Pagina 84 van 136 EersteEerste ... 347480818283848586878894134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2076

    Standaard

    Hmz weinig mooie titels deze maand (die ik nog niet heb), heb maar voor Saw II gekozen.

  2. #2077

    Standaard

    Hier nog steeds geen magazine binnen, wel de dvd. Vanmiddag maar eens gaan mailen.

  3. #2078

    Standaard

    Ik heb de afgelopen week heel wat winkels nagelopen maar de 9,95 versie heb ik niet kunnen vinden. Wel alleen het boekje zelf zonder de films maar deze wil ik niet, weten jullie misschien waarom deze niet in de winkel ligt want hij zou er 22 maart al te koop zijn in de winkels.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  4. #2079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen week heel wat winkels nagelopen maar de 9,95 versie heb ik niet kunnen vinden. Wel alleen het boekje zelf zonder de films maar deze wil ik niet, weten jullie misschien waarom deze niet in de winkel ligt want hij zou er 22 maart al te koop zijn in de winkels.
    Heeft waarschijnlijk hiermee te maken: http://www.filmvalley.nl/LetOp.php

  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    nou ja,

    ik hoor teveel verhalen dat het blad te laat is en/of de keuzedvd verkeerd is

    bovendien kies ik liever mijn eigen collectie al zat er deze maand wel een leuk rijtje tussen

    Als ik jou was zou ik eens het blad op proef proberen in de winkel kopen of een halfjaarlijks abbo. Je kunt dan ook zelf beslissen of het echt een *** servise is. Het blad beoordeeld elk soort film/genre/intervieuws etc. :razz:

  6. #2081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik eens het blad op proef proberen in de winkel kopen of een halfjaarlijks abbo. Je kunt dan ook zelf beslissen of het echt een *** servise is. Het blad beoordeeld elk soort film/genre/intervieuws etc. :razz:
    Ik denk dat dat komt omdat mensen alleen iets te melden hebben als het niet goed is, kan goed zijn dat er maar een paar gevallen verkeerd gaan terwijl de rest goed aankomt. Maar niemand die daar dan iets over zegt. Ik heb iig nog geen problemen gehad en als die er waren was het alweer snel opgelost.

  7. #2082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Ik denk dat dat komt omdat mensen alleen iets te melden hebben als het niet goed is, kan goed zijn dat er maar een paar gevallen verkeerd gaan terwijl de rest goed aankomt. Maar niemand die daar dan iets over zegt. Ik heb iig nog geen problemen gehad en als die er waren was het alweer snel opgelost.
    Precies! Ik zou echt niet zonder het blad kunnen!

  8. #2083

    Standaard

    Moet zeggen dat ik het blad vooral inhoudelijk steeds sterker ga vinden met interviews en achtergrondverhalen. Dit was een jaar geleden nog vrij mager.

  9. #2084

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik het blad vooral inhoudelijk steeds sterker ga vinden met interviews en achtergrondverhalen. Dit was een jaar geleden nog vrij mager.
    Ik vond het eerst al niet slecht, maar er zit een opgaande lijn in.

    Vooral wat achtergronden over 'oudere' films vind ik wel leuk om te lezen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #2085

    Standaard

    Twijfelde erg tussen the Three Burials of Melquiades Estrada en Burt Munro: the World's Fastest Indian.
    Echter, nu ben ik bij Videoland toch gezwicht om aldaar 3 koop-dvd's (lees 3 maagdelijke Rental Versions) voor 10,= totaal aan te schaffen. t.w.
    the Three Burials of Melquiades Estrada
    Burt Munro the World's Fastest Indian en
    Lucky Numver Slevin

    Volgende maand bij ga ik bij FilmValley dan maar voor Serenity.
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  11. #2086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Heeft waarschijnlijk hiermee te maken: http://www.filmvalley.nl/LetOp.php
    Ja klopt kwam ik later ook pas achter maar nu heb ik hem toch met de 3 dvd's .. Saw en The Aviator 2x
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #2087

    Standaard

    Eindelijk binnen, woensdag een mailtje gestuurd dat ik nog niks had gekregen en vandaag via de gewone post toch gekregen. Alleen zit er Saw + The Aviator bij i.p.v. The Unbearable Lightness of Being S.E. Dat wordt weer mailen
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  13. #2088

    Standaard

    Weet iemand toevallig of de editie van Lucky Number Slevin die je kunt kiezen alléén NL ondertiteling heeft? Want ik wil Engelse ondertiteling...

    EDIT: Alleen NL volgens de cover die te vinden is op FRS.nl.

    Zelfde vraag dan voor Serenity! Alleen NL of ook EN?
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 04-04-2007 om 12:18

  14. #2089

    Standaard

    DVDProfiler geeft ook Engelse subs weer, Herjan. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #2090

    Standaard

    Van Serenity! Ik zie het. En Profiler bevestigt inderdaad NL subs van L.N. Slevin. Serentiy it is, dan!

  16. #2091

    Standaard

    Hij zat net weer bij de post. Vanavond even doorheen bladeren.

  17. #2092

    Standaard

    Weet niet, ik was alleen tussen de middag even thuis. Ben nu weer op het werk, en ik had helaas geen tijd om er even in te kijken.

  18. #2093

    Standaard

    Keuzetitels voor de volgende:
    * The Matador
    * Y Tu Mama Tambien
    * Salo
    * Kinsey
    * Spirited Away

  19. #2094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    wat zijn de keuzetitels voor de volgende keer?
    Standaard: The Machinist

    Keuze-dvd's:
    The Matador
    Spirited Away
    Kinsey
    Saló
    Y Tu Mama Tambien


  20. #2095

    Standaard

    Zitten wel wat titels tussen die ik een keertje wil zien

  21. #2096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Zitten wel wat titels tussen die ik een keertje wil zien
    Ik ga voor the Machinist, maar die andere titels zijn ook niet slecht.

  22. #2097

    Standaard

    The Matador iemand die al gezien en hoe is die de rest heb ik al, of hoef ik niet!?

  23. #2098

    Standaard

    Ik ga denk ik voor Spirited Away... toch maar eens aan wagen.

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Ik ga denk ik voor Spirited Away... toch maar eens aan wagen.
    Lastig... mischien dat ik hetzelfde doe... The Machinist heb ik al staan... de rest spreekt me niet direct aan...
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #2100

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen vandaag, ga volgende keer denk ik voor The Machinist, maar ben er nog niet helemaal uit. Wel raar dat er geen echte review met punt en al van Spider-Man 3 in staat. Binnenkort maar eens op de site kijken

Pagina 84 van 136 EersteEerste ... 347480818283848586878894134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •