Pagina 47 van 76 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1151

    Standaard

    Damn, Damn, Damn. Ik vond 19 niet zo goed, maar deze was weer geweldig. Ik kan echt niet meer wachten op die laatste twee.

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Damn, Damn, Damn. Ik vond 19 niet zo goed, maar deze was weer geweldig. Ik kan echt niet meer wachten op die laatste twee.
    Hij was idd erg goed, maar ik zie steeds meer een opbouw naar een derde seizoen en om de een of andere reden heb ik daar niet zoveel vertrouwen in...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #1153

    Standaard

    Goddamn wat een geweldige serie.

    og jah, leuk om te zien:

    www.europeangoldfinch.net

  4. #1154

    Standaard

    Ja en nu nog het bijbehorende merchandise van Prison Break.
    Vandaag kwam de proto type van Michael Scofield head sculpt binnen.

    En nu ga ik proberen hier een 12" figure van te maken.







    En aflevering 20 was weer tegek.
    Op naar de laatste 2 afleveringen.

  5. #1155
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    [spoiler:2bd68017eb]Iemand anders trouwens opgevallen dat er een scene uit episode 21,of misschien wel 22 zat in de promo van 20, de scene waar de fbi agenten vertellen dat ze een warrent hebben voor zijn arrestatie tegen mahone zat helemaal niet in de episode[/spoiler:2bd68017eb]

  6. #1156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yoeri
    [spoiler:fbbea2d069]Iemand anders trouwens opgevallen dat er een scene uit episode 21,of misschien wel 22 zat in de promo van 20, de scene waar de fbi agenten vertellen dat ze een warrent hebben voor zijn arrestatie tegen mahone zat helemaal niet in de episode[/spoiler:fbbea2d069]
    ja klopt nou je et zegt

  7. #1157

    Standaard

    Prison Break Renewed for Season Three

    Fox has renewed "Prison Break" through the 2007-08 TV season, the show's third. The show has won its slot in adults 18-34 and come in second with adults 18-49.

    Executive producer Paul Scheuring said his team had been proceeding with this year's season finale cliffhanger and had already mapped out much of season three when they received the firm pickup Tuesday.

    "We already knew where we were going," he said. "Most of the major players are returning, but it will be a reconceptualization again, just like it was in season two."

    Season three's storyline will expand internationally; the show also plans to add at least four new cast members -- two men, two women, none American. Casting likely will take place in May.

    "Prison Break" will continue to shoot in Dallas next season (having moved there this year after filming the season one prison-set episodes outside of Chicago). But crews will spend more time shooting in Florida and Louisiana, Scheuring said.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #1158

    Standaard

    Aflevering 20 was weer goed, maar ze moeten der echt een einde aan breien, anders wordt t te langdradig. Dit seizoen moet nog 2 afleveringen dus dat zou mooi zijn. Helaas las ik net dat er een seizoen 3 komt. Jammer van zon goeie serie.

  9. #1159
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Episode 21 spoilers!

    [spoiler:34476ba270]

    Episode 21 Promo:
    http://www.youtube.com/watch?v=t9Q6lyEZ4VM

    We zien hier:

    - Mahone die micheal vind waarna ze gaan vechten
    - sara die veroordeeld wordt tot een celstraf in een level 2 gevangenis
    - T-Bag die vuurt op iemand en weg rent
    - Sucre die ergens van schrikt
    - Licoln die vecht met Mahone
    - Kellerman met een gun tegen zn hoofd aan terwijl hij een militair uniform draagt --> waarschijnlijk pleegt hij,of tracht hij zelfmoord.
    - Tbag die vecht met Micheal

    Episode 21 2 min scene preview:
    http://www.youtube.com/watch?v=y7VoM...nhunt%2Ecom%2F

    -Michael ontmoet Sucre weer en helpt hem Maricruz op te sporen.

    [/spoiler:34476ba270]

  10. #1160

    Standaard

    volgens mij gaat het nu heel spannend worden, 20 was een leuke aflevering, alleen irritant dat Michael altijd zijn gelijk wilt krijgen en de boel loopt op te focken

  11. #1161

    Standaard

    [spoiler:8a9dc1f8c9]omg dat schip zag er echt nep uit toen ze aan het varen waren.[/spoiler:8a9dc1f8c9]

    de promo pics voor de ena laatste http://www.prisonbreak-online.com/ga...up&cat=0&pos=2

  12. #1162

    Standaard

    [spoiler:b78fd2d182]Zou me toch een anticlimax worden, als blijkt dat ze aan het einde van dit seizoen weer de bak in gaan... Nu is juist het moment voor de grote "overwinning". Wat volgt er dan? Weer een masterplan om eruit te breken, of een improvisatie? Er is geen hulp meer van buitenaf. Iedereen is zo'n beetje dood. Ben erg benieuwd hoe ze zich hier uit gaan schrijven.[/spoiler:b78fd2d182]
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #1163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    [spoiler:b50180d397]Zou me toch een anticlimax worden, als blijkt dat ze aan het einde van dit seizoen weer de bak in gaan... Nu is juist het moment voor de grote "overwinning". Wat volgt er dan? Weer een masterplan om eruit te breken, of een improvisatie? Er is geen hulp meer van buitenaf. Iedereen is zo'n beetje dood. Ben erg benieuwd hoe ze zich hier uit gaan schrijven.[/spoiler:b50180d397]
    [spoiler:b50180d397]er worden een hoop vragen beantwoord en er komen weer nieuwe bij en ik las ook ergens dat er 4 nieuwe characters bij komen. 1 daarvan is een vrouw die net zo intiligent is als michael.[/spoiler:b50180d397]

  14. #1164

    Standaard

    Dat is even anders.

    Alleen vervelend dat je de spoilers nu kan lezen, hopelijk wordt daar nog wat op gevonden.

    Ik heb juist weer gelezen dat er maar twee nieuwe castmembers bij komen...

  15. #1165

    Standaard

    sommige spoilers kanik wel lezen en andere weer niet. raar is dat.
    morgen ga ik maar niet kijken zodat ik de 2 laatste achter mekaar kan kijken.

  16. #1166
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    wauw wauw wauw!!!!


    wat is eps 21 een TOP episode.

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    wauw wauw wauw!!!!


    wat is eps 21 een TOP episode.
    Ja, zeker een gave episode :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1168

    Standaard

    Zeker, en nu nog maar 1 aflevering te gaan.

  19. #1169

    Standaard

    wat een fucking heerlijke aflevering, elke seconde gebeurde er iets super vets

    T-Bag eindelijk dood en echt respect naar Kellerman

    nu nog 1 te gaan

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    wat een fucking heerlijke aflevering, elke seconde gebeurde er iets super vets

    knipknip

    nu nog 1 te gaan
    In de promo van de finale ziet T-Bag ie er nog aardig levend uit.

  21. #1171

    Standaard

    Het was inderdaad een goede aflevering. Gebeurde veel, de laatste zal wel nog drukker worden. En T-Bag werd in zn goede arm/hand of iets dergelijks gestoken zodat ie die waarschijnlijk ook niet meer kan gebruiken ofzo, maar hij is alleen opgepakt, niet bepaald dood

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    wat een fucking heerlijke aflevering, elke seconde gebeurde er iets super vets

    T-Bag eindelijk dood en echt respect naar Kellerman

    nu nog 1 te gaan
    T-Bag dood?

  23. #1173

    Standaard

    Iemand heeft niet opgelet...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #1174

    Standaard

    Het lijkt me wel als er een mes in je pols hangt, die promo heb ik nog niet gezien

  25. #1175

    Standaard

    ik moet de episode nog dl/kijken, ga ik vanavond maar doen... als ik de reacties en de spoilers hier lees (ja ik kan niet wachten) gaat het weer te gek worden.... Kijk er al naar uit
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 47 van 76 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •