Pagina 51 van 139 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    Het zal me niet verbazen als we er niets over te weten komen. We weten nog steeds niets over de pa van Jack, die was plotseling ook uit z'n kistje verdwenen in Seizoen 1.
    [spoiler:6849b02057]Dat heeft ook gewoon met de 'grote' onthulling te maken. Er waren immers meer mensen die rare dingen zagen. Die geest van Walt, dat zwarte paard etc. etc.[/spoiler:6849b02057]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #1252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    Het zal me niet verbazen als we er niets over te weten komen. We weten nog steeds niets over de pa van Jack, die was plotseling ook uit z'n kistje verdwenen in Seizoen 1.
    [spoiler:4de044b63e]Dat heeft ook gewoon met de 'grote' onthulling te maken. Er waren immers meer mensen die rare dingen zagen. Die geest van Walt, dat zwarte paard etc. etc.[/spoiler:4de044b63e]
    [spoiler:4de044b63e]En zoals we weten, is dat waarschijnlijk het monster, kijk maar naar Yemi in 3X05[/spoiler:4de044b63e]

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Dat gaat pas later komen.

    Veel later...
    Het zal me niet verbazen als we er niets over te weten komen. We weten nog steeds niets over de pa van Jack, die was plotseling ook uit z'n kistje verdwenen in Seizoen 1.
    [spoiler:b76deecdaf]Dat heeft ook gewoon met de 'grote' onthulling te maken. Er waren immers meer mensen die rare dingen zagen. Die geest van Walt, dat zwarte paard etc. etc.[/spoiler:b76deecdaf]
    [spoiler:b76deecdaf]En zoals we weten, is dat waarschijnlijk het monster, kijk maar naar Yemi in 3X05[/spoiler:b76deecdaf]
    [spoiler:b76deecdaf]Nee, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk en is volgensmij ook al uitgesloten door de schrijvers, evenals vagevuur, tijdreizen en nog een aantal dingen[/spoiler:b76deecdaf]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #1254

    Standaard

    [spoiler:e7bb06e050]Volgens mij heeft dat met het monster te maken, hoor. Het monster kan duidelijk beelden oproepen (zie Mr. Eko's laatste aflevering), en de makers hebben ook al gezegd dat het andere vormen kan aannemen, en dat we het monster misschien vaker hebben gezien dan we denken (de Hurley bird?).[/spoiler:e7bb06e050]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    [spoiler:d27be89377]Volgens mij heeft dat met het monster te maken, hoor. Het monster kan duidelijk beelden oproepen (zie Mr. Eko's laatste aflevering), en de makers hebben ook al gezegd dat het andere vormen kan aannemen, en dat we het monster misschien vaker hebben gezien dan we denken (de Hurley bird?).[/spoiler:d27be89377]
    [spoiler:d27be89377]Helemaal waar, maar het is alleen geen monster maar een soort verdedigingsmechanisme. Volgensmij is het gemaakt door Dharma. Maar goed, zeker weten doen we het nooit natuurlijk [/spoiler:d27be89377]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #1256

    Standaard

    [spoiler:2089a3073b]Ja, inderdaad, maar het wordt in de wandelgangen geloof ik nog steeds het monster genoemd.

    De promo voor as woensdag toonde dat de Losties een beveiligingssysteem tegenkomen, dus wie weet wat we nog te zien krijgen. [/spoiler:2089a3073b]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #1257

    Standaard

    Geweldige Ep! De spanning wordt opgevoerd en ik vond het een hele mooie flashback[spoiler:0d5a07c6ee] al had ik al verwacht dat pappa Jack de vader van Claire was[/spoiler:0d5a07c6ee] Daarnaast ziet de promo er voor volgende week goed uit! Eindelijk the John Locke story!!!


  8. #1258

    Standaard

    Volgende week komen we idd eindelijk meer te weten over John Locke. [spoiler:ce068bf114]En de hereniging tussen Jack en Kate[/spoiler:ce068bf114]

    Het niveau is iig weer terug op dat van het 1e seizoen, nu maar hopen dat ze dat volhouden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #1259

    Standaard

    is er iemand die mischien weet hoelangt het duurt na het eind van seizoen 3 dat de NL DVD release komt ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    is er iemand die mischien weet hoelangt het duurt na het eind van seizoen 3 dat de NL DVD release komt ?
    aangezien ze nog maar aan afl 12 zitten in de vs zou ik zeggen de kerstperiode ? of mss deze zomer al weer zo een lousy deel 1 box

  11. #1261

    Standaard

    Hopelijk eind van de zomer, tenzij ze weer twee van die halve seizoenen uitbrengen (die dan dus rond augustus/september komen). In dat geval zal de volledige seizoensbox denk ik pas in december uitkomen.
    Tenminste, zo was het met seizoen 2.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #1262

    Standaard

    Ik vond dit ook alweer een top aflevering. De stijgende lijn zet zich duidelijk voort. En dat einde was wel erg gaaf gedaan.

    [spoiler:26845ee38a] Meneer ooglapje wilde al wat kwijt over John maar Danielle stoorde ´em [/spoiler:26845ee38a]

  13. #1263

    Standaard

    Wat een heerlijke aflevering!

    [spoiler:cd7e4dbdfe]Met dat 'schild' om het dorp heen. Volgens mij is die Rus helemaal niet dood ook :wink:[/spoiler:cd7e4dbdfe]

    Belooft weer een heleboel goeds... Volgende week a.u.b. deze (verhaal)lijn doorzetten en niet weer op een ander spoor verdergaan!

    En eehm:

    [spoiler:cd7e4dbdfe]He's the father of all, volgens mij [/spoiler:cd7e4dbdfe]

    Letterlijk en figuurlijk, want volgens mij heeft Papa Jack wel wat meer brokjes in de pap!

  14. #1264

  15. #1265

    Standaard

    Mensen denk aan de spoilers...

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Zal hij Alvar Hanso himself zijn? 8)
    [spoiler:8a05587317]Nee, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat hij de leider is van het hele project op het eiland. Alvar Hanso was waarschijnlijk degene die de theorie van het 'experiment' op het eiland op papier heeft gezet o.i.d.[/spoiler:8a05587317]

  17. #1267

    Standaard

    Vanavond is het weer zover: aflevering 3 op TV! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1268

    Standaard

    [spoiler:0763a00916]haha die Jack rustig een balletje gooien met die "Others"! [/spoiler:0763a00916]Goede aflevering weer, ben ergggg benieuwd naar volgende week!

    [spoiler:0763a00916]En heb ook het idee dat de vader van Jack, en die blonde chick, nog een hele grote rol gaat spelen in het verhaal. [/spoiler:0763a00916]

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Vanavond is het weer zover: aflevering 3 op TV! 8)
    Vond het een zeer goede aflevering! Zo ken ik LOST weer.

  20. #1270

    Standaard

    Ja, de laatste 3 weken is Lost echt terug op goeie weg. [spoiler:d1fc26f350]Enkel de Claire flashbacks vond ik minder en het idee dat Jack nu bevriend is met The Others vind ik belachelijk, maar mss hebben ze een goeie uitleg in de volgende ep voor dit.[/spoiler:d1fc26f350]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Ja, de laatste 3 weken is Lost echt terug op goeie weg. [spoiler:51078541d1]Enkel de Claire flashbacks vond ik minder en het idee dat Jack nu bevriend is met The Others vind ik belachelijk, maar mss hebben ze een goeie uitleg in de volgende ep voor dit.[/spoiler:51078541d1]
    Denk niet [spoiler:51078541d1] dat hij bevriend is hoor, of ze hebben hem ge-brainwashed, of hij speelt een spelletje...[/spoiler:51078541d1]

  22. #1272

    Standaard

    [spoiler:de78d5be1a]zou het wel erg snel vinden dat hij gebrain washed is. Ik denk dat hij doet alsof hij bevriend is zodat hij het gebied kan verkennen. Alleen maar tegenwerken dan blijf je alleen maar in een kamer opgesloten en dat heeft ook geen nut...[/spoiler:de78d5be1a]

  23. #1273

    Standaard

    A
    Laatst aangepast door Ro1671 : 19-12-2018 om 21:51

  24. #1274

    Standaard

    [spoiler:04953eacce]Er is een hele Jate-trailer voor de komende aflevering gemaakt, het lijkt erop dat we een erg emotionele aflevering krijgen.[/spoiler:04953eacce]

  25. #1275

    Standaard

    kwam er vandaag toevallig achter dat sommige karakters vernoemd zijn naar bekende filosofen (weet niet of dit iemand anders al eerder was opgevallen).

    Desmond Hume - David Hume
    John Locke - John Locke
    Alex en Danielle Rousseau - Jean-Jaqcues Rousseau
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Pagina 51 van 139 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •