Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 876 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Toch nog een heel irri foutje gevonden:

    (Als voorbeeld een nieuwsbericht gepakt).

    DEN BOSCH - De jaarlijkse bloei van giftige blauwalgen in Nederlandse wateren komt door de zachte winter en het zonnige weer van de afgelopen tijd maanden of weken eerder op gang.
    De waterschappen Dommel en Aa en Maas hebben de afgelopen dagen de eerste blauwalgen gevonden, onder meer in natuurgebied De Heinis in Den Bosch, zo werd maandag bekend.


    Het dikgedrukte/gekleurde kan je dus gewoon zien. En als je het probeert te editten, dan blijf je de tekst gewoon zien:

    DEN BOSCH - De jaarlijkse bloei van giftige blauwalgen in Nederlandse wateren komt door de zachte winter en het zonnige weer van de afgelopen tijd maanden of weken eerder op gang.
    De waterschappen Dommel en Aa en Maas hebben de afgelopen dagen de eerste blauwalgen gevonden, onder meer in natuurgebied De Heinis in Den Bosch, zo werd maandag bekend.


    En waarom is het zo dat als je Copy/Past dat je precies dezelfde lettertype enz krijgt als waar je 'm van copy't?

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Toch nog een heel irri foutje gevonden:

    Het dikgedrukte/gekleurde kan je dus gewoon zien. En als je het probeert te editten, dan blijf je de tekst gewoon zien:
    Da's in feite altijd zo geweest. Binnen spoiler tags moet je niet met aparte opmaak voor tekst werken.

  3. #403

    Standaard

    Ben er blij mee.
    Hardware.info is echt een ramp geworden met de nieuwe layout. Vindt het zo onoverzichtelijk. Kom er nu ook niet meer.
    Dit ziet er nog prima uit.


  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Bij de vorige software was het zo dat bij een nieuw bezoek alleen de nieuwe berichten sinds mijn vorige bezoek als 'ongelezen' werd beschouwd. Erg prettig, aangezien het erg overzichtelijk was. (Nieuwe) interessante threads waren op die manier opvallend op de eerste pagina.
    Ik vind het juist nu beter. Want als ik eens snel naar het forum kom kijken, maar geen tijd heb om door alles te gaan, dan wil ik niet dat door mijn blits-bezoek ineens de volgende keer alles als gelezen gemarkeerd staat ! Wil je toch alles als gelezen markeren dan kan je dat dus altijd doen met die shortcuts.

  5. #405
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Even een vraagje: Ik wilde net een berichtje typen, maar bij het gebruiken van accenten bij bepaalde letters (zoals é è ë) ging het mis. Ik kwam terecht op een search-pagina. Voor deze accenten gebruik ik altijd Alt + code (bijvoorbeeld ALT+0233 voor é). Deze kan ik hier kennelijk niet meer gebruiken. Hoe kan ik wel accenten intypen op dit forum zonder steeds te moeten kopieren vanuit Word of een ander programma?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #406

    Standaard

    Vreemd, heb ik geen problemen mee...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #407
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb het verschillende keren geprobeerd met accenten, maar telkens krijg ik resultaten van een search te zien (http://www.dvd.nl/forum/search.php?searchid=15709). Het begint al als ik het volgende intyp: ALT+02. Misschien handig om even verder informatie te geven, ik gebruik Firefox en Windows XP, taal van toetsenbord staat ingesteld op Engels (Verenigde Staten).
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #408

    Standaard

    Heb ook XP en taal van het toetsenbord is hetzelfde, maar gebruik IE 7. Dus misschien ligt het aan FF? Ik zou het verder ook zogauw niet weten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #409

    Standaard

    Ik heb er geen problemen mee en ik gebruik Firefox. Welke versie heb jij dan? Ik heb 2.0.0.3.

  10. #410
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb het net even geprobeerd op Internet Explorer 7 en daar zijn inderdaad geen problemen met accenten. Ik gebruik zelf Firefox 1.5.0.11.

    Wel een vreemde zaak, want dit is tot nu toe het enige forum of website waar ik dit probleem tegenkom. Maar dank voor de reacties, ik ben weer wat wijzer geworden.

    edit: Inmiddels heb ik versie 2.0.0.3 gedownload en alles werkt weer!
    Laatst aangepast door Eddy : 03-04-2007 om 17:26
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #411

    Standaard

    Lag het dus toch aan die eerdere versie. Wel vreemd dat je er nu ineens last van kreeg... Maar goed, fijn dat het weer naar behoren werkt! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik vind het juist nu beter. Want als ik eens snel naar het forum kom kijken, maar geen tijd heb om door alles te gaan, dan wil ik niet dat door mijn blits-bezoek ineens de volgende keer alles als gelezen gemarkeerd staat ! Wil je toch alles als gelezen markeren dan kan je dat dus altijd doen met die shortcuts.
    en hoe moet dat dan? die shortcuts?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    en hoe moet dat dan? die shortcuts?
    Bovenin bij directe links kun je kiezen voor markeer alle subforums als gelezen. Als je dit op de index doet markeerd hij alles als geleze, doe je het in een specifiek draadje/subforum, markeerd hij alleen dat.

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Bovenin bij directe links kun je kiezen voor markeer alle subforums als gelezen. Als je dit op de index doet markeerd hij alles als geleze, doe je het in een specifiek draadje/subforum, markeerd hij alleen dat.
    ok bedankt!
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  15. #415

    Standaard

    Is het al mogelijk om een link te gebruiken naar een dvd-collectie buiten Dvd-Profiler?


  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Is het al mogelijk om een link te gebruiken naar een dvd-collectie buiten Dvd-Profiler?
    Niet met een button, maar je kunt altijd een onderschrift maken met een link naar je eigen collectie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Niet met een button, maar je kunt altijd een onderschrift maken met een link naar je eigen collectie.
    Euhm... kijk nog eens goed in mijn onderschrift Ik doelde dan ook op het feit dat hier naar gekeken zou worden (omdat het waarschijnlijk technisch wel mogelijk zou zijn). Daarom wilde ik eens informeren of dit toevallig al uitgezocht was.


  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Euhm... kijk nog eens goed in mijn onderschrift Ik doelde dan ook op het feit dat hier naar gekeken zou worden (omdat het waarschijnlijk technisch wel mogelijk zou zijn). Daarom wilde ik eens informeren of dit toevallig al uitgezocht was.
    We hebben er naar gekeken en besloten om dit vanwege mogelijke security issues en de onmodereerbaarheid van het geheel niet te doen. Het blijft je uiteraard vrij staan om die link in je signature op te nemen.

  19. #419

  20. #420

    Standaard

    Hmm. Ik probeer een bericht van een andere website als quote in te voeren en dan krijg ik de melding "Het bericht is te kort. Voer minimaal 1 teken in" (of iets van die strekking).
    Wat kan dat nou zijn?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hmm. Ik probeer een bericht van een andere website als quote in te voeren en dan krijg ik de melding "Het bericht is te kort. Voer minimaal 1 teken in" (of iets van die strekking).
    Wat kan dat nou zijn?
    Tekst binnen [quote] tags geldt niet als tekst in het "echte" bericht. Er wordt bij het tellen van het aantal karakters in een bericht alleen gekeken naar de tekst buiten de [quote] tags.

    Dus als voorbeeld, in dit bericht begint het tellen van het aantal karakters bij "
    Tekst binnen [quote] tags..."

  22. #422

    Standaard

    Al een lange tijd niet meer op het forum geweest maar vind het een goede verandering. Heb vBulletin altijd al fijn gevonden en het reageert wat sneller als het een groot forum is. Goede verbetering.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  23. #423

    Standaard

    Ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar ik vind het erg irritant dat in de laatste reacties lijst van het forum op de frontpage nu ook de te koop aangeboden/gevraagd topics in komen te staan. Dit maakt het eens zo handige overzicht nu vrij chaotisch. Zelfs pricewatch topics komen hier naar voren terwijl daar toch een aparte kolom naast is.

    Is hier niet iets aan te doen dat bepaalde delen van het Forum worden uitgesloten van die lijst zoals het met de oude software was?

  24. #424

    Standaard

    Ik hoop van wel, want ik irriteer me er ook aan.

  25. #425

    Standaard

    Het is zeer storend dat als ik links wil toevoegen in mijn signature dat die niet gewoon in mijn profiel in code wordt weergegeven.
    Ik ben nu al 5 minuten bezig om de ene site bold te maken en de andere niet. En de site blijft het maar fout weergeven.
    Is dat een instelling in mijn profiel of iets dat bij het nieuwe forum hoort?
    Want het is dus gewoon absoluut storend dat ik het nie in code zie....
    edit: ik voeg gewoon bold tags toe bij de ene site, en geen bold tags bij de andere, en toch staan ze in mijn preview allebei bold?
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-04-2007 om 12:47

Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •