Pagina 84 van 384 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 9600 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Een erg cool game-gerelateerd filmpje: Haloid

  2. #2077

    Standaard

    Het is weer zover. Een idioot schiet met een wapen zijn halve school zo'n beetje dood in Amerika en wie is de schuldige, games:

    http://www.gamer.nl/doc/38658
    http://www.gamer.nl/doc/38655
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #2078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Het is weer zover. Een idioot schiet met een wapen zijn halve school zo'n beetje dood in Amerika en wie is de schuldige, games:

    http://www.gamer.nl/doc/38658
    http://www.gamer.nl/doc/38655
    Erg makkelijk weer, het is gewoon een schandaal dat iemand die tegen (geweldadige) games strijd gelijk na zo'n slachtpartij de schuld direct bij de games legt.
    De achtergrond van die moordenaar is nog niet eens bekend en hij begint al te wijzen.
    Laat hem liever eens lekker naar zijn eigen overheid wijzen met hun wapenbeleid, je kunt in de States onderhand op iedere hoek van straat een schietwapen kopen.

    Maar goed, verkeerd topic voor zo'n discussie...

    Zijn er inmiddels al meer mensen die "Zelda - TP" uit hebben gespeeld?

  4. #2079

    Standaard

    Er is een derde schuldige : Prozac.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Er is een derde schuldige : Prozac.
    Dat is toch een anti-depresiva o.i.d.?

  6. #2081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Dat is toch een anti-depresiva o.i.d.?
    Yup, en bij tieners/jongeren is het grootste bij-effect de verdubbeling van het aantal zelfmoordpogingen in de eerste 2 maanden van gebruik....lekker geneesmiddel
    Er moet zo mogelijk altijd een familielid of voogd de eerste 2 maanden de gebruiker in de gaten houden en steunen...staat in de bijsluiter.



    Maar inderdaad, cool filmpje van Haloid
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #2082

    Standaard

    Ik lees net in de blog van Major Nelson dat er elk moment een nieuwe BC-patch vrij zou moeten komen. En daarmee worden de volgende Xbox-spellen speelbaar op de 360:

    Tenku (Japan only)
    Avatar: The Last Airbender
    Avatar: The Legend of Aang (EMEA/ANZ)
    Breakdown
    Call of Duty 2: Big Red One
    Call of Duty 3
    Cars
    Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex
    Daisenryaku VII
    FIFA Soccer 2007
    Full Spectrum Warrior
    Guilty Gear Isuka
    Innocent Tears (Japan only)
    Jet Set Radio Future
    King of Fighters 2002
    King of Fighters: Neowave
    Mad Dash Racing (Japan only)
    Mech Assault 2
    Mercenaries: Playground of Destruction
    Nascar 2006: Total Team Control
    NFL Fever 2004
    Oddworld Munch's Oddysee
    Panzer Dragoon Orta
    Petit Copter (Japan only)
    Phantom Dust
    Reservoir Dogs
    Return To Castle Wolfenstein
    Rugby League 2
    Sengoku Warriors (Japan only)
    Sonic Riders
    Soul Calibur 2 UPDATED
    Spider-Man 2
    Star Wars: Republic Commando
    Street Fighter Anniversary Collection
    Tiger Woods PGA Tour 07
    Tony Hawk's Underground
    Ultra Bust a Move /ULTRA Pazzle Bobble
    Unreal Championship 2
    Panzer Dragoon Orta! Yes!

    Zie http://www.majornelson.com/archive/2...at-update.aspx

  8. #2083

    Standaard

    Ps3 heeft alweer een systeemupdate: 1.7. Gisteravond ff geinstalleerd. Als ik het goed heb gelezen is de trilfunctie terug!? (klikte snel door met mijn slaperig hoofd, weet niet of ik het goed gelezen heb).
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #2084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ps3 heeft alweer een systeemupdate: 1.7. Gisteravond ff geinstalleerd. Als ik het goed heb gelezen is de trilfunctie terug!? (klikte snel door met mijn slaperig hoofd, weet niet of ik het goed gelezen heb).
    Huh! Hoe kunnen ze dat nou doen met een systeemupdate? Zit geen rumblepack in die 6-axis dingen toch?

  10. #2085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Huh! Hoe kunnen ze dat nou doen met een systeemupdate? Zit geen rumblepack in die 6-axis dingen toch?
    zal wel om de PS2 controllers gaan
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #2086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Erg makkelijk weer, het is gewoon een schandaal dat iemand die tegen (geweldadige) games strijd gelijk na zo'n slachtpartij de schuld direct bij de games legt.
    De achtergrond van die moordenaar is nog niet eens bekend en hij begint al te wijzen.
    Laat hem liever eens lekker naar zijn eigen overheid wijzen met hun wapenbeleid, je kunt in de States onderhand op iedere hoek van straat een schietwapen kopen.
    Inderdaad. De enige reden dat mensen GTA na zouden KUNNEN spelen is omdat ze daar WAPENS mogen bezitten.

    Wat heb ik toch een hekel aan die bekrompen zielen...

  12. #2087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Huh! Hoe kunnen ze dat nou doen met een systeemupdate? Zit geen rumblepack in die 6-axis dingen toch?
    Dat de PS3 er niet geen rumble heeft opzitten heeft te maken met wat onenigheid met de leverancier. Sony had gezegt dat trillen een beetje pasé is....
    Er zijn geruchten dat Sony weer van die controllers gaat maken voor de PS3.........

    Vnvnd maar weer eens verder met SSX Blur op de Wii, valt niet mee die game maar wel erg gaaf!

  13. #2088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    zal wel om de PS2 controllers gaan
    Dus men sluit hun oude ps2 controllers aan op de ps3? Volgens mij had Sony net zo goed die oude kunnen behouden bij de ps3. Alleen de triggers dan iets gewijzigd. Dat hele six-axis lijkt meer op een paniekreactie op de Wii.

  14. #2089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inderdaad. De enige reden dat mensen GTA na zouden KUNNEN spelen is omdat ze daar WAPENS mogen bezitten.

    Wat heb ik toch een hekel aan die bekrompen zielen...
    Zeker onzin dit verhaal. Wat een geziek zeg. die mensen spelen nooit games, maar toch klagen ze erover. Dan kunnen ze een groot deel van alle films ook gaan verbieden
    I always tell the truth. Even when I lie.

  15. #2090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Huh! Hoe kunnen ze dat nou doen met een systeemupdate? Zit geen rumblepack in die 6-axis dingen toch?
    Zal er niet vreemd van opkijken dat er straks een nieuwe 6-axis met tril functie in de schappen ligt en de eerste games al ontwikkeld zijn. Sony heeft niet zomaar water bij de wijn gedaan om weer de tril functie te kunnen gebruiken. Hier viel zowat de gehele gamewereld overheen destijds. We zullen zien....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #2091

    Standaard

    zo heel bijzonder is die trilfunctie toch ook weer niet

    Heb zat games gespeeld die de trilfunctie ondersteunden, maar als je er een tijdje mee bezig bent dan merk je het nog geen eens meer. Vind het maar een hoop ophef om niks
    I always tell the truth. Even when I lie.

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    zo heel bijzonder is die trilfunctie toch ook weer niet

    Heb zat games gespeeld die de trilfunctie ondersteunden, maar als je er een tijdje mee bezig bent dan merk je het nog geen eens meer. Vind het maar een hoop ophef om niks
    Op PS2 vond ik het wel leuk, maar niet meer dan dat. Bij de Wii is het wel even een extra dimensie, ook omdat je de remote in 1 hand vast hebt en is gewoon anders.

    Sony zelf vond het dus belangrijk genoeg om toch met trilfunctie te komen en dan zelf (erg) hoog van de toren blazen dat de tril functie zo 2006 is en niet next-gen.

  18. #2093

    Standaard

    Ok maar bij de Wii is het gewoon een ander verhaal.

    Maar ik doelde eigenlijk op de PS2 en de Xbox(360)
    Daar merk ik nauwelijks iets van de trilfunctie.
    Misschien alleen de 1ste paar keren , maar als je het spel vaker speelt merk ik er nauwelijks meer iets van.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  19. #2094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ok maar bij de Wii is het gewoon een ander verhaal.

    Maar ik doelde eigenlijk op de PS2 en de Xbox(360)
    Daar merk ik nauwelijks iets van de trilfunctie.
    Misschien alleen de 1ste paar keren , maar als je het spel vaker speelt merk ik er nauwelijks meer iets van.
    Misschien merk je het ook pas als het er niet is. Ik vind het er eigenlijk wel een beetje bijhoren. Aan de andere kant is het voor mij weer niet zo belangrijk dat ik een console er links voor zou laten liggen. En ik zou de trilfunctie van m'n 360 zo inruilen als dat ding niet zo'n tyfusherrie zou maken. Vooral bij PES 6 stoor ik me daar aan als ik wel 's nachts speel.

  20. #2095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Misschien merk je het ook pas als het er niet is. Ik vind het er eigenlijk wel een beetje bijhoren. Aan de andere kant is het voor mij weer niet zo belangrijk dat ik een console er links voor zou laten liggen. En ik zou de trilfunctie van m'n 360 zo inruilen als dat ding niet zo'n tyfusherrie zou maken. Vooral bij PES 6 stoor ik me daar aan als ik wel 's nachts speel.
    Idd. Die tyfusherrie vind ik ook zeer storend. Hopelijk hebben ze er wat aan gedaan bij de ge-upgrade 360. PES op de 360 erger ik me ook groen en geel aan. Me 360 gaat eind van de maand de deur uit en komt er een PS3 in. Kan ik eindelijk weer normaal pes spelen.

    Ik zou er ook zeker geen console voor links laten liggen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  21. #2096

    Standaard

    Ik zou vanwege een trilfunctie zeker geen console speciaal aanschaffen of links laten liggen. Leuk, grappig. Misschien mis je het wel indien niet aanwezig.

  22. #2097

    Standaard

    Het gaat er niet om of hij trilt, maar hoe hij trilt.....

    Gelukkig kun je ook zonder trillen veel plezier hebben.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #2098

    Standaard

    Er is een nieuw Nintendo DS game voor de sterren te halen.. ( 5000 )

    Spectrobes-game voor Nintendo DS
    Help Rallen, junior officier van de Planetary Patrol, om de Spectrobes tot leven te wekken en de planeetvernietigende Krawl te verslaan! Ter beschikking gesteld door Disney Interactive Studios. Let op: om deze game te spelen, dien je in het bezit te zijn van een Nintendo DS of Nintendo DS Lite.


    Helaas al uitverkocht
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #2099

    Standaard

    Kan me herinneren dat ze eerder zoiets lulligs gedaan hadden met Age of Empires, die stond op dezelfde manier op de site. Jammer, want zoek nog een mooi product om mijn sterren aan uit te geven. En dan bedoel ik geen Wii paraplu :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #2100

    Standaard

    Ik zit ook al tijden te wachten op wat speelbaars voor m'n sterren.

    In de tussentijd mooi filmpje voor de 360 bezitters ..

    een nieuw forza 2 filmpje.

    Een bijna zekere aanschaf wordt deze game
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 84 van 384 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •