Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 876 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Daar ben ik het mee eens, das irritant.
    Wat me ook opviel (of ik heb het nog niet ondekt, dat kan ook :P) is dat je alleen maar 1 bericht tegelijk kan quoten? ik bedoel: bij de oude versie was het zo dat als iemand mijn bericht quotte (sp??) en ik daar weer op reageerde dan zag je alle quotes. Nu alleen maar het berichtje waar je als laatste op reageerde. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
    Dat is gewenning. Het was zeker handig maar je kreeg daardoor ook vaar irritant lange quotes. Het blijft wel wat overzichterlijker zo alleen moet je meer teruglezen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #127

    Standaard

    Ik vind het wel vervelend dat de datum niet meer wordt getoond bij een bericht. Vooral bij de pricewatch vind ik dat vervelend. Zo kan een bepaalde prijs dateren van enkele jaren geleden, maar je kan dat dan niet zien... Kan daar iets aan worden gedaan?
    There is only one real truth: causality!...

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard Bekijk bericht
    Ik vind het wel vervelend dat de datum niet meer wordt getoond bij een bericht. Vooral bij de pricewatch vind ik dat vervelend. Zo kan een bepaalde prijs dateren van enkele jaren geleden, maar je dat dat dan niet zien... Kan daar iets aan worden gedaan?
    datum staat wel bij een bericht, links bovenaan

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is gewenning. Het was zeker handig maar je kreeg daardoor ook vaar irritant lange quotes. Het blijft wel wat overzichterlijker zo alleen moet je meer teruglezen.
    Ja das idd. het enige handige.

    trouwens: moet je bij ieder topic waar je je op abonneert ook opnieuw instellen dat je "directe kennisgeving per e-mail" wilt? krijg tot nu toe alleen maar mailtjes van 1 topic, terwijl ik er "al " op 4 geabonneerd ben?
    Laatst aangepast door TheGodfather : 25-03-2007 om 13:24
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is gewenning. Het was zeker handig maar je kreeg daardoor ook vaar irritant lange quotes. Het blijft wel wat overzichterlijker zo alleen moet je meer teruglezen.
    Dat was juist totaal niet handig .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #131

    Standaard


    Wat is nou precies het verschil?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat ik verschrikkelijk irritant vind:

    Bovenaan de pagina heb je deze menu optie:

    DVD.nl Forum » Hardware » Home Theater Algemeen (een voorbeeldje)

    Dit staat niet onderaan de pagina en dus moet je helemaal naar boven scrollen om terug te gaan naar Hardware.

    HEEL irritant.
    Meneer is niet bekend met de "HOME" functionaliteit (jaja, een van die knopjes die je bijna nooit gebruikt op je toetsenbord...maar hij zit er echt!)
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Meneer is niet bekend met de "HOME" functionaliteit (jaja, een van die knopjes die je bijna nooit gebruikt op je toetsenbord...maar hij zit er echt!)
    dan moet ie wel werken, en dat doet ie niet
    Tenminste bij mij niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #134
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Meneer is niet bekend met de "HOME" functionaliteit (jaja, een van die knopjes die je bijna nooit gebruikt op je toetsenbord...maar hij zit er echt!)
    Ja, daar ben ik bekend mee, maar het is omslachtiger dan gewoon even te klikken met je muis!

    Mensen die veel deze functionaliteit gebruiken zullen hem dus ook erg gaan missen, daarom pleiten wij gebruikers ervoor dat deze functie terug komt. Voor ons een toegevoegde waarde, voor jou maakt het geen reet uit, en voor de crew een kleine aanpassing.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    dan moet ie wel werken, en dat doet ie niet
    Tenminste bij mij niet
    Bij mij doet "Home" het prima :P.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Meneer is niet bekend met de "HOME" functionaliteit (jaja, een van die knopjes die je bijna nooit gebruikt op je toetsenbord...maar hij zit er echt!)
    Ja, meneer is debiel.........

    Afgezien van het feit dat ik dat inderdaad nog nooit geprobeerd had moet ik zeggen dat ik het toch onhandig vind. Ik heb m'n muis dan vast en wil dus met een muisklik terug, niet m'n muis weer loslaten om op een toets te drukkken. :wink:

    En met home kom je bovenaan de pagina, dat is dus NIET wat ik wil dus lees m'n opmerking nogmaals.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #137

    Standaard

    Help!!

    Ik krijg elke keer als iemand iets post telkens een e-mail bericht. Dus bijv: in dit topic, telkens als iemand iets post krijg ik een mailtje dat er iets nieuws is geplaatst. Dus nu heb ik bij 5 mailtjes over hetzelfde topic.
    Maar ik moet toch pas een nieuw mailtje krijgen als ik het desbtreffende topic heb gelezen. Zo komt mijn outlook supersnel vol


  13. #138

    Talking

    Nou krijg je eindelijk eens mail.......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #139

    Standaard

    Wat ook vervelend is, is dat bij een nieuwe PM de software je laatste PM niet meer wist. Ik moet ruimte vrijmaken, en degene waar ik de PM naar toestuur ook. En kan ook geen e-mail meer sturen omdat die knop in het profiel ook niet meer aanwezig is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Help!!

    Ik krijg elke keer als iemand iets post telkens een e-mail bericht. Dus bijv: in dit topic, telkens als iemand iets post krijg ik een mailtje dat er iets nieuws is geplaatst. Dus nu heb ik bij 5 mailtjes over hetzelfde topic.
    Maar ik moet toch pas een nieuw mailtje krijgen als ik het desbtreffende topic heb gelezen. Zo komt mijn outlook supersnel vol

    Hoe kun je het nou erg vinden dat je een mailtje krijgt wanneer ik op een reactie heb geplaatst?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #141

    Standaard

    Wat zijn jullie allemaal lief vandaag zeg

  17. #142

    Standaard

    Oeh, wat een verschrikkelijk taakbalk heb je trouwens .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Oeh, wat een verschrikkelijk taakbalk heb je trouwens .

    Ik gebruik heel veel programma's dus vind het handig dat ik ze meteen kan aanklikken, beter dan dat die allemaal op het bureaublad staan

  19. #144

    Standaard

    nog 1 klein dingetje dat me opviel (en ik weet niet of dat veranderd kan worden, zo ja dan graag ):als je een mailtje ontvangt van een topic waarop je geabonneerd bent staat ook gelijk de inhoud van die post al in het mailtje zelf. Dat hoeft van mij niet

    Wat wel makkelijk is: je kunt je ook op een heel subforum in 1 keer abonneren
    Laatst aangepast door TheGodfather : 25-03-2007 om 13:57
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #145

    Standaard

    Even een vraagje aan de (technische) crew. Veel mensen hebben al opgemerkt dat de onoverzichtelijkheid waarschijnlijk voor een groot deel komt door het feit dat elk bericht een apart blokje is.

    Is het mogelijk om alles aan elkaar weer te geven of kan dit niet met deze software?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #146

    Standaard

    Kun je trouwens nog steeds één subforum als gelezen markeren of alleen alles tegelijk?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Even een vraagje aan de (technische) crew. Veel mensen hebben al opgemerkt dat de onoverzichtelijkheid waarschijnlijk voor een groot deel komt door het feit dat elk bericht een apart blokje is.

    Is het mogelijk om alles aan elkaar weer te geven of kan dit niet met deze software?
    Ja dat kan, maar nee dat zijn we zo 1-2-3 niet van plan.

    Ik denk echt dat dit allemaal een kwestie van even wennen is. Op onze zustersite Hardware.Info zijn we op een gegeven moment ook over gegaan van phpBB naar vBulletin. En ook daar kregen we een bak stront over ons heen, net als hier. Na een weekje wilde echter iedereen niet anders meer.

    vBulletin is een stuk sneller en uitgebreider dan phpBB. De belangrijkste reden voor de overstap was nog wel dat het DVD.nl forum zo groot is geworden dat de search van phpBB compleet niet meer werkte. Uiteraard is het echter zo dat veel opties binnen vBulletin op een compleet andere plek zitten van bij phpBB en dat veel dingen ook net even anders werken. Dat is even wennen, zowel voor de crew als voor de bezoekers.

    Maar zoals gezegd, op onze zuster site hebben we deze overstap eerder ook gemaakt en daar is iedereen er toch erg blij mee na een aanvankelijke berg gezeur die veel wegheeft van wat hier nu zich afspeelt.

  23. #148

    Standaard

    Maximale aantal plaatjes is overigens verhoogd. Thread titel aanpassen kan nu ook, i.v.m. de handelsfora.

    De +Quote knop is om meerdere berichten tegelijkertijd te quoten. Dat werkt echter helaas nog niet goed. Wordt aan gewerkt!

    Wat er met de veiliging gebeurt laat ik aan de forum crew over.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Ja dat kan, maar nee dat zijn we zo 1-2-3 niet van plan.
    Uiteraard is het wennen, maar ik denk toch dat het de overzichtelijkheid wel ten goede zal komen als dat wel gedaan wordt
    Just an idea. Weet ook niet of het wellicht te veel werk is ofzo...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #150

    Standaard

    Klopt het ook dat de search maar maximaal 500 resultaten weergeeft?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •