De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: The Nine

  1. #1

    Standaard The Nine

    Afgelopen vrijdag op NL tv deze nieuwe serie begonnen.
    Leek me een leuke serie maar heb helaas de eerste 2 afleveringen gemist.
    Iemand die het welk heeft gezien of die meer info heeft over deze serie?

  2. #2

    Standaard

    Ik geloof dat deze serie alweer de strop heeft gekregen?

  3. #3

    Standaard

    Klopt!
    Heeft weeinig zin dus om hier aan te beginnen..
    Eerste zeven episodes zijn uitgezonden. De overige 6 (nog) niet..


    ABC takes 'The Nine' off the schedule
    The low-rated freshman drama "The Nine" -- about the aftermath of a botched robbery and hostage situation -- has been taken off the schedule, effective immediately.

    Seven episodes of "The Nine's" 13-episode order have aired. On Wednesday, the final night of the November sweep, ABC will air a special "20/20" in the low-rated serialized drama's 10 p.m. slot.

    According to the network, the remaining six episodes of "Nine," will return later in the season. The decision mirrors ABC's move this month to bench the new drama "Six Degrees." In its most recent airing, "Nine" averaged a minuscule 4.1 million viewers.


    http://www.tvrage.com/The_Nine

  4. #4

    Standaard

    Ik mag toch wel hopen dat ze in Nederland het volledige eerste (en enige?) seizoen hebben gekocht.
    In de VS is deze serie inderdaad al snel gecancelled wegens tegenvallende kijkcijfers.

  5. #5

    Standaard

    Dacht ook al dat deze serie was gecanceled, want Tim Daly speelt nu in Private Practice, GA spin off.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  6. #6

    Standaard

    jups deze serie was al snel gecanceled, of snel, njah eerst snel uit de lucht gehaald en toen na enkele maanden kwam het nieuws dat het niet terug zou komen. had inderdaad hele slechte kijkcijfers, echt hele slechte...
    maar ik dacht wel dat ik toen iets had gelezen dat je de afleveringen die wel klaar waren nog wel ergens zou kunnen zien, op de abc-site ofsow...

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Of gewoon via torrents of zo.

    Weet je wat me trouwens wel opvalt?
    Dat series,waar de hoofdpersonen,verbonden zijn door een bepaald event, vaak niet zo goed lopen, maar wel een sterke pilot hebben.
    Kijk bijvoorbeeld maar eens naar treshhold, een super pilot, en de tweede en derde aflevering waren ook super, maar toen begon het aftakelen, en bij de 8 was hij gecancelled, als ik me het goed herrinder.

    Best wel jammer eigenlijk, ik vond het wel een goede serie.

  8. #8

    Standaard

    Volgens net5 zend men hier alle 13 afl uit

  9. #9

    Standaard

    njah dat is wel fijn dan was ook wel raar anders dat net5 de serie zou aankopen zonder een echt 'einde' zeg maar. zou niet een verstandige aankoop zijn geweest, dit is nu een mooie opvulling denk ik dan maar voor Lost.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    njah dat is wel fijn dan was ook wel raar anders dat net5 de serie zou aankopen zonder een echt 'einde' zeg maar. zou niet een verstandige aankoop zijn geweest, dit is nu een mooie opvulling denk ik dan maar voor Lost.
    Vind het dan nog eigenlijk geen echt goede aankoop. Maar ik neem aan dat ze de serie niet voor een al te hoog bedrag hebben aangekocht, hoewel ik liever had gezien dat we een serie krijgen die elk jaar in het zomerseizoen terugkeert. Zoiets als the 4400 eigenlijk.

  11. #11

    Standaard

    njah the 400 was al op Talpa he, maar ik denk niet dat Net5 zomaar een serie aankoopt van welke ze weten dat ie al gecanceled is, of het moet dus zo zijn dat ze alleen deze afleveringen willen uitzenden en door met een andere serie.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    njah the 400 was al op Talpa he, maar ik denk niet dat Net5 zomaar een serie aankoopt van welke ze weten dat ie al gecanceled is, of het moet dus zo zijn dat ze alleen deze afleveringen willen uitzenden en door met een andere serie.
    Ik bedoel ook eigenlijk zoals the 4400 in Amerika, zo'n zomerseizoen serie :wink:
    Maar ach The Nine is een leuke serie, alleen jammer dat de serie niet meer seizoenen krijgt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •