De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch Filmworks: Eerste seizoen TV-politieserie Dempsey &

    Dutch Filmworks: Eerste seizoen TV-politieserie Dempsey & Makepeace op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    oh crap, hier zat ik al een tijdje op te wachten... maar DFW? dat kan maar 1 ding betekenen: een FUBAR release....
    wow, het zijn in iedergeval wel echt alle afleveringen van seizoen 1 (volgens IMDB)

  3. #3

    Standaard

    Alle afleveringen van S1? Verdr... ze beginnen bij DFW eindelijk hun huiswerk te maken. Al goed dat het OAR 1.33:1 is, dat kunnen ze dan tenminste niet meer verknoeien.
    Alhoewel...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    EIN-DE-LIJK!!

    Hier zat ik al heel lang op te wachten.

  5. #5

    Standaard

    Vond dit ook een goede serie vroeger ....

    Ben me alleen rot geschrokken toen ik Glynis Barber een keer in een show (meen Wedden Dat) zag... in de serie draagt ze dus een pruik en in het echie had ze van dat gemilimeterd haar... dat zag er niet uit.....

    Maar ik wacht eens even of ze alle 3 seizoenen uit gaan brengen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Alle afleveringen van S1? Verdr... ze beginnen bij DFW eindelijk hun huiswerk te maken. Al goed dat het OAR 1.33:1 is, dat kunnen ze dan tenminste niet meer verknoeien.
    Alhoewel...
    Ik zie ze er gerust voor aan om er 1.78:1 van te maken voor de
    breedbeeld bezitters!

  7. #7

    Standaard

    Deze serie zou ik graag weer eens willen zien!

    Ik ben benieuwd welk bronmateriaal gebruikt is voor de Nederlandse versie. Volgens iemand in het 'Dempsey and Makepeace' topic op het Bubblegum-forum is er in de UK-versie geknipt. In de Portugese versie is niet geknipt en deze heeft ook een betere beeldkwaliteit.

    Heeft deze uitgave extra's? De UK-versie in ieder geval wel:


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan1976
    Deze serie zou ik graag weer eens willen zien!

    Ik ben benieuwd welk bronmateriaal gebruikt is voor de Nederlandse versie. Volgens iemand in het 'Dempsey and Makepeace' topic op het Bubblegum-forum is er in de UK-versie geknipt. In de Portugese versie is niet geknipt en deze heeft ook een betere beeldkwaliteit.

    Heeft deze uitgave extra's? De UK-versie in ieder geval wel:

    Nou, als je het artikel leest, dan lees je dat er GEEN extra's bij zitten, en DFW kennende zijn de voor de goedkoopste versie gegaan, dus zal dan nog slechter zijn als de engelse versie (ofwel slechtere beeldkwaliteit, en nog meer ingeknipt)..

  9. #9

    Standaard

    Mooi, zekere aanschaf. Serie met een goede sfeer en setting.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •