmpje..

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •