De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oude titels op Blu-Ray ?

    In hoeverre zullen oudere titels op Blu-Ray uitgebracht worden.
    Voordat ik sommige titels in verkoop doe.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #2

    Standaard

    Ben ook benieuwd, dacht dat de oudjes van Clint Eastwood (For a few dollars more) etc in sept uitkomen. Ik persoonlijk hoop dat er vele oudjes van Warner worden uitgebracht, zoals Casablanca (1942) wel op HDVD verkrijgbaar is. Het valt wel op de dvd overal in de verkoopbakken lijken te liggen en zelfs de nieuwste praktisch voor een appel en ei verkrijgbaar zijn (dat zal er op duiden Blu Ray etc zijn ''echte'' intrede gaat doen?)

  3. #3

    Standaard

    Zie releaselijst op www.dvd-home.nl

    Pieter
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Ik neem wel aan dat de ouders films (zeker de bekendere) ook op Blu ray en HD-DVD zullen verschijnen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •