Pagina 117 van 384 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.901 tot 2.925 van 9600 worden weergegeven.
  1. #2901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Vandaag uitgeleefd in MM .

    De actie die er nu is met PS3 is er een van Sony zelf, wist ik niet maar bij deze dus.

    Dus een PS3 gekocht met een extra controller, Resistance en Motorstorm als pakket en hierbij los Ninja Gaiden Sigma, The Darkness, Virtua Tennis 3 en een HDMI kabel gekocht.

    En ik had mijn zoon meegenomen, ik had hem 2 maand geleden beloofd van als ik de volgende keer met jou in MM kom, dat hij dan spelletjes mocht uitzoeken, ik was helemaal vergeten dat ik dit had beloofd en hij natuurlijk niet dus moest ik Spider-Man 3, Sonic en TMNT voor hem kopen voor de Wii.

    Maar ok kinderen .


    Mijn eerste indruk van de PS3 is 8) en nu maar even wachten op releases van echte toppers, ik ergerde mij erg aan het lawaai wat de 360 maakte en deze maar weg gedaan, en als hoofdreden dat ik de 360 heb weg gedaan is naar de garantie uitbreiding wat Microsoft had gedaan week of 2 geleden omdat er vaak een console defect raakte in het algemeen, bij mij zelf 2 keer.

    Maar ok nu ga ik maar voor jaren game plezier op een PS3.
    onder welke gamerstag game jij?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Geld teveel ofzo? Nice! Hoe is Motorstom?

    PS: Leef mijzelf soms ook erg uit in de MM, om maar even honderden euro's over de toonbank te kopen, alsof het niets is

    Ik had een 360 met 10 spellen en deze verkocht aan mijn broer voor een leuk prijsje en wat uit eigen zak bij gelegd viel het wel mee.
    en voor nu is de PS3 echt het laatste wat ik heb gekocht, want de laatste 2 maanden heb ik eerlijk gezegd behoorlijk wat uitgegeven dus nu maar een bij kom periode .

    Motorstorm ziet er erg uit en speelt ook lekker maar heb het nog niet echt kunnen spelen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    onder welke gamerstag game jij?
    Hmm ik heb het even snel ingesteld maar nog niet echt gechecked van hoe en wat, maar online-id had ik Whatster gedaan dus dat zal wel de gamerstag zijn toch?, dus voeg me maar toe als het goed is .
    What ?

  3. #2903

    Standaard

    Gaat alweer een stuk beter met The Darkness. Geweldige game, echt heel gaaf. Zowel qua sfeer als qua actie. Nice 8)

    Wachten nu inderdaad op de Heavenly Sword demo en persoonlijk wacht ik ook met smart op de Wii versie van Trauma Center (en vervolgens bijna Bioshock). Goede tijden weer
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #2904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip Bekijk bericht
    Ik wil begin september de nieuwe PSP gaan kopen. PSP 2000 / PSP Lite heet de nieuwe versie. Als het goed is verschijnt hij hier in Europa eerder dan in Japan wat alleen maar goed nieuws is. Ik wilde al een hele tijd een PSP aanschaffen maar nu wacht ik er nog een 1.5 maand mee

    Dat er een nieuwe PSP aan komt is al even geen geheim meer, maar ik wil het eerst zien dat hij in Europa eerst uitkomt en dan geloof ik het pas.

  5. #2905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Dat er een nieuwe PSP aan komt is al even geen geheim meer, maar ik wil het eerst zien dat hij in Europa eerst uitkomt en dan geloof ik het pas.
    Sony heeft er al een bevestiging van gegeven, begin september in Europa, midden september in Japan.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #2906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Sony heeft er al een bevestiging van gegeven, begin september in Europa, midden september in Japan.
    Ben heel benieuwd, maar wie weet

  7. #2907

    Standaard

    Morgen op vakantie en dan 10 uur vliegen, kan ik mooi een start maken met "Zelda, The minish Cap". Ben heel benieuwd, ik heb hem al 2 jaar liggen en heb hem nog nooit gespeeld.

    Verder gaat de PSP ook mee, heb vorige week Tombraider erbij gekocht, heb deze even gespeeld en vond de besturing erg vervelend. Lumines II heb ik er ook bij gekocht (samen met wat andere games) en deze is erg verslavend...

  8. #2908

    Standaard

    Komen er binnenkort nog leuke psp titels uit?
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  9. #2909

    Standaard

    net een uitzending bekeken van Kassa op consumenten tv.
    hier was een vervolg van de krassende xbox problematiek.

    Wat een halfbakken verhaal. Het verhaal hoe dit kan gebeuren is perfect verzocht. Hiervoor dank aan de medewerker van Hardware.Info.

    Er wordt aangegeven dat Microsoft de beschadigde games vervangt. nou mooi om te horen, echter dan komt het.

    onderzoek op de website van microsoft geeft de volgende feiten weer:

    - de games moeten van microsoft zelf zijn
    - er moet 15 euro worden betaald
    - dit kan alleen via creditcard.

    Het voorbeeld in de uitzending over Oblivion is dus een leuke, deze wordt niet vervangen.

    Naar aanleiding van deze uitzending heb ik een duidelijke e-mail geschreven naar kassa met de vraag in het vervolg wat duidelijker te zijn en niet halfbakken info te geven.

    Maandag komt onze xbox terug van reparatie na 21 werkdagen, heb nu alweer zin in The Darkness en Forza
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #2910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt Bekijk bericht
    net een uitzending bekeken van Kassa op consumenten tv.
    hier was een vervolg van de krassende xbox problematiek.

    Wat een halfbakken verhaal. Het verhaal hoe dit kan gebeuren is perfect verzocht. Hiervoor dank aan de medewerker van Hardware.Info.

    Er wordt aangegeven dat Microsoft de beschadigde games vervangt. nou mooi om te horen, echter dan komt het.

    onderzoek op de website van microsoft geeft de volgende feiten weer:

    - de games moeten van microsoft zelf zijn
    - er moet 15 euro worden betaald
    - dit kan alleen via creditcard.

    Het voorbeeld in de uitzending over Oblivion is dus een leuke, deze wordt niet vervangen.

    Naar aanleiding van deze uitzending heb ik een duidelijke e-mail geschreven naar kassa met de vraag in het vervolg wat duidelijker te zijn en niet halfbakken info te geven.

    Maandag komt onze xbox terug van reparatie na 21 werkdagen, heb nu alweer zin in The Darkness en Forza

    als je xbox het doet wel:wink:
    demo gespeeld van heavenly sword, spel heeft potentie, maar lijkt wel erg veel op gow in positieve zin, ben benieuwd naar eindresultaat.
    trailers gedownload van haze en assassin's creed, ziet er ook erg cool uit.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #2911

    Standaard

    Ze hadden die 'demo' van Heavenly Sword bijna teaser kunnen noemen. Zo weinig gameplay zit erin. Was binnen 5 minuten klaar. Qua actie uitstekend, de controls vond ik echter een beetje stug reageren. Met die minuten die ik heb kunnen spelen heb ik me uitstekend vermaakt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #2912

    Standaard

    Hieronder een link met een gameplay video van MGS4 voor de PS3 en moet zeggen , kan niet wachten.

    http://www.gametrailers.com/player/22703.html?type=
    What ?

  13. #2913

    Standaard

    ok foute uitspraak van de dag:

    zijn er hier nog mensen die animal crossing op de ds spelen?
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #2914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Hieronder een link met een gameplay video van MGS4 voor de PS3 en moet zeggen , kan niet wachten.

    http://www.gametrailers.com/player/22703.html?type=
    Wow met dit soort trailers wordt de verleiding steeds groter om naast de 360 ook nog een PS3 aan te schaffen.
    Ziet er erg goed uit


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  15. #2915

    Standaard

    net een nieuwe trailer van RE5 met gameplay beelden gedownload van marketplace, ik kan nu echt niet meer wachten op deze game, wat ziet dat er vet uit! ik zou zeggen downloaden die shit!
    (de trailer dan he )
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #2916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Ze hadden die 'demo' van Heavenly Sword bijna teaser kunnen noemen. Zo weinig gameplay zit erin. Was binnen 5 minuten klaar. Qua actie uitstekend, de controls vond ik echter een beetje stug reageren. Met die minuten die ik heb kunnen spelen heb ik me uitstekend vermaakt.
    Het leuke is wel dat je steeds meer dingen ontdekt, dat had ik althans. Je combo's gaan steeds beter lopen, ik leerde dat je door de sixaxis op en neer te bewegen omhoog kon springen om daar je combo voort te zetten, dat je de schilden op kunt pakken als je iemand dood die er één in zijn hand heeft, etc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Hieronder een link met een gameplay video van MGS4 voor de PS3 en moet zeggen , kan niet wachten.

    http://www.gametrailers.com/player/22703.html?type=
    Hoewel ik zeker fan ben van de MGS serie ben ik één van de weinige mensen die nu niet geheel onder de indruk was van deze trailer. Het saaie kleurenpalet en de uiterste zwakke A.I. (hopelijk enkel voor deze demo zo ingesteld) zijn nog puntjes waar ik minder mee heb.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  17. #2917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Wow met dit soort trailers wordt de verleiding steeds groter om naast de 360 ook nog een PS3 aan te schaffen.
    Ziet er erg goed uit


    Jeroen.
    Hmmm, als iemand 2 meter van mij in dezelfde kleur als de vloer zou liggen zou ik degene niet zien?? Beetje nep.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #2918

  19. #2919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok Bekijk bericht
    Hmmm, als iemand 2 meter van mij in dezelfde kleur als de vloer zou liggen zou ik degene niet zien?? Beetje nep.
    Volgens mij werdt er in dat stukje eerst verteld dat je dezelfde kleur kon aannemen als bijvoorbeeld de vloer.
    Daarna werdt verteld dat hij zichzelf als dood kon laten lijken, denk dat die gast (2meter van hem vandaan) die gedachte dan ook had?

    Vondt het er tenminste mooi uit zien en ben altijd al wel fan geweest van de MGS-reeks.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  20. #2920

    Standaard

    nera speelde gisteren tegen een gast met de naam nerazzurri88, bekende van jou?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #2921

    Standaard

    Screens van GT5 zien er erg vet uit. dat moet dus wel 1080p ondersteuning betekenen
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  22. #2922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    nera speelde gisteren tegen een gast met de naam nerazzurri88, bekende van jou?
    Nope. Welk spel?

  23. #2923

    Standaard

    Een prachtige HD trailer met ingame beelden van Mass Effect, wordt wel wat gehypt, maar ik heb hier wel hoge verwachtingen van.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #2924

    Standaard

    Zo maar weer even verder met Kingdom Hearts, blijft leuk al die Disney Film (en Square personages)

  25. #2925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    net een nieuwe trailer van RE5 met gameplay beelden gedownload van marketplace, ik kan nu echt niet meer wachten op deze game, wat ziet dat er vet uit! ik zou zeggen downloaden die shit!
    (de trailer dan he )
    al meer mensen die hem gezien hebben?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 117 van 384 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •